Конспект уроку-проекту на тему 'Таємниці мистецтва стародавнього Єгипту' для 8 класу".

Про матеріал
Цей урок призначений для ознайомлення учнів з мистецтвом та культурою стародавнього Єгипту. Він включає групову роботу, дослідження та презентації учнів, що допомагає розвивати дослідницькі навички та вміння працювати в команді. Урок спрямований на формування інтересу до історії та культури стародавніх цивілізацій, виховання відповідальності за колективну роботу та вдосконалення умінь презентації матеріалу. Мета уроку: Освітня: Познайомити учнів з мистецтвом та культурою стародавнього Єгипту. Розвивальна: Розвивати навички групової роботи, дослідницькі навички, уміння презентувати матеріал. Виховна: Виховувати інтерес до вивчення історії та культури стародавніх цивілізацій, відповідальність за колективну роботу.
Перегляд файлу

Мистецтво

Тема уроку: Таємниці мистецтва стародавнього Єгипту

Клас: 8 клас

Тривалість: 45 хвилин

Опис:

Цей урок призначений для ознайомлення учнів з мистецтвом та культурою стародавнього Єгипту. Він включає групову роботу, дослідження та презентації учнів, що допомагає розвивати дослідницькі навички та вміння працювати в команді. Урок спрямований на формування інтересу до історії та культури стародавніх цивілізацій, виховання відповідальності за колективну роботу та вдосконалення умінь презентації матеріалу.

Мета уроку:

Освітня: Познайомити учнів з мистецтвом та культурою стародавнього Єгипту.

Розвивальна: Розвивати навички групової роботи, дослідницькі навички, уміння презентувати матеріал.

Виховна: Виховувати інтерес до вивчення історії та культури стародавніх цивілізацій, відповідальність за колективну роботу.

Тип уроку: Урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання:

• Підручники з історії мистецтва.

• Комп’ютери або планшети з доступом до Інтернету.

• Папір, фломастери, кольорові олівці.

• Роздруковані буклети для роботи в групах.

Презентація (опціонально).

Хід уроку:

1. Організаційний момент (3 хвилини):

-Привітання.

-Перевірка присутності.

-Ознайомлення з темою уроку.

2. Вступне слово (5 хвилин):

- Вчитель пояснює мету уроку та формує мотивацію для роботи.

- Описує проект «Єгипетський музей» і розповідає про основні теми, які будуть розглядатися.

3. Розподіл на групи та завдання (5 хвилин):

- Клас ділиться на три групи.

Кожна група отримує своє завдання:

    Група 1: Піраміди

    Група 2: Боги та релігійні ритуали

    Група 3: Прикраси та амулети

4. Інструкції для роботи в групах (2 хвилини):

Вчитель пояснює, як працювати в групах:

  •           Використовувати підручники, енциклопедії, Інтернет-ресурси.
  •           Малювати ілюстрації або використовувати готові зображення.
  •           Підготувати коротку презентацію.

Розподіл ролей у групі:

  •           Один або два учасники відповідають за пошук інформації.
  •           Інші займаються ілюстраціями та оформленням експозиції.
  •           Один учасник відповідальний за презентацію.

5. Практична частина (20 хвилин):

- Робота в групах.

- Вчитель допомагає та контролює процес.

6. Презентація проектів (8 хвилин):

- Кожна група презентує свої матеріали.

- Обговорення та відповіді на питання.

7. Заключне слово (2 хвилини):

- Підведення підсумків уроку.

- Відзначення активних учнів.

- Домашнє завдання: підготувати коротке есе на тему, яка була вивчена на уроці.

 

Рекомендації для вчителів:

Підготовка: Завчасно підготувати матеріали та технічне обладнання, перевірити наявність доступу до Інтернету.

Групова робота: Сприяти активній роботі в групах, забезпечувати рівномірний розподіл завдань серед учнів.

Інтерактивність: Використовувати ігрові методи та інтерактивні презентації для залучення учнів.

Зворотний зв'язок: Після уроку обговорити з учнями їхні враження від групової роботи та презентації.

 

Буклети роботи для дітей

Буклет 1: «Піраміди»

1. **Завдання:**

   - Дослідити типи пірамід (мастаби, ступінчасті піраміди, класичні піраміди).

   - Підготувати інформацію про найвідоміші піраміди (Велика піраміда Хеопса, піраміда Хефрена, піраміда Мікеріна).

   - Пояснити, як будували піраміди, які матеріали і технології використовувалися.

2. **Знайти відповідь на питання:**

   - Які типи пірамід існували?

   - Які були особливості будівництва Великої піраміди Хеопса?

   - Які функції виконували піраміди в єгипетській культурі?

 

 Буклет 2: «Боги та релігійні ритуали»

1. **Завдання:**

   - Дослідити основних богів і богинь стародавнього Єгипту (Ра, Осіріс, Ісіда, Гор, Амон, Анубіс).

   - Підготувати інформацію про релігійні ритуали та обряди.

   - Пояснити, як релігія впливала на повсякденне життя єгиптян.

2. ** Знайти відповідь на питання:**

   - Хто були основні боги та богині в стародавньому Єгипті і які були їхні характеристики?

   - Які релігійні ритуали виконували єгиптяни і що вони символізували?

   - Як боги впливали на повсякденне життя єгиптян?

 

 Буклет 3: «Прикраси та амулети»

1. **Завдання:**

   - Дослідити види прикрас (намиста, браслети, кільця) та матеріали, з яких їх виготовляли (золото, срібло, дорогоцінні камені).

   - Підготувати інформацію про значення і символіку амулетів (скарабей, анкх, око Гора).

   - Пояснити, як прикраси і амулети використовувалися в повсякденному житті та релігійних обрядах.

2. ** Знайти відповідь на питання:**

   - Які види прикрас і амулетів використовували єгиптяни?

   - Які матеріали використовувалися для виготовлення прикрас і чому саме ці матеріали були обрані?

   - Яка була символіка різних амулетів і яку роль вони відігравали в повсякденному житті і релігійних обрядах?

 

 

docx
Додано
7 липня
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку