Конспект уроку "Рівнобедрений трикутник" (з презентацією)

Про матеріал
Дану розробку можна використовувати для підготовки та проведення уроку геометрії.
Перегляд файлу

           Конспект уроку геометрії для 7 класу «Рівнобедрений трикутник»

Мета: сформувати поняття рівнобедреного  і рівностороннього трикутників, сформувати вміння розпізнавати на рисунку або за умовою рівнобедрений трикутник та називати його елементи;, навчити розв’язувати задачі, які передбачають застосування означення рівнобедреного трикутника та властивість його кутів;

сприяти розвитку логічного мислення, уваги учнів, формувати вміння грамотно формулювати власні думки;

виховувати інтерес до вивчення математики, почуття відповідальності.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань і вмінь.

Наочність та обладнання: презентація на комп'ютері, підручник, роздатковий матеріал.
 

Хід уроку.

І. Організаційний момент:

1) привітання;

2) перевірка присутності учнів

3) перевірка готовності учнів  до уроку.

II. Перевірка домашнього завдання, актуалізація опорних знань

1.Відповісти на всі питання учнів, що виникли під час виконання домашнього завдання.

2.Сформулювати першу і другу ознаки рівності трикутників.

3. Знайти пари рівних трикутників і довести їх рівність (слайди 2 – 4).

 

4. Знайдіть невідомі кути на малюнку(слайд 5).

 

III. Формулювання мети і завдань уроку

Учням роздані набори смужок двох кольорів (червоного і білого), серед яких дві (однакового кольору) мають однакову довжину, а третя – різної довжини. Учням пропонується скласти рівнобедрений трикутник (учні уже знайомі з цим поняттям) та дати відповідь на питання «Які властивості має рівнобедрений трикутник?»

          

              ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Означення рівнобедреного і рівностороннього трикутників, їх елементи

MF= FL=ML. (підручник ст.82-83), (слайди 6-8)

Т.: В рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні – властивість кутів

C:\Users\Asus\Desktop\l67.jpgТ. : Якщо в трикутнику два кути рівні, то він рівнобедрений - ознака

 

 

                  V. Закріплення нового матеріалу

1. Довести, що трикутник  АВС – рівнобедрений (слайди 9 – 11)

2. Тест «Рівнобедрений трикутник» (слайди 12 – 17)

Розв’язати тест. Із букв, що отримають учні у відповідях, потрібно скласти слово і узнати, чім харчується на самому ділі комар.  (Нектар. Комарі – самці – це скоромні і нешкідливі істоти. Вони харчуються нектаром квітів. Кусають і п’ють кров тільки їхні самки для дозрівання яєць, харчуються вони також нектаром.   (слайд 19)

 

          

 

          VI. Підсумок уроку.

Картки:

1.Знайти периметр рівнобедреного трикутника, основа якого  9см, а бічна сторона 7 см.

2.Периметр рівнобедреного трикутника  24см. На його стороні побудований рівнобедрений трикутник, периметр якого  36см. Знайти сторони рівнобедреного трикутника.

3.В рівнобедреному трикутнику сума всіх кутів дорівнює 1800. Знайти кути цього трикутника, якщо : а) один з кутів дорівнює 1000; б) один з кутів дорівнює  380.

 

VІІ. Домашнє завдання.

Вивчити матеріал § 14, розв'язати вправи ст. 85 -86 №№ 330, 333, 341

Література.

          1.Геометрія 7 підручник / О.С.Істер. Київ.  Видавництво «Генеза». 2015 

          2. Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання 7 клас/ А.Г.Мерзляк, 

              В.Б.Полонський, Ю.М.Рабінович, М.С.Якір. Харків. «Гімназія». 2007                                             

           

        

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рівнобедрений трикутник (7клас)Амеліна Л.І., вчитель математики ІІ-Іванівського ліцею

Номер слайду 2

Знайти пари рівних трикутників і довести їх рівність

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Знайдіть невідомі кути на малюнку

Номер слайду 6

Рівнобедрений трикутникбічна сторонабічна сторонаоснова

Номер слайду 7

Доведення: Нехай АВС – рівнобедрений трикутник з основою АВ. Доведемо, що у нього <А=< В. Трикутники САВ і СВА рівні за I ознакою рівності трикутників (СА=СВ, СВ=СА, < С= < С). Із рівності трикутників випливає, що < А= < В.

Номер слайду 8

Рівносторонній трикутник

Номер слайду 9

Довести, що АВС - рівнобедрений

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

В рівнобедреному трикутнику АВС < А= < В=670 . Які зі сторін трикутника рівні?А) АВ і ВСР) АВ і АСЕ) АС і ВСК) всі сторони.

Номер слайду 13

В рівнобедреному трикутнику AMN з основою AN проведена бісектриса MD, при цьому < ADM: К) прямий;Е) гострий;А) тупий;Д) неможливо визначити.

Номер слайду 14

На продовженні основи АВ рівнобедреного трикутника АВК взята точка М так, що В лежить між А і М. Знайти < КВМ, якщо < А=630 Ж) 970 ;О) 1070 ;А) 1170 ;И) 1270 .

Номер слайду 15

АВС і АDС- рівнобедрені з основою АС. Знайти < BAD, якщо < DAC= 480, < BCD=670 Б) 380 С) 1150 Н) 670 З) 900

Номер слайду 16

На продовженні основи CD рівнобедреного трикутника CDE взята точка P так, що D лежить між C і P. Знайти < ECD, якщо

Номер слайду 17

В рівнобедреному трикутнику АСВ з основою АС проведена бісектриса АР, при цьому < АРС: Р) гострий;Б) тупий;Ь) прямий;Г) неможливо визначити.

Номер слайду 18

ПЕРЕВІРЕМО?

Номер слайду 19

Н Е К Т А Р

Номер слайду 20

Ось і пролунав дзвінок – закінчився наш урок. За роботу – по заслузі!Щиро дякую вам друзі!

zip
Додано
17 лютого 2023
Переглядів
432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку