Конспект уроку"Рослини восени"

Про матеріал

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук

Урок № 11

Тема. Рослини восени

Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про зміни у житті рослин з приходом осені; вчити дітей поводження під час прогулянки та виконання спостережень, милуватися природою; розвивати увагу, допитливість; виховувати любов до природи рідного краю.

Очікувані результати:

Розрізняє предмети неживої і живої природи.

Розуміє про різноманітність живих організмів.

Встановлює найпростіші взаємозв'язки у живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем.

Виконує найпростіші правила поведінки в природі

Фіксує результати досліджень.

Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук

Урок № 11

Тема. Рослини восени

Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про зміни у житті рослин з приходом осені; вчити дітей поводження під час прогулянки та виконання спостережень, милуватися природою; розвивати увагу, допитливість; виховувати любов до природи рідного краю.

Очікувані результати:

Розрізняє  предмети неживої і живої природи.

Розуміє про різноманітність живих організмів.

Встановлює найпростіші взаємозв’язки у живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем.

Виконує найпростіші правила поведінки в природі

Фіксує результати досліджень.

Обладнання: мультимедійний комплекс, кольорові олівці, «Книжечка осені».

І. Ранкове коло

1. Вітання.

(Діти утворюють коло)

Вправа «Рукостискання» (діти по черзі тиснуть руку один одному і вітаються)

  • Доброго осіннього ранку, Богдане!....

2. Вправа «Плесніть у долоні»

- Плесніть у долоні, у кого на дане запитання буде стверджувальна відповідь.

  • Хто був у осінньому лісі?
  • Хто збирав осіннє листя?
  • Хто допомагав згрібав у дворі осіннє листя?
  • Хто бачив як білочка запасає горішки на зиму?
  • Хто бачив як пташки відлітають у теплі краї?
  • Хто збирав грибочки у лісі?
  • Хто хоче піти на прогулянку?

3. Щоденні новини

Ми сьогодні підемо на прогулянку і познайомимося зі змінами, які відбулися в житті рослин з приходом осені

ІІ. Інструктаж про правила поведінки та завдання для спостереження під час прогулянки

ІІІ. Прогулянка. Спостереження за змінами в рослинному світі (дерева, трава, квіти). Кожен учень принесе листочок з якогось дерева.

Підводимо підсумки (робимо висновок): на деревах листя почало змінювати колір; трава посохла; на горобині, калині та шипшині достигли ягоди; на квітниках ще квітнуть осінні квіти.

ІУ. Вправа «З якого дерева листочок»

У. Робота у «Книжечці осені»

  • Намалюйте те, що вам найбільше запам’яталося під час прогулянки.

(Під час роботи звучить мелодія «Осінь, осінь, ти ласкава казка»

https://www.youtube.com/watch?v=leJC7CWZw9Y)

УІ. Фізкультхвилинка для очей (ведемо очима за листочком у руках вчителя)

Осінь по узліссі фарби розлила,

По листі тихенько пензлем поводила.

Пожовкла ліщина, зашарілися клени,

В пурпурі осики, тільки дуб зелений.

  • Не шкодуйте літа, - осінь утішає,-

Подивіться: осінь все в золото вдягає.

УІІ. Робота у зошиті з друкованою основою, с. 11

1. Познач дерево, з якого впав листок. Назви зображені дерева

2. Розфарбуй осінній букет

УІІІ. Представлення творчих робіт учнів (розмальованих букетів)

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
12505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку