За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук
Урок № 11
Тема. Рослини восени
Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про зміни у житті рослин з приходом осені; вчити дітей поводження під час прогулянки та виконання спостережень, милуватися природою; розвивати увагу, допитливість; виховувати любов до природи рідного краю.
Очікувані результати:
Розрізняє предмети неживої і живої природи.
Розуміє про різноманітність живих організмів.
Встановлює найпростіші взаємозв'язки у живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем.
Виконує найпростіші правила поведінки в природі
Фіксує результати досліджень.
За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук
Урок № 11
Тема. Рослини восени
Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про зміни у житті рослин з приходом осені; вчити дітей поводження під час прогулянки та виконання спостережень, милуватися природою; розвивати увагу, допитливість; виховувати любов до природи рідного краю.
Очікувані результати:
Розрізняє предмети неживої і живої природи.
Розуміє про різноманітність живих організмів.
Встановлює найпростіші взаємозв’язки у живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем.
Виконує найпростіші правила поведінки в природі
Фіксує результати досліджень.
Обладнання: мультимедійний комплекс, кольорові олівці, «Книжечка осені».
І. Ранкове коло
1. Вітання.
(Діти утворюють коло)
Вправа «Рукостискання» (діти по черзі тиснуть руку один одному і вітаються)
2. Вправа «Плесніть у долоні»
- Плесніть у долоні, у кого на дане запитання буде стверджувальна відповідь.
3. Щоденні новини
Ми сьогодні підемо на прогулянку і познайомимося зі змінами, які відбулися в житті рослин з приходом осені
ІІ. Інструктаж про правила поведінки та завдання для спостереження під час прогулянки
ІІІ. Прогулянка. Спостереження за змінами в рослинному світі (дерева, трава, квіти). Кожен учень принесе листочок з якогось дерева.
Підводимо підсумки (робимо висновок): на деревах листя почало змінювати колір; трава посохла; на горобині, калині та шипшині достигли ягоди; на квітниках ще квітнуть осінні квіти.
ІУ. Вправа «З якого дерева листочок»
У. Робота у «Книжечці осені»
(Під час роботи звучить мелодія «Осінь, осінь, ти ласкава казка»
https://www.youtube.com/watch?v=leJC7CWZw9Y)
УІ. Фізкультхвилинка для очей (ведемо очима за листочком у руках вчителя)
Осінь по узліссі фарби розлила,
По листі тихенько пензлем поводила.
Пожовкла ліщина, зашарілися клени,
В пурпурі осики, тільки дуб зелений.
Подивіться: осінь все в золото вдягає.
УІІ. Робота у зошиті з друкованою основою, с. 11
1. Познач дерево, з якого впав листок. Назви зображені дерева
2. Розфарбуй осінній букет
УІІІ. Представлення творчих робіт учнів (розмальованих букетів)