Конспект уроку "Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції"

Про матеріал
Конспект уроку математики в шостому класі "Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції". Матеріал допоможе вчителю під час пояснення одного з типів розвязування рівнянь на основі основної властивості пропорції з розділу "Відношення та пропорції".
Перегляд файлу

Тема: Розв’язування рівнянь на основі  властивості пропорції.     6 клас

Мета уроку: Продовжити формування в учнів вміння читати пропорції, знаходити невідомі члени пропорції під час розв´язування рівнянь, застосовуючи основну властивість пропорції, розвивати логічне мислення, пам´ять, увагу; формувати комунікативні та загальнокультурні компетентності; виховувати акуратність, наполегливість, самостійність, логічне мислення.

Очікувані результати: Учні повинні вміти формулювати означення пропорції та її властивості, розв´язувати вправи і рівняння на знаходження невідомих членів пропорції.

Обладнання та наочність: підручник, ноутбук,  мультимедійна дошка.

Тип уроку: Урок удосконалення знань, вмінь та навичок.

  1. Організаційний етап.  ІІ  Формування теми, мети і завдань уроку, мотивація навчальної діяльності.  Актуалізація опорних знань.

  Усне опитування проводимо ланцюжком під девізом

 «Друзі завжди допоможуть»;

1. Сформулювати основну властивість дробу;

2. Скоротити дріб =    ; =    ; ;

3. Що називають відношенням двох чисел?      (частка двох чисел)

4. Як називаються числа, з яких складено відношення? (членами відношення: попередній та наступний)

5. Що є значенням відношення? (число-результат частки)

6. Що називають пропорцією? (рівність двох відношень)

7. Як називаються члени пропорції? (крайні та середні члени пропорції)

8. Сформулювати основну властивість пропорції(добуток крайніх членів пропорції = добутку середніх)

      Під час усного опитування ви могли розраховувати на підтримку друзів. Це дуже добре, коли є людина на яку можна покластися. Я сподіваюсь, що не тільки на уроці ви будете мати підтримку друзів, а й протягом всього життя.

 III. Перевірка домашнього завдання

1. №565, 567, 569 (перевірка зошитів)  

2. « Математика безмежно різноманітна і міститься в усьому».    Галілео Галілей

Слова італійського вченого-математика, фізика, астронома, філософа можна віднести до пропорції.  Знання пропорції та її властивостей допоможе вам в майбутньому в розв´язувати задачі з хімії, фізики, біології, географії.

п.13 (Відношення, пропорція, рівняння)

 

  1. Удосконалення знань, умінь і навичок

1. Повторення вивченого матеріалу.

Бліц-тест (завдання проектуються на мультимедійній дошці) (9 б)

Відповіді:    1Б,  2В, 3В, 4А, 5Б,  6В,  7А,  8Б, 

 

2. Закріплення вміння розв’язувати рівняння

«Не достатньо знати, необхідно застосовувати.» 

      Сказав французький  письменник   Аламоль Франс

   Теоретичні знання ви маєте, в цьому ми впевнилися, а тепер треба вміти їх застосовувати на практиці.

3. Обговорення рішення рівняння за зразком (Слайд 15-17)

4. Розв’язування рівнянь 4 типів біля дошки.

1) Х=15,     2) х=1,     3) х=9          4) х=40

5. зразок д.з     № 572   1) х=15,  2) у=24, 3)    =6, 4) х=15,

5) у=0,5,  6)     =3,5,  7) х=11, 6  , 8) у=32,  9)    =40:12=3, 3

№574 (усно) 1)(+), 2) (+), 3)(+), 4) (+)

6. Розв’язати рівняння

І варіант   5 : 4 = 25 : у      у=20

ІІ варіант   х : 8 = 12 : 2     х=48

  1. Підсумок уроку. Домашнє завдання  п.13, №573, 575

 1. Чи засвоїли ви матеріал?  

 2. Чи задоволені ви своєю роботою?

 3. Як вам працювалось на уроці?         

         На наступному уроці будемо розв´язувати задачі, які зв´язані з пропорційністю.

 Проблема: Ян дуже балакучий, за 4 хв він вимовляє 200 слів, а скільки слів він вимовить, якщо його не зупинити протягом уроку?

 

docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку