5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок з математики для 6 класу на тему " Аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо)".

Про матеріал
Напевно, працювати с дітьми з особливими потребами дистанційно, важче чим з будь ким. Хочу поділитися своєю розробкою уроку із теми "Координатна площина". Маю надію, що комусь вона знадобиться у роботі.
Перегляд файлу

Урок № 115                                                                          Дата    28.04.2020р.

 

Добрий день, дорогі мої учні!

Интеллектуальная игра "Турнир знатоков" - начальные классы, прочееСьогодні у нас з вами передостанній урок по координатній площині.  Тому приготуйте необхідні інструменти, зошит, підручник і  до роботи…

 

         Відкрийте зошит і записуйте:

Двадцять восьме  квітня

Класна робота

Тема. Аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо).

Мета уроку: детальніше ознайомити учнів з проведенням аналізу графіків під час читання та побудови. Розвивати вміння логічно аргументувати, формулювати висновок, чітко будувати свою відповідь; розвивати увагу, пам´ять, уміння креслити. Виховувати охайність, самостійність, послідовність дій. Мотивувати учнів до вивчення математики.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

 

Хід уроку

I. Організаційний момент

Ви вже знаєте, що у нашому повсякденному житті, в науці и техніці постійно розглядаються величини та залежності між ними . Спостереження можна записувати у ви­гляді таблиці та графіків.

 

II. Актуалізація опорних знань

 

  1. Обчисліть:

а) ·

б) ·

в) :

г) :

2 ·

3 ·

: 3

:

0,509 · 100

40 · 0,8

6,03 : 0,3

0,8 : 0,01

 

  1. На координатній площині побу­дована лінія (див рис)

а) Знайдіть на цій лінії точку, абсциса якої -3;

б) Знайдіть точку, ордината якої 0;

в) При яких значеннях х ордина­та у має найбільше (найменше) значення?

 

  1. Дидактична гра «Блискавка»

У зошиті намалюйте систему координат. Ви повині  швидко розмістити (приблизно) точку  у системі координат, щоб її координати задовольняли умови (кодну точку позначте літерами):

   а) х > 0, у > 0,     б) х < 0, у < 0,  в) х > 0, у = 0,                                                                               г) х = 0, у > 0,              д) х < 0, у > 0,               е) х = 0, у <0.

 

ІІІ. Формування знань

 

Приклад 1. Температуру вимірювали через кожні дві години упро­довж доби. За результатами вимірів дістали таку таблицю.

 

Час доби, год

0

2

4

6

8

10

12

14

16

18

20

22

24

Температура °С

5

2

0

-3

-4

-2

2

6

8

5

4

3

3

Якщо тепер побудувати систему координат, на осі абсцис позначити значення часу, а на осі ординат — температуру, дістанемо 13 точок, коор­динати яких є відповідними числами з таблиці (0, 5), (2, 2), (4, 0), (6, -3), (8, -4), (10, -2), (12, 2), (14, 6), (16, 8), (18, 5),   (20, 4), (22, 3), (24, 3). Маємо рисунок.

Якщо б  ми  вимірювали температуру частіше, скажімо кожні 15 хв або 5 хв, то дістали б набагато більше точок. Температура змінюється безперервно, але безперервно вимірювати її неможливо. Якщо припустити, що різких перепадів температури не було, ми зможе­мо здобуті точки сполучити неперервною лінією. Так ми дістали лінію, яку будемо називати графіком температури.

 

Приклад 2. Велосипедист рухався з постійною швидкістю 20 км/год Зобразити графік цього руху.

Відстань, яку проїхав велосипедист, маємо обчислити за формулою s = 20t (s = vt, де v = 20 км/год) Тепер знайдемо відстань, яку подолав ве­лосипедист, наприклад, за 1 год, 2 год, 3 год, 4 год, 5 год, і запишемо ці числа в таблицю:

Час, год

0

1

2

3

4

5

Відстань, км

0

20

40

60

80

100

 

 

На осі абсцис будемо відкладати значення часу (1 од.відр. — 1 год), на осі ординат — відстань (1 од.відр. — 20 км) На координатній площині по­значимо точки, координати яких є відповідними значеннями з таблиці. Отримані точки лежать на одній прямій. Сполучимо точки відрізками і дістанемо графік руху велосипедиста.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

https://www.youtube.com/watch?v=GixSKCfTvto

 

 

Алгоритм побудуви графік будь-якої залеж­ності, заданої у вигляді таблиці або формулою

  1. Знайдіть пари відповідних значень двох величин.
  2. Побудуйте в системі координат точки, коор­динати яких є відповідними значеннями двох змінних величин.
  3. Сполучіть отриманні точки лінією — дістали шуканий графік.

 

ІV. Відпрацювання вмінь та навичок

 

Задача 1.   На координатній площині побу­дуйте графік залежності зросту від віку.

 

 

Задача 2.

 

 

 

Задача 3.  На малюнку зображено графік руху групи туристів.

  • Скільки годин туристи були в дорозі?  (дивись на вісь ОХ від початку руху до кінця)
  • Скільки кілометрів пройшли? (дивись на вісь ОУ від початку руху до кінця)
  • Скільки разів вони відпочивали і по скільки годин (дивись коли шлях не змінювався)
  • З якими швидкостями туристи шли в перші й останні години похпду? (згадайте про формулу V = S : t )

 

V. Підсумки уроку

 

  • Що сприяло успіху?
  • Що заважало?  

 Оцінити результативність своєї роботи на уроці за 100-бальною шкалою.

 

Наш урок закінчено. Дякую Вам  усім за витримку і активність!

 

Від класної роботи пропустили чотири клітинки вниз і записуємо:

 Двадцять восьме  квітня

Домашня  робота

 

VІ.  Домашнє завдання

  • Для учнів 6-А класу:  § 33 - 35;   стор. 286 Тестовое задание № 2;
  • Для учнів 6-Б класу:  § 4  п. 43 – 46;

                                      стор. 359 – 361  Завдання № 6 “Перевір себе”

 

 

На Google–диск відправите: Дидактичну гру «Блискавка», задачу № 3, підсумки уроку та домашню роботу!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
29 квітня
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку