Конспект уроку "Що покласти у шкільний ранець?" 1 клас

Про матеріал

Конспект інтегрованого уроку "Що покласти у шкільний ранець", 1 клас за програмою Р.Б.Шиян.

Урок містить цікаві форми роботи з дітьми молодшого шкільного уроку. ВІдбувається інтегрування з мовно-літературною, математичною, здоровязбережувальною, технологічною та фізкультурною осв.гал.

Перегляд файлу

 

Що покласти у шкільний ранець?

з/п

Приклади навчальної діяльності

Очікувані результати учіння

Індекс конкретного очікуваного результату

  1.  

Ранкова зустріч

З увагою сприймає й доречно реагує на усні репліки вчителя/ вчительки та однокласників

2 МОВ 1.1-1

  1.  

Оголошення проблемного запитання та завдань уроку 

Сприймає монологічне висловлювання з конкретною метою;

 

2 МОВ 1. 1-2

  1.  

Дослідження шкільного рюкзака

Порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною;

Упорядковує об’єкти за збільшенням або зменшенням певної величини;

Розрізняє геометричні фігури за їх істотними ознаками

2 МАО 3.2-3

 

 

2 МАО 3.2-4

 

 

 

2 МАО 4. 5-1

  1.  

Гра«Крокодил»

Бере на себе роль у рухливих іграх; використовує жести, рухи під час рухливої гри

2 МОВ 1.7-5

  1.  

Збираємо портфель

  1. Гра «Що варто покласти в шкільний ранець».
  2. Зазирнемо у портфель

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Збери  сніданок

 

Сприймає монологічне висловлювання (вірш) з конкретною метою

 

 

Називає предмети, ознаки предметів.

Порівнює рукотворні (штучні) об’єкти за певними властивостями

Лічить за правилами лічби

Складає речення за схемою

Порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною, шириною, висотою

Вказує на ті предмети, які корисні для здоров’я (напр. яблуко)

 

 

2 МОВ 1. 1-2

 

 

 

 

2 МОВ 4.1-5

 

 

2 ПРО 3.3-4

 

2 МАО 1. 2-1

2 МОВ 1. 3-1

 

2 МАО 3. 2-3

 

 

 

2 СЗО 4.2-2

  1.  

Як носити ранець?

  1.        Руханка «Правильна постава»

 

 

 

 

  1.        Правильна постава  під час носіння портфелю

 

 

Виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя, виконує різновиди ходьби.

Виконує вправи для формування правильної постави.

 Розповідає про правильну поставу та як потрібно носити ранець.

2 ФІО 1. 1-1

 

 

 

2 ФІО 1. 1-1

2 ФІО 1.1-2

 

 

 

2 СЗО 3.3-3

  1.  

Вправи на закріплення

  1. Порівняй

 

 

 

 

 

  1. Складання казки про шкільний ранець

Демонструє вміння переміщувати об’єкти в заданих напрямках .

Прогнозує результат обчислень.

Робить висновок про достовірність передбаченого результату.

Фантазує на основі прочитаного: придумує кінцівку твору, додає нових персонажів.

 

 

2 МАО 4. 5-1

 

 

2 МАО 2. 3-1

 

2 МАО 1. 3-5

 

 

2 МОВ 2. 7-2

 

 

 

 

 

  1.  

Створення емблеми для свого ранцю.

З допомогою дорослих чи

самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із конструкційними матеріалами(використання паперу, ниток, стрічок, світловідбивачів)

2 ТЕО 4.1-2

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

«Що покласти у шкільний портфель?»

  1. Ранкова зустріч.

Вітання Діти — в колі. Учитель пропонує привітатися віршем. (Інсценізація вірша.)

Я всміхаюсь сонечку:

— Здрастуй, золоте!

Я всміхаюсь квіточці:

— Хай вона росте!

Я всміхаюсь дощику:

— Лийся, мов з відра!

Усміхаюсь людям,

Зичу їм добра!

  1. Оголошення проблемного запитання та завдань уроку 


В мене є чудовий дім!
Все, що треба, є у нім
І живуть в будинку тому
Зошити ,книжки ,альбоми.(Ранець)

  •                   Чи знайоме вам це слово?
  •                   Що воно означає?

Ранець – це не просто рюкзак, сумка чи портфель, його призначення – допомогти учням нести потрібні речі до школи. Які саме, ви сьогодні довідаєтесь.

Сьогодні ви навчитесь самостійно складати свій шкільний ранець без допомоги дорослих.

У нас є чарівний мішечок, нехай кожен з вас дістане з нього картку! Об’єднайтеся в групи за малюнками на картках. Перша група – ножиці, друга – ручка, третя – зошит, четверта – пенал

 

          

                           

  1. Дослідження шкільного рюкзака

У кожної групи на парті по три зображення шкільного рюкзака.

  •                   Перегляньте зображення, визначіть якого кольору зображені портфелі?
  •                   Який рюкзак найвищий? Який найнижчий?
  •                   Якого кольору найширший ранець? Якого вузький?
  •                   Що зображено на кожному рюкзаку?
  •                   Які геометричні фігури зображені на портфелі?
  •                   Порахуйте, скільки кишеньок на кожному з них?

 

  1. Гра«Крокодил»
    Кожній групі пропонується карта із зображенням шкільного приладдя, один учень повинен показати його за допомогою жестів іншим командам. Наприклад: книжка, лінійка, клей, олівець.
  •                   Чи є ці речі у вашому шкільному ранці?
  •                   На яких уроках вони вам необхідні?
  •                   Що ми можемо визначити за допомогою лінійки?
  1. Збираємо портфель
  1.               Гра «Що варто покласти в шкільний ранець».
  •                   Діти, послухайте віршика про хлопчика Миколку та його портфель.
    Якщо хлопчик правильно поклав річ –плесніть у долоньки, якщо ні – розведіть долоньки.

МИКОЛКА-ПЕРШОКЛАСНИК

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М’яч, перо, граблі, подушку,

На обід м’яку пампушуку,

Двох ведмедиків, лопату,

Білочку руду хвостату,

Лук, і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще стільця, стола і парту,

І географічну карту,

Трактора, машинку, мило —

Вже й надворі звечоріло.

Сів Миколка, дума думку:

„Чи усе поклав у сумку?”.

  •                   Чи сподобався вам віршик?
  •                   Що вас розсмішило в ньому?
  •                   Чи варто покласти у шкільний ранець такі речі як: м’яч, подушку, лук, мило, машинку?
  •                   Які речі поклав хлопчик правильно?
  1.               Зазирнемо у портфель
    - Діти, зараз я пропоную зазирнути у ваші портфелі. Я читатиму вам загадку, а відповідь ви дістаньте з власного портфеля.

То в клітинку, то в лінійку,

Написати тут зумій-но,

Й малювати дещо зможеш,

Називаюся я … (зошит).

***

У портфелі є хатинка —
ручки там живуть, резинка,
клей, лінійка, кутники́ —
школярів помічники.

(Пенал)

***

У носатого Івана
Одежина дерев’яна.
Він у чистім полі ходить
І по ньому носом водить.
Не стрижений, не чесаний – 
Гострим ножем зетесаний.
(Олівець)

***

Дуже я потрібна всім:
І великим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
(Книга)

***

Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і рішення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.
(Ручка)

 


  •                   У кожного з вас є ці предмети
  •                   Скільки предметів лежить у вас на столі?
  •                   Що потрібно, щоб предметів стало на 1 більше (менше)?
  •                   Візьміть в руки пенал і книгу, порівняйте їх. Який з предметів більший, який менший? Якого кольору ваш пенал, а якого обкладинка книги?
  •                   Складіть речення з цими словами за схемою

  •                   Складіть речення, використавши словосполучення «більший ніж»; «менший ніж»; «коротший ніж»; «довший ніж”»

  •                   А що ще, окрім цього ви носите у своєму портфелі?
  •                   Отже, для того щоб ваш ранець був завжди зручним та не важким, ви в нього повинні покласти лише ті речі, які потрібні будуть вам у школі. Він має вміщувати шкільне приладдя, здорову їжу (фрукти, морквину

тощо), серветки тощо.

  1.               Збери  сніданок
    - Зберіть корисні продукти для свого сніданку. Називайте продукти, що по­кладете в коробку. Скільки їх? Поясніть свій вибір.

  1. Як носити ранець?
  1.               Руханка «Правильна постава»

Станьте всі в одне коло, тримаючи спинку рівно рухайтесь по колу один за одним.

Ритмічна ходьба: перші чотири кроки  під рахунок (учителя або учнів), дальші чотири кроки  під сплеск у долоні; ходьба із сплесками в долоні на кожний непарний відлік; те саме, але із сплесками в різних положеннях рук: перед собою, над можна під мінливий темп рахунку або сплесків учителя — з прискоренням головою, за спиною.

  1.               Правильна постава під час носіння портфелю

Важливо пам’ятати вимоги яких слід дотримуватись під час носіння портфелю:

  •                 Правильно вибирайте шкільний портфель – з безліччю відділень для рівномірного розподілу тяжкості.
  •                 Спинка ранцю повинна бути досить твердою, але не жорсткою, не ширше плечей дитини, а заввишки – не більше 30 см. 
  •                 Не можна носити портфель на одному плечі
  •                 Під час ходіння спина маю бути рівною

  1. Вправи на закріплення
  1.               Порівняй
  •                   Розгляньте малюнки зліва і справа. Порівняйте їх. Чим вони подібні й від­ мінні? Яких предметів на одному малюнку стільки ж, як на другому? З’єднайте групи предметів з відповідною кількістю кісточок. Порівняйте стовпчики кісточок під малюнками. Що в них спільного?

  • Які предмети, ще можна покласти в шкільний ранець?
  1.               Складання казки про шкільний ранець

Учням пропонується уривок казки про шкільний ранець, який вони повинні продовжити колективно в групі. Кожна група презентує свою казку.

В маленькому чарівному будиночку, на околиці лісової галявини, жив ранець Добрик. Він був дуже чуйний та кмітливий,  полюбляв гратися на свіжому повітрі разом з лісовими друзями, та настав час іти йому до першого класу. Сів Добрик тай роздумує, що ж взяти з собою до школи?

  1. Створення емблеми для свого ранцю.
  •                   Подумайте та створіть емблему для свого рюкзака, якою ви зможете прикрасити свій портфель.
  •                   Якої форми вона буде? Якого кольору?
  •                   Що зобразите на ній?

Демонстрація робіт учнів

docx
Додано
14 червня 2018
Переглядів
9303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку