Конспект інтегрованого уроку "Що покласти у шкільний ранець", 1 клас за програмою Р.Б.Шиян.
Урок містить цікаві форми роботи з дітьми молодшого шкільного уроку. ВІдбувається інтегрування з мовно-літературною, математичною, здоровязбережувальною, технологічною та фізкультурною осв.гал.
Що покласти у шкільний ранець?
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати учіння |
Індекс конкретного очікуваного результату |
|
Ранкова зустріч |
З увагою сприймає й доречно реагує на усні репліки вчителя/ вчительки та однокласників |
2 МОВ 1.1-1 |
|
Оголошення проблемного запитання та завдань уроку |
Сприймає монологічне висловлювання з конкретною метою;
|
2 МОВ 1. 1-2 |
|
Дослідження шкільного рюкзака |
Порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною; Упорядковує об’єкти за збільшенням або зменшенням певної величини; Розрізняє геометричні фігури за їх істотними ознаками |
2 МАО 3.2-3
2 МАО 3.2-4
2 МАО 4. 5-1 |
|
Гра«Крокодил» |
Бере на себе роль у рухливих іграх; використовує жести, рухи під час рухливої гри |
2 МОВ 1.7-5 |
|
Збираємо портфель
|
Сприймає монологічне висловлювання (вірш) з конкретною метою
Називає предмети, ознаки предметів. Порівнює рукотворні (штучні) об’єкти за певними властивостями Лічить за правилами лічби Складає речення за схемою Порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною, шириною, висотою Вказує на ті предмети, які корисні для здоров’я (напр. яблуко)
|
2 МОВ 1. 1-2
2 МОВ 4.1-5
2 ПРО 3.3-4
2 МАО 1. 2-1 2 МОВ 1. 3-1
2 МАО 3. 2-3
2 СЗО 4.2-2 |
|
Як носити ранець?
|
Виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя, виконує різновиди ходьби. Виконує вправи для формування правильної постави. Розповідає про правильну поставу та як потрібно носити ранець. |
2 ФІО 1. 1-1
2 ФІО 1. 1-1 2 ФІО 1.1-2
2 СЗО 3.3-3 |
|
Вправи на закріплення
|
Демонструє вміння переміщувати об’єкти в заданих напрямках . Прогнозує результат обчислень. Робить висновок про достовірність передбаченого результату. Фантазує на основі прочитаного: придумує кінцівку твору, додає нових персонажів.
|
2 МАО 4. 5-1
2 МАО 2. 3-1
2 МАО 1. 3-5
2 МОВ 2. 7-2
|
|
Створення емблеми для свого ранцю. |
З допомогою дорослих чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із конструкційними матеріалами(використання паперу, ниток, стрічок, світловідбивачів) |
2 ТЕО 4.1-2 |
Конспект уроку
«Що покласти у шкільний портфель?»
Вітання Діти — в колі. Учитель пропонує привітатися віршем. (Інсценізація вірша.)
Я всміхаюсь сонечку:
— Здрастуй, золоте!
Я всміхаюсь квіточці:
— Хай вона росте!
Я всміхаюсь дощику:
— Лийся, мов з відра!
Усміхаюсь людям,
Зичу їм добра!
В мене є чудовий дім!
Все, що треба, є у нім
І живуть в будинку тому
Зошити ,книжки ,альбоми.(Ранець)
Ранець – це не просто рюкзак, сумка чи портфель, його призначення – допомогти учням нести потрібні речі до школи. Які саме, ви сьогодні довідаєтесь.
Сьогодні ви навчитесь самостійно складати свій шкільний ранець без допомоги дорослих.
У нас є чарівний мішечок, нехай кожен з вас дістане з нього картку! Об’єднайтеся в групи за малюнками на картках. Перша група – ножиці, друга – ручка, третя – зошит, четверта – пенал
У кожної групи на парті по три зображення шкільного рюкзака.
МИКОЛКА-ПЕРШОКЛАСНИК
Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи
Олівця поклав у сумку,
Книги, ручку, зошит, гумку,
М’яч, перо, граблі, подушку,
На обід м’яку пампушуку,
Двох ведмедиків, лопату,
Білочку руду хвостату,
Лук, і стріли, і рушницю,
Ще й пухкеньку паляницю,
Ще стільця, стола і парту,
І географічну карту,
Трактора, машинку, мило —
Вже й надворі звечоріло.
Сів Миколка, дума думку:
„Чи усе поклав у сумку?”.
То в клітинку, то в лінійку,
Написати тут зумій-но,
Й малювати дещо зможеш,
Називаюся я … (зошит).
***
У портфелі є хатинка —
ручки там живуть, резинка,
клей, лінійка, кутники́ —
школярів помічники.
(Пенал)
***
У носатого Івана
Одежина дерев’яна.
Він у чистім полі ходить
І по ньому носом водить.
Не стрижений, не чесаний –
Гострим ножем зетесаний.
(Олівець)
***
Дуже я потрібна всім:
І великим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
(Книга)
***
Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і рішення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.
(Ручка)
тощо), серветки тощо.
Станьте всі в одне коло, тримаючи спинку рівно рухайтесь по колу один за одним.
Ритмічна ходьба: перші чотири кроки – під рахунок (учителя або учнів), дальші чотири кроки – під сплеск у долоні; ходьба із сплесками в долоні на кожний непарний відлік; те саме, але із сплесками в різних положеннях рук: перед собою, над можна під мінливий темп рахунку або сплесків учителя — з прискоренням головою, за спиною.
Важливо пам’ятати вимоги яких слід дотримуватись під час носіння портфелю:
Учням пропонується уривок казки про шкільний ранець, який вони повинні продовжити колективно в групі. Кожна група презентує свою казку.
В маленькому чарівному будиночку, на околиці лісової галявини, жив ранець Добрик. Він був дуже чуйний та кмітливий, полюбляв гратися на свіжому повітрі разом з лісовими друзями, та настав час іти йому до першого класу. Сів Добрик тай роздумує, що ж взяти з собою до школи?
Демонстрація робіт учнів