28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Тема: Підсумок за темою «Ой весна, весна днем красна» Мета: систематизувати знання учнів за розділом «Ой, весна, весна, днем красна...»; вчити співставляти, порівнювати прочитані т

Про матеріал

Тема: Підсумок за темою «Ой весна, весна днем красна»

Мета: систематизувати знання учнів за розділом «Ой, весна, весна, днем красна...»; вчити співставляти, порівнювати прочитані твори, робити висновки з прочитаного; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слова.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань

Перегляд файлу

Тема: Підсумок за темою «Ой весна, весна днем красна»

Мета: систематизувати знання учнів за розділом «Ой, весна, весна, днем красна...»; вчити співставляти, порівнювати прочитані твори, робити висновки з прочитаного; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слова.

Тип  уроку: узагальнення і систематизації знань

Методи та прийоми:бесіда,розповідь,пояснення,ілюстрація,гра.

Інтерактивні технології:робота в групах, «Асоціативний кущ».

Здоровязберігаючі технології:фізкультхвилинка.

Обладнання:таблиці,завдання для групової роботи,слова на картках,аудіо запис щедрівок.

Література: Ковальчук Н. О., Настенко А. І.Літературне  читання.  2  клас.  ІI семестр  (за підручником О. Я. Савченко) — 109, [3]  с.  — (Серія «Початкова школа. Мій конспект»).

Інтернет джерела: http://skills.ucoz.ua/news/konspekty_urokov_2_klass_pourochnye_plany/2015-01-06-239

Хід уроку

I. Організаційний момент

  • Добрий день,мене звуть Катерина Сергіївна, сьогодні урок «Читання» проведу я
  • Для того, щоб настроїтись на урок  давайте на кожну букву слова «урок» придумаємо слово. І не просто слово, а те що буде характеризувати

У – спішний  (урок)

Р – розумний (вчитель)

О – організовані (учні)

К – кмітливі (учні)

ІІ. Активізація опорних знань і чуттєвих уявлень учнів

1.Робота над скоромовкою. Гра «Дощик»

Заболіло горло в горили —

Бо горила багато говорила.

2.Гра «Пеньок»

Котикбілкащука

котикгілкащука

кошикбілкащука

котикбілкащока

котикбілкащука

3. Додайте склад, утворіть слова!

Мі — ... (сяць)го — ... (лос)

мі — ... (кроб)го — .. (лка)

мі — ... (ністр)го — ... (луб)

мі — .. (раж)го — ... (мін)

мі — ... (нус)го — ... (нчар)

мі — ... (ра)го — ... (пак)

мі — ... (сто)го — ... (ра)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

1 Робота над скоромовкою

Жив жучок між бур’янами,

Жив без тата і без мами.

Жив і жив, і не тужив —

Жовтим листям ворушив.

Жаба квакнула: «Попався!»

Жук завмер — так налякався.

Г. Чубач

— Знайдіть слова — назви предметів. Утворіть від них слова зі

зменшувально-пестливим значенням.

Жук — жучок, бур’ян — бур’янець, тато — татусь, мама — ма-

мочка, матуся, листя — листячко, жаба — жабка.

2 Робота над скоромовкою

Заболіло горло в горили —

Бо горила багато говорила.

 

IV. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні ми підіб’ємо підсумок за прочитаним розділом, перевіримо свої досягнення.

V. Узагальнення та систематизація знань

1.Знаю...

•Знайдіть у змісті підручника прочитаний розділ. Слова з якого вірша стали його назвою?

•У якому творі розповідається про життя ранньою весною? Хто його автор?

•Яка художниця з великою любов’ю і майстерністю малювала квіти?

•З якого вірша цей вислів: «лиш гусей лебедина низочка огинає струни беріз»? Хто його автор? Які інші твори цього автора ви читали?

Фізкультхвилинка

Встаньте,діти,посміхніться,

Землі нашій поклоніться.

За щасливий день вчорашній

І до сонця потягніться

В різні боки нахиліться,

Веретеном покрутіться

Раз присядьте,два присядьте

І за парти тихо сядьте.

2.Розумію, можу пояснити...

•Чому весна днем красна?

•Як березень будить весну?

•Чому травень найвеселіший місяць? Доведіть це, звертаючись до тексту.

•Про яку квітку йдеться: «...квітка ніжна, але смілива й нетерпляча»? Чому?

3.Конкурс «Хто краще»?

—Хто краще розкаже напам’ять вірш, який найбільше сподобався?

4.Гра «утвори пару»

—Знайди відповідність між назвою вірша і його автором.

•На зеленому горбочку»Анатолій Костецький •(Берізки по коліна у воді» Ганна Чубач

•Все починається з мами»Леся Українка *Я беру своє відерце» Ліна Костенко

5.Гра «З якого твору рядки?»

—Назвіть твір і автора.

Я ту писанку для себе,

Для зразочка залишу,

А для мами і для тата

Дві ще кращі напишу. («Писанка» Катерина Перелісна)

Серед свіжого листя кущів затаївся цей невтомний співак, і чути його чистий голос далеко-далеко. («Найвеселіший місяць» Олександр Копи- ленко)

•Як же, хлопці, хатку ви прибили,

Що її порушили вітри?! («Перекинута шпаківня» Ліна Костенко)

Ми їх не чіпали, і вони наче крізь землю провалились, так швидко сховались в колючому чагарнику. («Весна у лісі» Олександр Копиленко)

•Помідори червоніють,

Бо подякувати не вміють. («Я беру своє відерце» Ганна Чубач)

6.Висловлюю свої почуття і ставлення

—Зміст якого з прочитаних творів викликав у вас радість, а який — здивував? Чому?

—Які вислови, порівняння ви використали звертаючись до мами, бабусі?

VІ. Повторення та систематизація знань

З-під снігу свій листочок До сонця простягну. І синій мій дзвіночок Вітатиме весну.( Пролісок)

Лист зелений не пропав,

а під снігом задрімав,

щоб у синю сукенчину

одягнуть весняну днину. (Барвінок)

Перша квіточка весняна

тихо під сніжком куняла.

Дмухнув вітерець тепленький,

і з’явився цвіт біленький. (Підсніжник)

Фіолетові фіранки

у світлиці та на ґанку.

Фіолетові малята

весну люблять зустрічати. (Фіалки)

Вишні росами вмивались,

чепурились, наряджались.

В білі вбралися сорочки —

звеселилися садочки. (Цвіт)

Сонечко в травах зійшло,

Усміхнулось, розцвіло,

Потім стало біле-біле

І за вітром полетіло

(Кульбаба)

Що ви повинні отримати сьогодні як винагороду за роботу? (Радість)

 

 

 

 

1п

8

Р

о

л

і

с

о

к

 

 

А

р

в

і

н

о

к

3п

і

 

Д

с

н

і

ж

н

и

к

І

а

л

к

и

 

 

 

 

5

С

 

 

6 ц

в

і

Т

 

 

 

7

у

л

Ь

б

а

б

а

 

 

VІІ.Підсумки уроку

Гра «Закінчи речення»

Сьогодні на уроці я вчився...

Мені вдалося...

Найбільше мені сподобалося...

Складно було...

На наступному уроці хочу...

V. Домашнє завдання

Намалювати малюнок до улюбленого твору розділу.

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
648
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку