23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Конспект уроку "Слово Боже у нашому житті"

Про матеріал
Мета розробки - спонукати дітей до активного читання Біблії, формувати християнські чесноти, розвивати творчі здібності.
Перегляд файлу

Тема: Слово Боже у нашому житті.

Мета: допомагати дітям працювати зі Святим Письмом, розуміти його       моральний зміст; виховувати чуйність, толерантність, повагу і любов;  розвивати творче мислення, пам'ять, увагу.

Обладнання: Святе Письмо, прибране квітами і вишиванками, свічка, плакати з написами:

  1. Бо пророцтва ніколи не були з волі людської, а звіщали його святі Божі мужі, проваджені Святим Духом( ІІ Петра 1,21)
  2. Усе те, що читаємо в Святих Книгах, світиться, сяє в зовнішній своїй оправі, але солодким є його внутрішній зміст. Хто хоче з’їсти горіх, мусить зломити його шкарлупку. Нехай ніколи не відкладають книги руки твої, нехай завжди вона буде перед твоїми очима. Псалтир треба вивчити слово в слово. Молися безперестанку і вважай на свої почуття, будь нетерпеливий до думок, що блукають.  Св.  Єронім
  3. Великий аркуш у вигляді зернятка, на якому написані слова:

Слово Боже – насінина, яка зростатиме в тобі залежно від обставин твого життя. Те, що прочитаєш, буде в тобі як захований скарб і згодиться згодом, коли слово стане зрозумілішим.

                                                   Хід уроку

І.  Христос воскрес! Вітаю усіх! Ви такі бадьорі, усміхнені, веселі! Чи усі? Зробимо руханку. Присядьте, будь ласка, а тепер підніміться ті, хто:

  •    Робив вранці зарядку;
  •    Хто любить їсти морозиво;
  •    В кого сині очі;
  •    Хто любить слухати музику;
  •    Хто любить читати Біблію;
  •    Хто не любить вчитися;
  •    То не лінивий.

 Хороші діти, люблять вчитися, читати Святе Письмо. Першою ознакою працьовитості є те, як людина молиться. Бо молитва – це теж праця, яка потребує від нас сили волі та уваги. Отож помолимось молитвою до Богородиці, адже саме її  ми вшановуємо  особливо на протязі цілого травня.

ІІ.  Молитва

         ІІІ. Програма 5 класу називається «Світ Біблії», отож перевіримо ваші знання.

-  Що таке Біблія і від якого слова походить ця назва?

- Хто є центральною постаттю Святого Письма?

-  Хто є автором Біблії?

Так, вірно. У листах апостола Петра читаємо ( плакат І )

Ми знаємо, що ця характеристика властива не одній людині, а багатьом.

  •    Скільки приблизно було авторів Святого Письма і ким були ці люди?
  •    На які частини поділяється Святе Письмо?
  •    Про що розповідають книги Старого Завіту?
  •    Про що розповідають книги Нового Завіту?
  •    Чому Біблію називають джерелом християнської моралі?
  •    Чи погодитесь ви з думкою, що Біблія – це лист Любові Бога до людей?
  •    Як часто потрібно читати Святе Письмо?
  •    Що особисто вам дає читання Святого Письма?

IV.  Уся європейська культура у різноманітних її проявах несе в собі біблійні мотиви і має моральне спрямування. Біблія вчить нас, що є добрим, а що поганим, і спонукає вибирати добро. В кожного з вас на столі лежить аркуш паперу у вигляді «насінинки». Запишіть на ньому ці слова ( плакат ІІІ). Розмалюйте її ( 3хв.)

У світі коїться багато зла. Часто його чинять християни. Чому воно так є?

( відповіді дітей). Тому, що не читаємо Святе Письмо. Тож заохочую вас наполегливо досліджувати Біблію і жити за прикладом Ісуса Христа. Послухайте настанови св. Єроніма (плакат ІІ)

  1.   На домашнє завдання виготували інсценізацію біблійних оповідань. Прошу, хто бажає першим представити свою міні – виставу?

І група:  Суд мудрого царя Соломона.

Чого навчає нас це оповідання? ( Просити в Бога мудрості, а не багатства, не бути жорстоким і брехливим, вміти бути жертовним)

ІІ група: Оповідання про Рут.

Поясніть, будь ласка повчання цього оповідання. ( Поважати старість, бути вірним і працьовитим, в недолі свою надію покладати на Бога).

ІІІ група: Благовіщення ( На Господню пропозицію, Божий поклик слід відповідати згодою.) Марія була покірною. « Хай буде по слову Твоєму» - так відповіла Богородиця, тож берімо  з неї приклад.

  1. Підведемо підсумки:
  •    Що ви зрозуміли на сьогоднішньому уроці?
  •    Як часто читатимемо Біблію?
  •    Яка тема Святого Письма є центральною?
  •    Яким словами ти б заохотив своїх ровесників читати Біблію?

Щиро дякую усім! Подякуємо Господу за його ласку. Молитва.

  1.               Домашнє завдання: намалювати малюнок до біблійних оповідань.      

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Розробки уроків
Додано
4 лютого
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку