Розуміння важливості здорового способу життя та спорту – це одна з найважливіших життєвих компетенцій. Урок присвячений темі «Спорт», на якому діти зможуть визначити, що таке здоровий спосіб життя, з яких компонентів він складається, що треба робити і чого не треба, щоб бути здоровим. Лексичні ігри, групові, парні та індивідуальні форми роботи зроблять урок емоційно комфортним, веселим, та в той же час ефективним.
«Спорт. Значення спорту та здорового способу життя»
7 клас
учитель Климова Н.О.
Цілі:
Обладнання: ілюстраційний матеріал на дошці, мультимедійне обладнання (телевізор, електронний носій), навчальне відео з теми, музичне відео для фізкультхвилинки, роздавальний матеріал, підручник для 7го класу «Англійська мова», Карпюк О.Д., 2015.
Тип уроку: застосування знань, комбінований.
Технології: компетентнісно- та особистісно - орієнтовані, здоров’я-зберігаючі, ІКТ.
Епіграф: A sound mind in a sound body. (В здоровому тілі здоровий дух)
Хід уроку
Привітання та підведення учнів до визначення теми та мети уроку:
Учитель: I’m very glad to see you. The day is fine and I want you to be in a good mood.
Today we have an unusual lesson; it is devoted to a very important problem. Let’s talk about healthy way of life. Health is the most precious thing in people’s life. We can’t buy it, but we can do a lot to keep it.
So what does it mean for you – healthy way of life? Let’s make Mind-Maps about it.
(учням пропонується скласти Асоціативний кущ зі словосполученням «Здоровий спосіб життя», після чого учитель зупиняється на слові «спорт» («займатися спортом»)
Учитель: Sport definitely plays a very important role in our life. Today we’ll read, speak and discuss the importance of sport. (Повідомлення теми і мети уроку, ознайомлення з епіграфом уроку – на дошці.)
Учитель пропонує дітям налаштувати свої мовленнєві апарати та настрій за допомогою віршика “Sport is fun”.
Sport is fun for girls and boys.
It's much better than the toys.
You can sledge and ski and skate
And play snowballs with Kate.
You can swim and play football,
Hockey, tennis, basketball.
You can jump and you can run.
You can have a lot of fun.
(Учні читають вірш хором за вчителем.
Учитель запитує учнів, назви яких спортивних рухів та видів спорту вони почули в цьому віршику; чи були в тексті незнайомі слова.
Учитель пропонує бажаючим вивчити його напам’ять на наступний урок.)
Робота в групах: кожній групі учитель роздає по одній карточці, на якій написаний початок висловлювання про спорт, та декілька (3) карток з варіантами продовження. Завдання: скласти висловлювання, озвучити його та перекласти на рідну мову.
Повторення назв видів спорту за допомогою відео “Sports”.
с. 92, впр. 1 – назвати види спорту, що зображені на малюнках; висловити своє ставлення до виду спорту за допомогою мовленнєвих структур, що вивчалися раніше:
I am fond of… / I am crazy about… / I am keen on… / I am interested in… / I am good at…
с. 93, впр. 2 – назвати види спорту, що належать до кожної з наведених груп (зимові види спорту/ водні/ командні/ з м’ячем і т.п.
с. 93, впр. 3 (письмово) – розподілити назви видів спорту зі списку на три колонки в таблиці за способом вживання з різними дієсловами:
play | go | do
Один учень дістає з «Магічної скриньки» картку з описом виду спорту, зачитує текст вголос, а інші повинні здогадатися, про який вид спорту йдеться. Пояснити, які слова в тексті допомогли здогадатися.
Музичне відео “I like sports!” – діти встають і виконують рухи, що зображують різні види спорту, про які йдеться у пісні. Потім всі сідають і дивляться відео ще раз, співаючи разом (релаксаційна пауза).
Учитель пропонує пригадати, які світові спортивні події відомі учням; з якого часу та з якою метою вони проводяться; чи спостерігають учні за цими подіями, чи мріють колись взяти участь в них.
Пропонується розглянути малюнки на дошці: олімпійські символи, старовинні та сучасні зображення учасників Олімпійських ігор.
с. 94, впр. 3 – текст для читання та обговорення “The Olympic Games”.
Завдання:
- прочитати та перкласти заголовки до абзаців тексту;
- прочитати і перекласти абзаци тексту та підібрати до них відповідні назви;
- відповісти на запитання за текстом.
(нові слова, власні назви та дати з тексту виписані на дошці, учитель звертає на них увагу учнів)
Учитель пропонує учням в групах створити синквейн, присвячений спорту, за схемою:
Іменник
2 прикметника
Словосполучення з дієсловом
Іменник-асоціація
Наприклад:
Sport
Indoor, outdoor
helps to keep fit
health
Учитель: (висновок) Really, sport means health. Be healthy and you’ll be always energetic and optimistic.
с. 97, впр. 4 – прочитати висловлювання про Олімпійські ігри, та визначити, які з низ правдиві, а які ні (згідно з текстом на с. 94 – 96).