Урок проходить у кілька турів, після кожного з них з гри вибувають учасники, які не набрали відповідної суми балів. На кожне запитання вчителя або журі учасники готують кілька варіантів відповіді - від трьох до восьми (вони мають свій порядковий номер). Учні підіймають таблички з цифрами, що вказують правильну відповідь. У наступний тур виходять учні, які правильно відповіли на запитання попереднього. Матеріал може бути використаний при вивчені теми " Great Britain '' а також в позакласній роботі з англ. мови при проведенні гри " Зоряний час"
"Зоряний час"
1. Урок проходить у кілька турів, після кожного з них з гри вибувають учасники, які не набрали відповідної суми балів.
2. На кожне запитання вчителя або журі учасники готують кілька варіантів відповіді - від трьох до восьми (вони мають свій порядковий номер).
З. Учні підіймають таблички з цифрами, що вказують правильну відповідь.
4. У наступний тур виходять учні, які правильно відповіли на запитання попереднього.
1.ТУР
The capital of Great Britain is:
1. New York.
2. London.
3. Washington.
4. Oxford.
5. Cambridge.
The capital of Scotland is:
1. Glasgow.
2. Edinburgh.
Oxford and Cambridge are:
1. University centers.
2. Industrial centers.
3. Agricultural centers.
Birmingham and Coventry are:
1. Big industrial centers.
2. Big agricultural centers.
З. Від education centers of Great Britain.
Scotland lies ...
1. to the north of England;
2. to the south of England;
3. to the west of England;
4. to the east of England.
2. ТУР
Демонструються фото або малюнки із зображенням визначних місць Лондона. Завдання: підняти картку з номером, який вказує місце, де поховані видатні письменники та вчені.
1. National Gallery.
2. Trafalgar Square.
3. Westminster Abbey.
4. Piccadilly Circus.
5. Tower.
Демонструються портрети письменників.
Підняти картку з номером, що відповідає імені письменника, який є автором фрази: "То be or not to be"
l. W. Shakespeare.
2. Jack London.
3. Ernest Hemingway.
4. 0'Henry.
5. Mark Twain
На слайдах демонструються портрети. Вибрати ім'я, яке відповідає даному рядові.
1. Charlotte Bronte.
2. W. Maugham.
3. Charles Dickens.
4. Jerome K. Jerome
5. Ernest Hemingway (American writer, others - English).
Демонструються фото або малюнки із зображенням міст. Вказати місце де народився В. Show
5. Dublin.
Демонструються книжки із назвами: Вказати зайву назву.
l. “The Cricket of the Heart".
2. "Dombey and Son"
5. "The Old Man and the Sea".
З. ТУР
На дошці написані слова. Вибрати слово, яке за своїм значенням найбільше підходить до слова a performance.
Вказати слово, протилежне за значенням до to develop.
1. to continue;
2. to connect;
3. to improve;
4. to break up.
Вказати зайве слово:
l. milk;
2. dairy;
3. cheese;
4. butter
Вказати зайве слово:
1. mountain;
2 .waterfall;
3. science;
4. valley.
Вказати найближчу фразу до "to serve somebody":
l. to work for somebody;
2. to send for somebody;
3. to call on somebody;
4. to answer somebody.
4. ТУР
What time is it?
Ha дощці намальовані годинники, що показують різний час. Завдання: підняти картку з номером, що відповідає вказаному часові:
It's half past 7.
Підняти картку з номером, що відповідає даному приспів'ю. "Мовчання - золото ".
l. He who laughs last laughs longest.
2. Silence is golden.
3. All is well that ands wall.
4. Action speaks louder than words.
5. Tests differ.
На дошці написані дієслова. Підняти картку з номером дієслова, яке не відповідає даному рядові.
1. skated;
2. went;
3. liked;
4. played;
5. skied.
Демонструються малюнки:
Якому малюнку відповідає вираз: "In a Happy mood?"
На дошці демонструються написи:
1. Persent Indefinite Tense.
2. Past Indefinite Tense.
3. Present Continuous Tense.
4. Future Indefinite Tense.
5. Past Perfect Tense.
Записується речення: "І am going to school now ". Завдання підняти картку з мономером назви часу, який відповідає даному реченню.
5. ТУР
Скільки слів у слові?
Хто складає найбільше із букв слова importance (наприклад: in, on, pen, part...)?
Заключне слово переможця.