Конспект уроку "Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками""

Про матеріал
Конспект дистанційного уроку з практичним завданням з основ здоров'я для учнів 9 класу на тему "Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками"
Перегляд файлу

Основи здоров’я

9 клас. План-конспект уроку

Тема. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками.

Мета:

  • навчальна – сформувати поняття про спілкування як трирівневий процес взаємодії; поглибити уявлення учнів про рівні комунікації між людьми, формувати вміння ефективної взаємодії з дорослими та однолітками;
  • розвивальна – розвивати здоров’язберігаючу компетентність шляхом набуття учнями навичок безконфліктного спілкування та безпечної поведінки, уміння ефективно працювати разом з іншими, попереджати й вирішувати конфлікти, досягати компромісів, дотримуватися прав людини, розвивати вміння критичного мислення;
  • виховна  виховувати розуміння необхідності побудови здорових стосунків з однолітками та дорослими на основах взаємоповаги, емпатії та рефлексії.

Обладнання і матеріали: підручник, ТЗН (комп’ютер чи телефон з доступом до Інтернету), мультимедійна презентація, відеоурок.

Базові поняття і терміни: спілкування, комунікація, «Ти-висловлювання», «Я-висловлювання».

Тип уроку: дистанційний урок (асинхронний) засвоєння нових знань.

Ключові компетентності: спілкування державною мовою, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-комунікаційна компетентність, екологічна грамотність і здорове життя, соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя, уміння вчитися впродовж життя.

Хід уроку.

 І. Організаційна частина. Учням опубліковуються матеріали уроку в попередньо створеному Google class відповідно до розкладу уроків або на сайті дистанційного навчання Житомирського міського ліцею №1 Житомирської міської ради.

 Під час уроку учні матимуть можливість перегляду відеоуроку вчителя, презентацію до уроку та методичні рекомендації для виконання практичної частини  заняття – відпрацювання навичок ефективного спілкування.

 II. Активізація опорних знань і практичного досвіду учнів та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

Здійснюється під час перегляду учнями відеоуроку вчителя.

 ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

 1. Відеоурок з основ здоров’я 9 клас вчителя Соколюк Л.Й. на тему: «Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками»

https://youtu.be/MLxvwxyZSEg

 2. Презентація до теми: «Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками»

https://docs.google.com/presentation/d/1_MuWxsQ4LBslRRF7IRabPlCDM_tsZOO7zPT27gw7E8s/edit?usp=sharing

 V. Узагальнення та систематизація знань.

Зразок оформлення та пояснення завдання

Практична робота

Тема: Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками

Мета: відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками, розвиток комунікативних навичок.

Хід виконання:

І завдання: Вам потрібно написати свої рекомендації та поради, які сприяють ефективності у спілкуванні з дорослими та однолітками, бажано з власного досвіду (5-6 порад).

ІІ завдання: Використовуючи техніку “Я - висловлювання”, написати 2 “Ти - висловлювання” (одне для дорослого та одне для однолітка) та перефразувати його у “Я висловлювання” за формулою, яка надана у відеоуроці.

ІІІ завдання: спробувати використовувати техніку “Я - висловлювання” у повсякденному спілкуванні.

Після цього написати висновки про її ефективність для Вас у спілкуванні та особливості застосування.

Виконану практичну роботу здати у гуглкласі. Якщо є запитання, пишіть! Бажаю успіхів!

VІ. Рефлексія.

Здійснюється за допомогою технічних засобів (коментарів та дописів учнів у  Google class, на е-пошту вчителя), враження та побажання учнів заслуховуються під час наступної онлайн зустрічі за розкладом уроків.

 VIІ. Домашнє завдання.

 Прочитати параграф 22, виконати практичну роботу та надіслати у Google class відповідно до встановленого дедлайну.

 

docx
Додано
29 листопада 2022
Переглядів
2253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку