Основи здоров’я
9 клас. План-конспект уроку
Тема. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками.
Мета:
Обладнання і матеріали: підручник, ТЗН (комп’ютер чи телефон з доступом до Інтернету), мультимедійна презентація, відеоурок.
Базові поняття і терміни: спілкування, комунікація, «Ти-висловлювання», «Я-висловлювання».
Тип уроку: дистанційний урок (асинхронний) засвоєння нових знань.
Ключові компетентності: спілкування державною мовою, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-комунікаційна компетентність, екологічна грамотність і здорове життя, соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя, уміння вчитися впродовж життя.
Хід уроку.
І. Організаційна частина. Учням опубліковуються матеріали уроку в попередньо створеному Google class відповідно до розкладу уроків або на сайті дистанційного навчання Житомирського міського ліцею №1 Житомирської міської ради.
Під час уроку учні матимуть можливість перегляду відеоуроку вчителя, презентацію до уроку та методичні рекомендації для виконання практичної частини заняття – відпрацювання навичок ефективного спілкування.
II. Активізація опорних знань і практичного досвіду учнів та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.
Здійснюється під час перегляду учнями відеоуроку вчителя.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Відеоурок з основ здоров’я 9 клас вчителя Соколюк Л.Й. на тему: «Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками»
2. Презентація до теми: «Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками»
https://docs.google.com/presentation/d/1_MuWxsQ4LBslRRF7IRabPlCDM_tsZOO7zPT27gw7E8s/edit?usp=sharing
V. Узагальнення та систематизація знань.
Зразок оформлення та пояснення завдання
Практична робота
Тема: Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками
Мета: відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками, розвиток комунікативних навичок.
Хід виконання:
І завдання: Вам потрібно написати свої рекомендації та поради, які сприяють ефективності у спілкуванні з дорослими та однолітками, бажано з власного досвіду (5-6 порад).
ІІ завдання: Використовуючи техніку “Я - висловлювання”, написати 2 “Ти - висловлювання” (одне для дорослого та одне для однолітка) та перефразувати його у “Я висловлювання” за формулою, яка надана у відеоуроці.
ІІІ завдання: спробувати використовувати техніку “Я - висловлювання” у повсякденному спілкуванні.
Після цього написати висновки про її ефективність для Вас у спілкуванні та особливості застосування.
Виконану практичну роботу здати у гуглкласі. Якщо є запитання, пишіть! Бажаю успіхів!
VІ. Рефлексія.
Здійснюється за допомогою технічних засобів (коментарів та дописів учнів у Google class, на е-пошту вчителя), враження та побажання учнів заслуховуються під час наступної онлайн зустрічі за розкладом уроків.
VIІ. Домашнє завдання.
Прочитати параграф 22, виконати практичну роботу та надіслати у Google class відповідно до встановленого дедлайну.