Конспект уроку "Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені"

Про матеріал
Дана розробка уроку допоможе сформувати уміння та навички обчислювати значення та спрощувати вирази, що містять квадратні корені, перетворювати вирази із застосуванням внесення множника під знак кореня та винесення множника з-під знака кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику; розвивати логічне мислення, виховувати відповідальність, прагнення до самовдосконалення.
Перегляд файлу

Тема уроку: Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені.

Мета уроку: Формувати уміння та навички обчислювати значення та спрощувати вирази, що містять квадратні корені, перетворювати вирази із застосуванням внесення множника під знак кореня та винесення множника з-під знака кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику; розвивати логічне мислення, виховувати відповідальність, прагнення до самовдосконалення.

Тип уроку: Застосування знань, умінь і навичок.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап.

Перевірка готовності учнів до уроку, налаштування на роботу.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Домашнє завдання перевіримо у формі гри «Хто швидше?»

6

Спростити вираз

Внести множник під знак кореня    

                                                                            Винести множник з-під знака кореня

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Що називається арифметичним квадратним коренем з числа а? (Арифметичним квадратним коренем із числа а називають невід’ємне число, квадрат якого дорівнює а).
  • Які властивості має арифметичний квадратний корінь?

;  .

.

, .

.

 

  • Які перетворення виразів, що містять квадратні корені ви вмієте виконувати?

( - виносити множник з-під знака кореня;

  • вносити множник під знак кореня;
  • виконувати дії з виразами, що містять квадратні корені;
  • звільнятися від ірраціональності в знаменнику дробу).
  • Повторимо формули спрощеного  множення

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку.

Тема сьогоднішнього уроку «Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені» (слайд 1)

Отже, на уроці ми з вами будемо виконувати тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені, подорожуючи сторінками «Книги рекордів Гіннеса». (слайд 2-3)

V. Формування умінь та навичок.

1. Виконавши дане завдання ви дізнаєтесь рік, коли було вперше надруковано  «Книгу рекордів Гіннеса». (слайд 4)

Учні по-одному виконують завдання на дошці.

Отже, ви одержали рік , коли була вперше надрукована дана книга. (27 серпня 1955р.) (слайд 5)

2. На парті кожної пари є кросворд. На екрані питання. Учні по черзі дають відповіді на питання і заповнюють клітинки кросворда. (слайд 6-7)

Зачитати слово, яке одержали у вертикальному стовпчику.

«Центишон» ­– цим словом називають число 1000000100 (1 із 600 нулями). (слайд 8)

3.Виконаючи наступне завдання ви дізнаєтесь ще один цікавий факт. (слайд 9)

Учні виконують завдання самостійно.

(слайд 10) Винести множник з-під знака кореня:

(слайд 11) (поставте у відповідність  виразу склади із «чарівного» прямокутника)

Одержали слово «лімузин». Лімузин – це великий комфортний автомобіль (слайд 12).

4.Всі ви чули про видатного австрійського композитора XVIIIст. Вольфа Амадея Моцарта. За своє життя він створив близько тисячі музичних творів, але тільки 70 було опубліковано за життя.

Скільки років прожив Моцарт ви дізнаєтесь виконавши наступне завдання (слайд 13).

Знайдіть значення виразів. Добуток відповідей цих виразів і буде вік життя знаменитого композитора.

Обчисліть:

Отже, Моцарт прожив 35 років. (слайд 14)

  1. (Слайд 15)

Звільніться від ірраціональності в знаменнику, поставте у відповідність виразу літеру з «чарівного» прямокутника. У результаті ви дізнаєтесь назву найбільшого парку атракціонів.

Звільніться від ірраціональності в знаменнику: (слайд 16)

(Слайд 17) «Чарівний» прямокутник (поставте у відповідність  виразу літеру)

Парк атракціонів називається «Дісней» (слайд18)

  1. Цікаві факти. (Слайди 19-22)
  1. Підсумок уроку.(слайд 23)

Ось ми з вами перегорнули декілька сторінок «Книги рекордів Гіннеса». Всі факти, які занесені в «Книгу  рекордів Гіннеса» мають префікс «най» – найбільший, найдовший, найвищий,…

Продовжте речення:

  • Найбільш сподобалось на уроці…
  • Найскладніше було…
  • Найцікавішим був факт …
  1. Домашнє завдання. (слайд 24)

Повторити §16; розв’язати №514(1-4), №526, №533(1-2).

docx
Додано
15 березня 2021
Переглядів
1081
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку