Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння.

Про матеріал
Презентація до уроку з теми: "Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Алгебра. 8 клас. Підготувалавчитель математики Пічкурова Олена Сергіївна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Девіз уроку:«Щоб з рівняннями дружити, потрібно формули вчити»Епіграф уроку: Недостатньо лише мати добрий розум. Головне – раціонально застосовувати його. Рене Декарт

Номер слайду 4

Навчальна: сприяти засвоєнню учнями формули дискримінанту та формул коренів квадратного рівняння; сформувати вміння розв’язувати квадратні рівняння за допомогою цих формул; перевірити рівень засвоєння знань учнів з даної теми;Розвивальна: формувати вміння аналізувати інформацію; вміння використовувати набуті знання на практиці; здійснювати самоперевірку та працювати за алгоритмом; ров’язувати задачі практичного змісту;Виховна: виховувати позитивне ставлення до навчання, інтерес до математики, залучати до творчості. Мета:

Номер слайду 5

Історична довідка Квадратні рівняння в Давньому Вавілоні вміли розв’язувати близько 2000 років до нашої ери вавілоняни. Правило розв'язку квадратних рівнянь, викладене у вавілонських текстах, співпадає з сучасними, але невідомо, яким чином дійшли вавілоняни до цього правила. Незважаючи на високий рівень розвитку алгебри у Вавілоні, в текстах відсутні поняття від’ємного числа і загальні методи розв’язування квадратних рівнянь.

Номер слайду 6

Квадратні рівняння в Європі Формули розв’язування квадратних рівняньв Європі вперше були викладені в 1202 році італійським математиком Фібоначчі. Правило розв’язування квадратних рівнянь було сформульоване в Європі лише в 1544 р. Штифелем.

Номер слайду 7

Математична розминка. Дайте означення поняття рівняння. Рівняння – це рівність, що містить змінну.2. Що називають коренем рівняння? Коренем рівняння називають значення змінної, при якому рівняння перетворюється на правильну рівність . 3. Що означає розв’язати рівняння? Розв’язати рівняння – означає знайти всі його корені, або довести, що рівняння не має коренів.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Запам’ятай Рівняння виду ax²+bx+c=0, де х – змінна, а, b та c – деякі числа, причому а≠0, називають квадратним рівнянням. Якщо а=0, тоді 0x²+bx+c=0 bx+c=0 – не квадратне рівняння а – перший коефіцієнт b – другий коефіцієнт с – вільне число !Якщо в квадратному рівнянні ax²+bx+c=0 хоча б один із коефіцієнтів дорівнює нулю, то таке рівняння називають неповним квадратним рівнянням.

Номер слайду 11

Ментальні картиax²+bx+c=0 а≠0, b≠0, с≠0 D=b²-4ac. D=0 D>0 D<0 х1= x2= x= -Рівняння не має розв’язків

Номер слайду 12

Ментальні карти Квадратне рівняння. Повне. Неповне

Номер слайду 13

Перевір себеІнтерактивні пазли https://learningapps.org/display?v=pca4dnfz320

Номер слайду 14

Завдяки працям Декарта, Вієта, Ньютона та інших вчених способу розв’язування квадратних рівнянь надано сучасний вигляд.

Номер слайду 15

Алгоритм розв’язування квадратних рівнянь за формулами. Розв’язуємо разом: Розв’яжемо рівняння: 2х²-х-15=0.1. Виписуємо коефіцієнти квадратного рівняння:а=2; b=-1; с=-15.2. Обчислюємо дискримінант квадратного рівняння: D=b²-4ac=(-1)²-4·2·(-15)=1+120=121.3. Так як D>0, то рівняння має два корені. Знаходимо арифметичний квадратний корінь з дискримінанту: 4. Обчислюємо корені квадратного рівняння: х1= = = 3 х2= = = - = -2,5 5. Записуємо відповідь: -2,5; 3.

Номер слайду 16

Математична фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=CCx. AWnxcjhs&t=2s

Номер слайду 17

Інтерактивні вправи. Складіть квадратне рівняння, якщо відомі його коефіцієнти:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} а b c. Рівняння 3 -4 1 2 0 4 1 2,4 0 {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 3х²-4x+1=0 2x²+4=0 x²+2,4x=0

Номер слайду 18

Інтерактивні вправи. Запишіть квадратне рівняння , у якого:1. Старший коефіцієнт дорівнює 5 , коефіцієнт при х дорівнює 2, вільний член дорівнює 1.2. Старший коефіцієнт дорівнює -3, коефіцієнт при х дорівнює 9, вільний член дорівнює 0.3. Старший коефіцієнт дорівнює 7, коефіцієнт при х дорівнює 0, вільний член дорівнює 2,5. Відповідь: 1. 5x²+2x+1=0; 2. -3x²+9x=0; 3. 7x²+2,5=0.

Номер слайду 19

Інтерактивні вправи. Знайдіть корені рівняння:1. x²-6x+11=02. -0,5x²+2x-2=0 Відповідь: 1.коренів немає; 2. 2

Номер слайду 20

Задача про творчість Т. Г. Шевченка Для того, щоб дізнатися, скільки років було Т. Г. Шевченку, коли вийшла його збірка поезій, яка поклала початок новому періоду в історії української літератури, розв’яжіть рівняння іназвіть більший із коренів цього рівняння: x²-27x+26=0. х=26 Як називається ця збірка поезій? “Кобзар”

Номер слайду 21

Рівняння – це не просто рівність. З однією змінною чи кількома. Рівняння – це думок активність,Це інтелекту боротьба. То ж будьте творчими, активно розвивайтесь, Долайте труднощі у своєму житті,Але з рівняннями, прошу, не розлучайтесь,Вони послужать вам ще в майбутті.  Рефлексія

Номер слайду 22

Домашнє завдання: Опр. стр. 148-151 №635(7-12), №639 Творче завдання Скласти рекламу квадратного рівняння

Номер слайду 23

Оцінювання Виконати за посиланням тестові завдання:https://naurok.com.ua/test/kvadratni-rivnyannya-formula-koreniv-kvadratnogo-rivnyannya-605747.html

Номер слайду 24

Вітаємо! Тепер ви вмієте розв’язувати квадратні рівняння за формулами. Удачі вам при розв’язуванні квадратних рівнянь!       

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чубак-Мазун Лариса Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 березня 2021
Переглядів
4926
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку