Конспект уроку з геометрії, 7 клас
на тему «Трикутник і його елементи»
Мета уроку: засвоєння учнями змісту означення, назв елементів та властивості сторін трикутника; навчити самостійно і творчо застосовувати знання; формування в учнів працелюбності, самостійності та творчої активності у рішенні різноманітних виробничих завдань і життєвих проблем.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок
Структура уроку
Хід уроку.
Слова вчителя: трикутник - це тристоронній многокутник, який має три вершини, або кути. Трикутники зазвичай використовуються в будівництві для створення опорних конструкцій і сильно фігурують у художніх роботах. Багато учнів дізнаються все про трикутники на своїх уроках з математики, включаючи геометрію та тригонометрію. Вивчивши все, що потрібно знати про трикутники, ви можете вдосконалити свої математичні навички, щоб ви могли вирішити більш складні математичні задачі.
Практине завдання стр. 76, № 282.
Учитель заздалегідь готує необхідні фігури.
Інтелектуальна гра – танграм. Слова вчителя: Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити. Складання за схемами сприяє розвитку посидючості, уваги, уяви, логічного мислення, допомагає створювати ціле з частин і передбачати при цьому результат своєї діяльності. Всі ці навички необхідні дитині під час навчання в школі, та й у дорослому житті.
Повторити параграф 9, № 269(в), 274.