Конспект уроку "Трикутник і його елементи"

Про матеріал
План-конспект уроку з геометрії на тему "Трикутник і його елементи". Містить інтерактивну вправу, яка допомагає досягнути найбільш ефективної організації навчання, активізуює учнів.
Перегляд файлу

Конспект уроку з геометрії, 7 клас

на тему «Трикутник і його елементи»

Мета уроку: засвоєння учнями змісту означення, назв елементів та властивості сторін трикутника; навчити самостійно і творчо застосовувати знання; формування в учнів працелюбності, самостійності та творчої активності у рішенні різноманітних виробничих завдань і життєвих проблем.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок

Структура уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань і діяльності учнів, необхідних для творчого рішення завдань. Перевірка домашнього завдання, відтворення та корекція опорних знань.
  3. Мотивація навчальної діяльності.
  4. Виконання учнями завдання під керівництвом і завдяки вчителеві.
  5. Узагальнення і систематизація учнями результатів роботи.
  6. Підсумки уроку, повідомлення домашнього завдання.

Хід уроку.

  1. Організаційний момент.
  1. Привітання;
  2. Перевірка присутності учнів;
  3. Перевірка готовності учнів до уроку.
    1. Актуалізація опорних знань і діяльності учнів, необхідних для творчого рішення завдань. Перевірка домашнього завдання, відтворення та корекція опорних знань.
      1. Перевірити наявність письмово виконаних домашніх завдань.
      2. Відповісти на запитання учнів, що виникли під час виконання домашнього завдання.
      3. Виконання інтерктивної вправи https://learningapps.org/view22369789 з метою перевірки засвоєння теоретичного матеріалу.
    2. Мотивація навчальної діяльності.

Слова вчителя: трикутник - це тристоронній многокутник, який має три вершини, або кути. Трикутники зазвичай використовуються в будівництві для створення опорних конструкцій і сильно фігурують у художніх роботах. Багато учнів дізнаються все про трикутники на своїх уроках з математики, включаючи геометрію та тригонометрію. Вивчивши все, що потрібно знати про трикутники, ви можете вдосконалити свої математичні навички, щоб ви могли вирішити більш складні математичні задачі.

  1. Виконання учнями завдання під керівництвом і завдяки вчителеві.
    1. Робота з підручником (Геометрія 7 клас, Г.П. Бевз): № 268, 269 (б), 273.
    2. Робота в парах. Розв'язування задач за готовими рисунками.
  2. Узагальнення і систематизація учнями результатів роботи.

Практине завдання стр. 76, № 282.

Учитель заздалегідь готує необхідні фігури.

 Інтелектуальна гра – танграм. Слова вчителя: Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити. Складання за схемами сприяє розвитку посидючості, уваги, уяви, логічного мислення, допомагає створювати ціле з частин і передбачати при цьому результат своєї діяльності. Всі ці навички необхідні дитині під час навчання в школі, та й у дорослому житті.

  1. Підсумки уроку, повідомлення домашнього завдання.

Повторити параграф 9, № 269(в), 274.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
576
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку