19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Конспект уроку: "Трикутник та його елементи. Види трикутників"

Про матеріал
Конспект уроку розроблено для учнів 7 класу, до підручника О.С. Істер "Геометрія" 7 клас
Перегляд файлу

 

 

Тема:  Трикутник та його елементи. Види трикутників.

Мета:

Навчальна:

   Формувати уміння застосовувати вивчені  властивості при розв’язуванні задач, поглибити знання учнів про властивості трикутників, провести діагностику засвоєння системи  знань та умінь і її застосування для виконання практичних завдань

Розвивальна:

    Розвивати пізнавальні процеси,  пам’ять, уяву, увагу, наочно-образне мислен-ня, комунікативні навички. Формувати навички самоконтролю і самопізнання

Виховна:

    Виховувати доброзичливість, активність, відповідальність, працьовитість, культуру математичних записів. Формувати математичну мову учнів

Формувати компетентності: ключові,соціальні, саморозвитку, самоосвітні

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь   та  навичок

Оформлення дошки: девіз, епіграф уроку, «асоціативний кущ» УРОК, відповіді до математичного диктанту, малюнки до задач

План уроку

І. Етап організаційний

«асоціативний кущ» УРОК

ІІ. Активізація розумової діяльності учнів

Інтерактивний Метод – «Мікрофон»;

Виконання тестових завдань

ІV. Формування умінь і навичок

Розв’язування задач за готовими малюнками

Складання схеми «Види трикутників»

Розв’язування текстових задач.

V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання

VІІ. Рефлексія

 

 

 

Девіз уроку:

       „ Міцні знання – гарантія  успіху

 

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Які асоціації викликає у вас слово „урок”?

У – успіх...

Р – радість...

О – обдарованість...

К – компетентність...

Сподіваюся, що сьогодні на вас чекає і успіх, і радість. Ви зможете продемонструвати власну обдарованість і компетентність

На уроці вам дається можливість оцінити власні знання. У кожного на парті лежать бланки самоконтролю, які ви заповнюватимете протягом усього уроку.

Девізом нашого уроку є слова:  „ Міцні знання – гарантія  успіху ”

Отже, давайте діяти, щоб багато дізнатися на сьогоднішньому уроці.

 

ІІ. Активізація розумової діяльності учнів

  1. Для розминки, проведемо інтерактивну гру „Мікрофон”

  “Доповни речення”

1. Трикутником називається....

2.  Будь-яка сторона трикутника...

3.  Залежно від довжин сторін, трикутники поділяються на такі види.......

4.  Залежно від міри кутів, трикутники поділяються на такі види..

5.  Трикутник називається рівнобедреним у якого

6.  Трикутник рівносторонній

7.  Бісектриса трикутника ..

8. Сума гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює....

9. Чи може у трикутнику кожен кут бути меншим від 60 градусів?

 

Результативність заносимо в бланк самоконтролю

 

2. Математичний диктант

  1.               Чи може у трикутнику бути два тупих кути?
  2.               Чи буде гострокутним трикутник, кути якого дорівнюють 40 і 50 градусів?
  3.               Чи буде гострокутним трикутник, два кути якого дорівнюють 45 і 55 градусів?
  4.               Один із гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює 65 градусів. Чому дорівнює  другий кут?
  5.               Який вид трикутника, якщо один з його кутів 910?
  6.               Два кути трикутника дорівнюють 400 і 600. Чому дорівнює третій кут?

 

Перевірку проводимо взаємоперевіркою.

 

Обмінялися зошитами і оцінили товариша.

 

Відповіді на дошці

 В І Д П О В І Д І

1.Ні                           4. 250

2.Ні                            5. Тупокутній

3.так                           6. 800     

 

 

ІІІ. Формування умінь і навичок

  1. Інтерактивна гра «Ланцюжок».

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Розв’язування задачі письмово з повним оформленням.

Задача 1 : У рівнобедреному АВС з кутом В при вершині, що дорівнює 360 проведено бісектрису АD. Довести, СDА і АDВ - рівнобедрені.

 

Задача 2: .ВД – висота трикутника АВС. Знайти кути АВД і СВД, якщо кут А=750, кут С=350

 

ІV. Підсумок уроку:

  1. Розв’язування задач за готовими малюнками
  2. Учні аналізують бланк самоконтролю і виставляють оцінку, мотивуючи її.
  3. Оцінка роботи на уроці.

   

V. Домашнє завдання

1.Повторити параграф 11. Виконати додаткове завдання.

2.Придумати різні задачі на суму кутів трикутника.

3.Повторити про суміжні і вертикальні кути

VІ. Рефлексія

- Чи сподобався вам урок?

- Чи справдились ваші очікування?

- Що нового ви навчились на уроці?

- Які висновки зробили для себе?

- Чого ви, можливо не уміли робити, а тепер умієте?

- У чому відчували труднощі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткове домашнє завдання:

  1. Дописати означення:

Трикутником називається ________________________________________________________, яка складається з ______________________________________________, що не лежать на _________________________________, і трьох ________________________, які сполучають ці ______________.

 

  1. Нерівність трикутника

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Класифікація трикутників за сторонами:

 

 

 

 

 

 

        ________________________          _________________________           _________________________

 

  1. Класифікація трикутників за кутами:

 

 

 

 

 

 

 

 ________________________                 _________________________           _________________________

  1. Підписати у трикутниках медіану, бісектрису, висоту:

 

 

docx
Додано
21 січня 2019
Переглядів
1171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку