Тема: Трикутник та його елементи. Види трикутників.
Мета:
Навчальна:
Формувати уміння застосовувати вивчені властивості при розв’язуванні задач, поглибити знання учнів про властивості трикутників, провести діагностику засвоєння системи знань та умінь і її застосування для виконання практичних завдань
Розвивальна:
Розвивати пізнавальні процеси, пам’ять, уяву, увагу, наочно-образне мислен-ня, комунікативні навички. Формувати навички самоконтролю і самопізнання
Виховна:
Виховувати доброзичливість, активність, відповідальність, працьовитість, культуру математичних записів. Формувати математичну мову учнів
Формувати компетентності: ключові,соціальні, саморозвитку, самоосвітні
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
Оформлення дошки: девіз, епіграф уроку, «асоціативний кущ» УРОК, відповіді до математичного диктанту, малюнки до задач
План уроку
І. Етап організаційний
«асоціативний кущ» УРОК
ІІ. Активізація розумової діяльності учнів
Інтерактивний Метод – «Мікрофон»;
Виконання тестових завдань
ІV. Формування умінь і навичок
Розв’язування задач за готовими малюнками
Складання схеми «Види трикутників»
Розв’язування текстових задач.
V. Підсумок уроку
VІ. Домашнє завдання
VІІ. Рефлексія
Девіз уроку:
„ Міцні знання – гарантія успіху
Хід уроку
Які асоціації викликає у вас слово „урок”?
У – успіх...
Р – радість...
О – обдарованість...
К – компетентність...
Сподіваюся, що сьогодні на вас чекає і успіх, і радість. Ви зможете продемонструвати власну обдарованість і компетентність
На уроці вам дається можливість оцінити власні знання. У кожного на парті лежать бланки самоконтролю, які ви заповнюватимете протягом усього уроку.
Девізом нашого уроку є слова: „ Міцні знання – гарантія успіху ”
Отже, давайте діяти, щоб багато дізнатися на сьогоднішньому уроці.
ІІ. Активізація розумової діяльності учнів
“Доповни речення”
1. Трикутником називається....
2. Будь-яка сторона трикутника...
3. Залежно від довжин сторін, трикутники поділяються на такі види.......
4. Залежно від міри кутів, трикутники поділяються на такі види..
5. Трикутник називається рівнобедреним у якого
6. Трикутник рівносторонній
7. Бісектриса трикутника ..
8. Сума гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює....
9. Чи може у трикутнику кожен кут бути меншим від 60 градусів?
Результативність заносимо в бланк самоконтролю
2. Математичний диктант
Перевірку проводимо взаємоперевіркою.
Обмінялися зошитами і оцінили товариша.
Відповіді на дошці
В І Д П О В І Д І
1.Ні 4. 250
2.Ні 5. Тупокутній
3.так 6. 800
ІІІ. Формування умінь і навичок
2.Розв’язування задачі письмово з повним оформленням.
Задача 1 : У рівнобедреному АВС з кутом В при вершині, що дорівнює 360 проведено бісектрису АD. Довести, СDА і АDВ - рівнобедрені.
Задача 2: .ВД – висота трикутника АВС. Знайти кути АВД і СВД, якщо кут А=750, кут С=350
ІV. Підсумок уроку:
V. Домашнє завдання
1.Повторити параграф 11. Виконати додаткове завдання.
2.Придумати різні задачі на суму кутів трикутника.
3.Повторити про суміжні і вертикальні кути
VІ. Рефлексія
- Чи сподобався вам урок?
- Чи справдились ваші очікування?
- Що нового ви навчились на уроці?
- Які висновки зробили для себе?
- Чого ви, можливо не уміли робити, а тепер умієте?
- У чому відчували труднощі?
Додаткове домашнє завдання:
Трикутником називається ________________________________________________________, яка складається з ______________________________________________, що не лежать на _________________________________, і трьох ________________________, які сполучають ці ______________.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________ _________________________ _________________________
________________________ _________________________ _________________________