"Конспект уроку трудового навчання для 2 класу на тему «Робота з нитками. Практична робота: виготовлення виробів з ниток. «Курочка Ряба

Про матеріал

Мета: продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи з нитками; удосконалювати навички роботи з папером; вчити естетично оздоблювати вироби; вправляти в копіюванні простих форм за допомогою шаблону; розширити уявлення про казку як жанр усної народної творчості;

розвивати увагу, дрібну моторику пальців, творчі здібності, уяву, фантазію; навички роботи з ножицями, папером, клеєм;

виховувати акуратність та охайність в роботі, колективізм, відповідальність за доручену справу; естетичні смаки учнів, любов до книжок, читання.

Перегляд файлу

КИБИНСЬКА ЗОШ І – ІІІ СТУПЕНІВ

 

 

Урок трудового навчання

в 2 класі на тему

«Робота з нитками.

Практична робота: виготовлення  виробів з ниток.

«Курочка Ряба - повітряна кулька»

 

 

 

 

 

Підготувала і провела

класовод 2 класу

Ребрик Яна Іванівна

 


 

Тема.Робота з нитками. Практична робота: виготовлення  виробів з ниток. «Курочка Ряба - повітряна кулька»

Мета: продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи з нитками; удосконалювати навички роботи з папером; вчити естетично оздоблювати вироби; вправляти в копіюванні простих форм за допомогою шаблону; розширити уявлення про казку як жанр усної народної творчості;

розвивати увагу, дрібну моторику пальців, творчі здібності, уяву, фантазію; навички роботи з ножицями, папером, клеєм;

виховувати акуратність та охайність в роботі, колективізм, відповідальність за доручену справу; естетичні смаки учнів,  любов до книжок, читання.

Тип:комбінований.

Обладнання:ілюстрації до казок, виставка «Казки народів світу»; кольоровий папір, клей, ножиці, олівець, шаблони; кульки з  ниток муліне, тканина для хусточок; картки зі словами  до гри «Додай словечко».

 

Хід уроку

І. Організація класу до уроку

1. Привітання

Стали, діти, всі рівненько,

Посміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

Щоб добре нам навчатись,

Треба всім старатись.

На уроці не лінитись

І старанно всім трудитись.

2.  Перевірка готовності до уроку

- Зараз ми, відгадавши загадки, перевіримо, чи все необхідне ви приготували до уроку.

  • Всяк школяр його шанує,

D:\флешка мами\фото\DSC00469.JPGБо він пише і малює.

Хто ж цей спритний молодець?

Це, звичайно, …                   (Олівець)

  • Ріжемо усе, що треба:

Ми поріжемо для тебе

І тканину, і папір.

Як не віриш – перевір.   (Ножиці)

D:\флешка мами\фото\DSC00468.JPG

  • Біле поле, мудрий на нім оре.

А із кольорового – саморобки робить.     (Папір)

  • Бігаю туди – сюди

І рятую від біди:

Там, де помилка чи бруд,

Мною на папері труть.   (Гумка)

  • Щоб жили всі дружно в мирі:

Скло, пластмаса, гума, шкіра, -

D:\флешка мами\фото виробів\IMG_3279.JPGВсіх здружу я, крім людей.

Здогадались, хто я? …       (Клей)

  • Він такий, як олівець.

Розмалює папірець.

Як побачить він водицю –

Вийде сонце і травиця.  (Пензлик)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Зацікавлюючий момент
  • Сьогодні в наш клас прийшла телеграма.

« Дівчатка, мене зачарував злий чаклун і я стала невидимкою.

Тепер сумують і плачуть дідусь та бабуся.Допоможіть!»

  • Діти, хочете допомогти авторці цієї телеграми?

ІІІ. Повідомлення теми і мети

  • Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з кульками, які виготовили

на попередньому уроці. Ми будемо прикрашати казкового героя. Якого саме, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Маленьке, сіреньке

Біди наробило:

Щось біле, кругленьке,

Хвостиком розбило.

Сумує і плаче бабуся,

Дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче:

«Я вам золоте знесу».

  • Молодці! Ми сьогодні врятуємо від закляття чаклуна курочку Рябу.

 

D:\флешка мами\фотки\Мама\IMG_4861.JPGІV. Робота над темою уроку

1.Читання вчителем вірша.

Чарівний світ мистецтва усіх вітає,

Дарує він нам радість, сміх,

Там диво – дивнеє усіх стрічає

І нам приносить сотні втіх.

Герої там живуть веселі,

Міцна, мов камінь, дружба,

Чарівники дотепні і умілі,

А лицарі хоробрі й мужні.

Дружіть із казкою, малята,

І між собою треба теж дружити,

Бо з друзями завжди цікаво

І весело на білім світі жити.

D:\флешка мами\фото\DSC00472.JPG2.Вступна бесіда

    Казки існують з давніх-давен в усіх народів. Казка – це цікава вигадана історія про події, яких насправді не буває.

Рослини і тварини в казках уміють розмовляти і робити все те, що й люди. Тут трапляються чарівні пригоди, живуть незвичні речі і діють чаклуни та чародії.

Казки завжди закінчуються перемогою доброї сили над злою, вони навчають нас розуму, висміюють ледачих і хвальковитих.

Казки, як мудрі й вірні друзі, знайомлять з чарівним світом, роблять нас добрішими, кмітливішими, розумнішими.

3.Вікторина

  • Хто перехитрив Колобка?                (Лисичка)
  • З чого зробив дід бичка?                  (Із соломи)
  • Чим ловив Вовк рибу?(Хвостом)
  • Хто прогнав Козу – Дерезу?(Рак)
  • Яке яйце знесла курочка Ряба?        (Золоте)
  • Що загубив дід йдучи лісом?           (Рукавичку)
  • Хто з’їв козенят?   (Вовк)

4.Демонстрування та аналіз зразка.

  • Діти, подивіться уважно, ось таку курочку ми будемо робити.
  • Які характерні ознаки курки ми повинні передати?    (Дзьоб, крила)
  • Ви можете проявити фантазію і додати щось за своїм бажанням, адже в казці може бути все.

5.Правила роботи з ножицями

  • Працюйте добре відрегульованими й заточеними ножицями.
  • Ножиці повинні мати тупі, округлені кінці.
  • Ножиці кладіть кільцями до себе.
  • Стежте за рухом лез під час різання.
  • Не залишайте ножиці розкритими.
  • Передавайте ножиці кільцем вперед.
  • Не махайте ножицями, не тримайте біля обличчя.
  • D:\флешка мами\фотки\Мама\IMG_4862.JPGЗберігайте ножиці завжди в певному місці.

6.Вступний інструктаж

а) Спочатку за допомогою шаблонів вирізаємо три різних за розміром і кольором овали. Наклеюємо один на один.

б) З вузьких смужок чорного паперу робимо війки і приклеюємо до овалів.

Очі готові. Гарно намазуємо клеєм ПВА і приклеюємо до кульки з ниток меншого розміру.

в) з паперу червоного кольору вирізаємо дзьоб. Приклеюємо посередині.

7.  Практична робота учнів

D:\флешка мами\фото виробів\IMG_3270.JPG

8.Фізкультхвилинка

Раз, два – всі присіли,

Потім вгору підлетіли.

Три, чотири – нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П’ять, шість – всі веселі

Крутимось на каруселі.

Сім, вісім – в потяг сіли,

Ніжками затупотіли.

Дев’ять, десять – відпочили,

І за парти дружно сіли.

D:\флешка мами\фото виробів\IMG_3146.JPG9.Поточний інструктаж. Продовження практичної роботи.

  • Шаблон крила, прикрашаємо різнокольоровими пір’їнками – овалами.
  • Вирізаємо хвостик з паперу різних кольорів. Кріпимо клеєм ПВА.
  • Тепер з тканини робимо хусточку і зав’язуємо курочці.

V. Виставка та аналіз робіт

- Яка чудова у нас виставка!

- Ми створили чарівну казку, в якій буде жити вже не одна курочка Ряба.

D:\флешка мами\фото виробів\IMG_3148.JPG- Чи все у вас вийшло, що задумали?

- Хто зазнав труднощів?

- Хто зумів допомогти товаришеві?

VІ. Підсумок уроку

1.Узагальнююче опитування.

  • Що таке казка?
  • Героями яких казок ви б хотіли бути?
  • Що найбільше сподобалося при зустрічі з казкою?
  • Чи сподобався вам урок?

2.Слово вчителя

  • В казці відображений побут народу. Нехай казки живуть серед нас, виховують нас і вчать, як треба в світі жити.

Не можемо без казки у світі ми жити,

Бо казка нас вчить, як потрібно дружити,

Як зло подолати, як хитрих провчити.

Як чуйних і добрих, й сміливих любити.

3.Гра «Додай слово».

Діти ходили, діти гуляли,

Дружно у парку казку…                             (шукали).

Може під кущиком, чи під місточком,

Може, накрилась кленовим…                   (листочком).

Хлопці гасали, бешкетували.

Що ви? Це казку вони… (наздогнали).

Казко, постій, гей, озовися!

Та не жартуй з нас, у клас…                        (повернися)!

Казка із сонечком в небо злетіла,

D:\флешка мами\фото виробів\IMG_3140.JPGНі, нашу казку кізонька…                             (з’їла).

Та, слава Богу, казка знайшлася.

Будем старатись, щоб гарна…                    (вдалася)!

В. Сухомлинський

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2018
Переглядів
4173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку