Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

"Конспект уроку трудового навчання для 2 класу на тему «Робота з нитками. Практична робота: виготовлення виробів з ниток. «Курочка Ряба

Про матеріал

Мета: продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи з нитками; удосконалювати навички роботи з папером; вчити естетично оздоблювати вироби; вправляти в копіюванні простих форм за допомогою шаблону; розширити уявлення про казку як жанр усної народної творчості;

розвивати увагу, дрібну моторику пальців, творчі здібності, уяву, фантазію; навички роботи з ножицями, папером, клеєм;

виховувати акуратність та охайність в роботі, колективізм, відповідальність за доручену справу; естетичні смаки учнів, любов до книжок, читання.

Перегляд файлу

КИБИНСЬКА ЗОШ І – ІІІ СТУПЕНІВ

 

 

Урок трудового навчання

в 2 класі на тему

«Робота з нитками.

Практична робота: виготовлення  виробів з ниток.

«Курочка Ряба - повітряна кулька»

 

 

 

 

 

Підготувала і провела

класовод 2 класу

Ребрик Яна Іванівна

 


 

Тема.Робота з нитками. Практична робота: виготовлення  виробів з ниток. «Курочка Ряба - повітряна кулька»

Мета: продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи з нитками; удосконалювати навички роботи з папером; вчити естетично оздоблювати вироби; вправляти в копіюванні простих форм за допомогою шаблону; розширити уявлення про казку як жанр усної народної творчості;

розвивати увагу, дрібну моторику пальців, творчі здібності, уяву, фантазію; навички роботи з ножицями, папером, клеєм;

виховувати акуратність та охайність в роботі, колективізм, відповідальність за доручену справу; естетичні смаки учнів,  любов до книжок, читання.

Тип:комбінований.

Обладнання:ілюстрації до казок, виставка «Казки народів світу»; кольоровий папір, клей, ножиці, олівець, шаблони; кульки з  ниток муліне, тканина для хусточок; картки зі словами  до гри «Додай словечко».

 

Хід уроку

І. Організація класу до уроку

1. Привітання

Стали, діти, всі рівненько,

Посміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

Щоб добре нам навчатись,

Треба всім старатись.

На уроці не лінитись

І старанно всім трудитись.

2.  Перевірка готовності до уроку

- Зараз ми, відгадавши загадки, перевіримо, чи все необхідне ви приготували до уроку.

  • Всяк школяр його шанує,

D:\флешка мами\фото\DSC00469.JPGБо він пише і малює.

Хто ж цей спритний молодець?

Це, звичайно, …                   (Олівець)

  • Ріжемо усе, що треба:

Ми поріжемо для тебе

І тканину, і папір.

Як не віриш – перевір.   (Ножиці)

D:\флешка мами\фото\DSC00468.JPG

  • Біле поле, мудрий на нім оре.

А із кольорового – саморобки робить.     (Папір)

  • Бігаю туди – сюди

І рятую від біди:

Там, де помилка чи бруд,

Мною на папері труть.   (Гумка)

  • Щоб жили всі дружно в мирі:

Скло, пластмаса, гума, шкіра, -

D:\флешка мами\фото виробів\IMG_3279.JPGВсіх здружу я, крім людей.

Здогадались, хто я? …       (Клей)

  • Він такий, як олівець.

Розмалює папірець.

Як побачить він водицю –

Вийде сонце і травиця.  (Пензлик)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Зацікавлюючий момент
  • Сьогодні в наш клас прийшла телеграма.

« Дівчатка, мене зачарував злий чаклун і я стала невидимкою.

Тепер сумують і плачуть дідусь та бабуся.Допоможіть!»

  • Діти, хочете допомогти авторці цієї телеграми?

ІІІ. Повідомлення теми і мети

  • Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з кульками, які виготовили

на попередньому уроці. Ми будемо прикрашати казкового героя. Якого саме, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Маленьке, сіреньке

Біди наробило:

Щось біле, кругленьке,

Хвостиком розбило.

Сумує і плаче бабуся,

Дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче:

«Я вам золоте знесу».

  • Молодці! Ми сьогодні врятуємо від закляття чаклуна курочку Рябу.

 

D:\флешка мами\фотки\Мама\IMG_4861.JPGІV. Робота над темою уроку

1.Читання вчителем вірша.

Чарівний світ мистецтва усіх вітає,

Дарує він нам радість, сміх,

Там диво – дивнеє усіх стрічає

І нам приносить сотні втіх.

Герої там живуть веселі,

Міцна, мов камінь, дружба,

Чарівники дотепні і умілі,

А лицарі хоробрі й мужні.

Дружіть із казкою, малята,

І між собою треба теж дружити,

Бо з друзями завжди цікаво

І весело на білім світі жити.

D:\флешка мами\фото\DSC00472.JPG2.Вступна бесіда

    Казки існують з давніх-давен в усіх народів. Казка – це цікава вигадана історія про події, яких насправді не буває.

Рослини і тварини в казках уміють розмовляти і робити все те, що й люди. Тут трапляються чарівні пригоди, живуть незвичні речі і діють чаклуни та чародії.

Казки завжди закінчуються перемогою доброї сили над злою, вони навчають нас розуму, висміюють ледачих і хвальковитих.

Казки, як мудрі й вірні друзі, знайомлять з чарівним світом, роблять нас добрішими, кмітливішими, розумнішими.

3.Вікторина

  • Хто перехитрив Колобка?                (Лисичка)
  • З чого зробив дід бичка?                  (Із соломи)
  • Чим ловив Вовк рибу?(Хвостом)
  • Хто прогнав Козу – Дерезу?(Рак)
  • Яке яйце знесла курочка Ряба?        (Золоте)
  • Що загубив дід йдучи лісом?           (Рукавичку)
  • Хто з’їв козенят?   (Вовк)

4.Демонстрування та аналіз зразка.

  • Діти, подивіться уважно, ось таку курочку ми будемо робити.
  • Які характерні ознаки курки ми повинні передати?    (Дзьоб, крила)
  • Ви можете проявити фантазію і додати щось за своїм бажанням, адже в казці може бути все.

5.Правила роботи з ножицями

  • Працюйте добре відрегульованими й заточеними ножицями.
  • Ножиці повинні мати тупі, округлені кінці.
  • Ножиці кладіть кільцями до себе.
  • Стежте за рухом лез під час різання.
  • Не залишайте ножиці розкритими.
  • Передавайте ножиці кільцем вперед.
  • Не махайте ножицями, не тримайте біля обличчя.
  • D:\флешка мами\фотки\Мама\IMG_4862.JPGЗберігайте ножиці завжди в певному місці.

6.Вступний інструктаж

а) Спочатку за допомогою шаблонів вирізаємо три різних за розміром і кольором овали. Наклеюємо один на один.

б) З вузьких смужок чорного паперу робимо війки і приклеюємо до овалів.

Очі готові. Гарно намазуємо клеєм ПВА і приклеюємо до кульки з ниток меншого розміру.

в) з паперу червоного кольору вирізаємо дзьоб. Приклеюємо посередині.

7.  Практична робота учнів

D:\флешка мами\фото виробів\IMG_3270.JPG

8.Фізкультхвилинка

Раз, два – всі присіли,

Потім вгору підлетіли.

Три, чотири – нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П’ять, шість – всі веселі

Крутимось на каруселі.

Сім, вісім – в потяг сіли,

Ніжками затупотіли.

Дев’ять, десять – відпочили,

І за парти дружно сіли.

D:\флешка мами\фото виробів\IMG_3146.JPG9.Поточний інструктаж. Продовження практичної роботи.

  • Шаблон крила, прикрашаємо різнокольоровими пір’їнками – овалами.
  • Вирізаємо хвостик з паперу різних кольорів. Кріпимо клеєм ПВА.
  • Тепер з тканини робимо хусточку і зав’язуємо курочці.

V. Виставка та аналіз робіт

- Яка чудова у нас виставка!

- Ми створили чарівну казку, в якій буде жити вже не одна курочка Ряба.

D:\флешка мами\фото виробів\IMG_3148.JPG- Чи все у вас вийшло, що задумали?

- Хто зазнав труднощів?

- Хто зумів допомогти товаришеві?

VІ. Підсумок уроку

1.Узагальнююче опитування.

  • Що таке казка?
  • Героями яких казок ви б хотіли бути?
  • Що найбільше сподобалося при зустрічі з казкою?
  • Чи сподобався вам урок?

2.Слово вчителя

  • В казці відображений побут народу. Нехай казки живуть серед нас, виховують нас і вчать, як треба в світі жити.

Не можемо без казки у світі ми жити,

Бо казка нас вчить, як потрібно дружити,

Як зло подолати, як хитрих провчити.

Як чуйних і добрих, й сміливих любити.

3.Гра «Додай слово».

Діти ходили, діти гуляли,

Дружно у парку казку…                             (шукали).

Може під кущиком, чи під місточком,

Може, накрилась кленовим…                   (листочком).

Хлопці гасали, бешкетували.

Що ви? Це казку вони… (наздогнали).

Казко, постій, гей, озовися!

Та не жартуй з нас, у клас…                        (повернися)!

Казка із сонечком в небо злетіла,

D:\флешка мами\фото виробів\IMG_3140.JPGНі, нашу казку кізонька…                             (з’їла).

Та, слава Богу, казка знайшлася.

Будем старатись, щоб гарна…                    (вдалася)!

В. Сухомлинський

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
1 лютого
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку