Тема уроку: Виготовлення виробу - сувеніру
Мета уроку навчальна:
корекційно-розвивальна:
виховна:
за якість виконаної роботи.
Обладнання:
Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
І. Підготовка робочих місць.
Перед початком уроку учні розкладають на робочі столи необхідні матеріали та інструменти.
ІІ. Організація учнів класу .
Всі почули ви дзвінок,
Він покликав на урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім дружнім класі
Діти – просто молодці.
Визначення емоційного стану учнів.
- Подивіться один на одного і усміхніться.
Лише від одного доброго слова,
від однієї посмішки стає краще на душі!
З усмішкою добре вийде кожна справа,-
Так народна мудрість промовля до нас.
Очі випромінюють ніжність й доброту.
Усмішка теплом нам серце зігріває-
Пам ‘ятайте, діти, істину просту.
Девізом до уроку я обрала такі слова:
Не відмовляйся від справи за першої невдачі
У житті часто буває так, що нам необхідно зробити щось важливе, але не вистачає часу чи енергії працювати. Віра в успіх, величезне бажання, наполегливість - складові успіху. Невдачі і помилки - це хороша наука для того, хто хоче розвиватися. Нехай попередня спроба була невдалою, але вона чогось нас навчила. В майбутньому ми її не допустимо. Коли людина починає думати по - іншому, вона й діє по - іншому.
II. Мотивація навчальної діяльності. - Яке свято наближається у травні ? ( День Матері). Саме у травні, коли все навколо зеленіє, співає ми відзначаємо свято, яке уособлює в собі три найдорожчі образи: Матері Божої, матері - України і рідної матусі.
Повідомлення дітей
Ще у 1914 році Конгрес США прийняв постанову про святкування Дня Матері. А почалося все з того,що у молодої американки Анни Джарвіч померла мати. Смерть була раптова і передчасна. Анна боляче перенесла це. Вона звернулася з листами до конгресменів, президента Америки, в яких запропонувала раз у рік, навесні, вшановувати Матір.
Ідею Анни підхопили. В Україні це свято почали відзначати у 1929 році. Діти під звуки музики з квітами йшли вулицями міста чи села до площі, де відбувалося свято. Пісні, вірші, танці, сміх, жарти. квіти, сувеніри – все для матерів. Тепер це свято знову повернулося до нас. В цей день діти вітають своїх мам.
Тільки мама
Де шкарпетки татуся, Окуляри дідуся, Де сестрички рукавичка І моя нова скарбничка.
Де комп’ ютерна дискета І з програмою газета, Хто сказав, кому, коли, Як йому відповіли.
Всі маршрути, всі адреси, Всі сенсації із преси. Ціни, модні кольори, Телефонні номери.
Як робити, як питати, Пробачати, їсти, спати. Торт пекти і прати плями. Знають мами, тільки мами!
От за це їм,- каже тато Люди влаштували свято.
Учитель. Найдорожчою людиною у нашому житті була, є і буде мама. Із нею ви відкрили для себе світ. Перші кроки зроблено,тримаючись за мамині надійні руки. Першу іграшку подала мама і перша порада теж мамина. Мама завжди поруч. Тож в цей день хочеться її чимось потішити, проявити свою любов та шану за все віддане нам тепло. Але, щоб святковий день був радісним, до нього потрібно готуватися.
Розгадайте ребус.
( Руно - це золота шкіра барана, принесеного у жертву Зевсу )
ВОДА руно К
В = П
- Яке слово зашифровано?
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
- Звісно, яке свято без подарунка! Отже, сьогодні виготовимо подарунок власноруч. А свою любов та фантазію можна вкласти у виріб. Найкращі,найдорожчі для мами ті подарунки, які дитина виготовила своїми руками. Сьогодні на уроці будемо виготовляти сувенір для мами. Бажаю вам терпіння і творчих успіхів!
ІV. Розгляд зразка виробу.
Учитель демонструє виріб. Учні визначають, з яких матеріалів він виготовлений, що використано для оздоблення.
V. Повторення правил техніки безпеки та гігієни праці.
2. Ножиці – це небезпечний інструмент, поводитися з ними обережно.
3. Використовувати ножиці із заокругленими кінцями.
4. Не залишати ножиці у відкритому вигляді.
5. На робочому місці покласти ножиці так, щоб вони не виступати за край парти.
6. Не тримати ножиці вістрям вгору.
7. Не працювати тупими ножицями.
8. Не різати на ходу, під час різання не вставати з місця.
9. Передавати ножиці закритими і кільцями вперед.
10. Під час роботи ножицями притримувати матеріал лівою рукою так, щоб пальці були осторонь від леза.
Ласкаве ясне сонечко Світить у віконечко. Настрій піднімає, До праці закликає.
VI. Технологія виготовлення виробу.
Презентація (музичний супровід).
За допомогою шаблонів виріжте квіти. Підберіть нитки, які необхідні для роботи. Під час роботи треба намазувати клеєм вазу ( горщик) і накладати нитки, щільно їх розміщуючи.
VII. Відбір матеріалів та інструментів.
Папір зеленого кольору, клей ПВА ножиці, кольорові серветки, степлер, кольорові нитки, пластмасова тара,лінійка, олівець, серветка для рук.
(Учні можуть використовувати різноманітні матеріали за власним творчим задумом).
VIII. Практична робота.
IX. Хвилинка відпочинку.
X. Продовження практичної роботи.
Учні за власним задумом прикрашають вазу.
XI. Презентація виробів.
Заключне слово учителя
Учитель відзначає творчі здібності учнів у виготовленні квітів, відзначає акуратність, відбирає кращі роботи на виставку.
Рефлексія.
XIII. Підсумок уроку.