Конспект уроку у 1 класі на тему "Складання таблиць додавання й віднімання числа 4. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 4. "

Про матеріал

Мета уроку: скласти таблицю додавання й віднімання 4; вправляти учнів у розв'язанні прикладів на додавання й віднімання чисел 3 і 4; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати мислення;; формувати інформаційно-клмунікаційну компетентність.

Обладнання: інтерактивна дошка, навчальні матеріали та програмне забезпечення із освітніх сайтів LearningApps.org, Самоучка, Міксіке; предметні малюнки, набори геометричного матеріалу, цифр, таблиця «Додавання й віднімання числа 4».

Перегляд файлу

я7

  1. Математика 1 клас

Тема уроку. Складання таблиць додавання й віднімання числа 4. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 4.

Побудова відрізка заданої довжини

 

Мета:  скласти таблицю додавання й віднімання 4; вправляти учнів у розв’язанні прикладів на додавання й віднімання чисел 3 і 4; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати мислення;; формувати  інформаційно-клмунікаційну компетентність.

Обладнання: інтерактивна дошка,  навчальні матеріали та програмне забезпечення  із освітніх сайтів    LearningApps.org,        Самоучка,   Міксіке;   предметні малюнки, набори геометричного матеріалу, цифр, таблиця «Додавання й віднімання числа 4».

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Повторення вивченого

Хвилинка каліграфії.

  1. Інтерактивна вправа. «Впізнай цифру» (http://www.samouchka.com.ua/ukr/_1des/37/)

 (Відео додається).

  1.  Математичний диктант

• З пари чисел запиши найбільше число: 4 і 1.

• З пари чисел 2 і 7 запиши найменше число.

• Запиши число, яке передує числу 8.

• Перший доданок 5, другий доданок 3, запиши суму цих чисел.

• До задуманого числа додали 1 і дістали 4. Яке було задумане число?

• Запиши число, менше від 7 на 1.

• Запиши «сусідів» числа 6.

• Зменшуване число 9, від’ємник 4. Запиши різницю цих чисел.

Відповідь: 4, 2, 7, 8, 3, 6, 5, 7, 5.

  1.  Гра «Кіт-риболов»

Кіт Леопольд ловив рибу. В яке з відер кіт більше наловив риби? (Поєднати рибку з кружечком-відповіддю в кота.)

1 + 5

4 + 4

10 – 2

6 + 2

9 – 3

5 + 3

3 + 3

10 – 4

7 – 1

II. Вивчення нового матеріалу

1. Повторення складу числа 4.

Заповнити віконця будиночка.

2. Складання таблиці додавання й віднімання числа 4

(Вивчається на основі практичних дій з геометричним матеріалом аналогічно до складання таблиці на додавання й віднімання числа 3.

3. Робота з підручником

Читання таблиці додавання й віднімання числа 4.

4. Складанні таблиці опорних сигналів.

+ 4

+ 1 + 1 + 1 + 1

+ 1 + 3

+ 3 + 1

+ 2 + 2

– 4

– 1 – 1 – 1 – 1

– 1 – 3

– 3 – 1

– 2 – 2

  1. Хвилинка геометрії

6. Інтерактивна вправа «Впізнай фігуру».  (Відео додається).

7. Фізкультхвилинка

III. Закріплення вивченого матеріалу

1. Хвилинка каліграфії

Вгадати цифру. Прописати її.

Шістку вмить переверни вниз хвостом і нам скажи,

Нову цифру як назвати? Чи не знаєте, малята?

2. Колективне розв’язання прикладів (№ 2)

3. Складання й розв’язання задачі (№ 3)

Розповісти умову задачі. Що означає число 7? Що означає число 4? Яке питання задачі? Як зміниться кількість іграшок, коли 4 подарують? Якщо їх стане менше, якою дією будемо розв’язувати задачу? Складіть приклад-розв’язання.

4. Робота з індивідуальною наочністю

Кожний учень отримує стрічку певної довжини.

Завдання: виміряти довжину стрічки. У зошиті накреслити такий самий відрізок. (Що означає «такий самий»?)

IV. Підсумки уроку

1

 

docx
Додано
20 березня 2018
Переглядів
2619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку