Мета уроку: ознайомити зі складом числа 7, вправляти у написанні цифр, складання виразів на додавання; закріплювати табличне додавання і віднімання; розвивати пам'ять, мислення, увагу, творчі здібності; виховувати бажання вчитися; формувати інформаційно-комунікаційну компетентність.
Обладнання: інтерактивна дошка, навчальні матеріали та програмне забезпечення із освітніх сайтів LearningApps.org, Самоучка, Міксіке; презентація, демонстраційний матеріал, предметні малюнки, індивідуальні картки, квіточки, таблиця складу числа 7.
Тема. Склад числа 7. Складання виразів на додавання. Написання цифр.
Мета: ознайомити зі складом числа 7, вправляти у написанні цифр, складання виразів на додавання; закріплювати табличне додавання і віднімання; розвивати пам'ять, мислення, увагу, творчі здібності; виховувати бажання вчитися. ; формувати інформаційно-клмунікаційну компетентність.
Обладнання: інтерактивна дошка, навчальні матеріали та програмне забезпечення із освітніх сайтів LearningApps.org, Самоучка, Міксіке; презентація, демонстраційний матеріал, предметні малюнки, індивідуальні картки, квіточки, таблиця складу числа 7.
Хід уроку
І. Організаційний момент (Слайд 1).
Пролунав дзвінок –
Починаємо урок.
Працюватимо старанно,
Щоб почути у кінці.
Що у нашім першім класі
Діти – просто молодці.
ІІ. Актуалізація знань
Вчитель: З квітки на квітку
Бджілка літає
До роботи діток закликає.
ІІІ. Постановка проблеми
(Робота з лічильним матеріалом).
Запам’ятай!
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
ІV. «Відкриття» дітьми нових знань
1. Інтерактивна вправа
«Нічка почорнила всі предмети».
(Відео додається).
2. Складання виразів за текстами віршів та малюнками.
(Слайд 3).
(Слайд 4).
V. Опрацювання нового матеріалу
1. Каліграфічна хвилинка. Сторінка 71 (Слайд 5).
Робота за підручником.
VІ. Музична фізкультхвилинка
«Танці – зігріванці».
VІІ. Робота з класом
1. Обчислення виразів, використовуючи таблицю додавання і віднімання числа 7 (Слайд 6).
2. Розв’язування задачі (Слайд 7).
VІІІ. Розвиток і закріплення математичних знань
(Слайд 8-16).
ІХ. Хвилинка-цікавинка
1.«Це магічне число 7» (Слайд 17).
Х. Робота в групах
Завдання:
- Об’єднайтеся у групи, та розв’яжіть приклади на додавання і віднімання числа 7. (Слайд 18).
Підсумок уроку
Вправа «Мікрофон» (Слайд 19).
1