Тема:Узагальнення та систематизація знань учнів. Розв'язування прикладів та задач.
Мета:узагальнити і перевірити знання учнів з вивченої теми,вправляти у розв'язуванні прикладів та задач,вмінні порівнювати їх,креслити відрізки;розвивати увагу,творче мислення;виховувати бережливе ставлення до природи.
Обладнання:картки із завданнями,іграшки,коробки для іграшок,квіточки семи кольорів,презентація до уроку,комп'ютер,телевізор.
Хід урока
1.Організація учнів до уроку.
Пролунав дзвінок
Починається урок!
Будемо працювати старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім першім класі
Діти - просто молодці!
-Сьогодні необхідно(девіз уроку на дошці)
Міркувати швидко!
Відповідати правильно!
Лічити-правильно!
Писати-гарно!
2.Актуалізація опорних знань учнів.
- Діти,сьогодні на електронну пошту мені прийшло ось таке повідомлення.(на моніторі з'являється квіточка - семецвітка та звучить голосове повідомлення)
«Доброго ранку,любі дітки!
Я квітка -семицвітка .Я виконую різні бажання
Я знаю,що ви полюбляєте грати в різні ігри,
Запрошую вас і зі мною пограти.
Для цього вам потрібно виконати завдання ,які розміщені на кожній пелюстці .За гарні,чіткі і правильні відповіді я подарую вам маленькі квіточки. Бажаю вам успіхів!Ось и перша пелюстка!
Завдання 1-ої пелюстки
(червона)
Завдання 2-ої пелюстки
(зеленої)
Розумова розминка
На дошці квітки з числами.
-Знайдіть у кожному рядку зайве число.Відповідь починайте зі слів : На мою думку…Я вважаю…
Поясніть свій вибір.
Р Е Л А К С
Завдання 3-ої пелюстки
(синьої)
Математичний диктант.
- Як треба доглядати за квітами ?Щоб наші квіти не зів'яли ,треба швидко та правильно розв'язати приклади-«краплинки»,тоді впаде дощ і наші квіти будуть доглянутими. Над цим завданням ви будете працювати в парах . Подивіться у вас на партах лежать краплинки,перегорніть. Виконайте завдання ,запишіть відповіді (диференційовані завдання)
Високий рівень Достатній рівень Середній рівень
Завдання 4-ої пелюстки
(блакитної)
Завдання 1-ої пелюстки виконано.
Завдання 5-ої пелюстки.
(жовтої)
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Травичка низенька-низенька (присісти),
Дерева високі-високі!(Підняти руки вгору).
Вітер дерева колише-гойдає (обертатися),
То направо,то наліво нахиляє(нахили вправо,вліво)
То вгору,то назад (потягування вгору,назад),
То вниз нагинає (нахили вперед)
Птахи летять,прилітають (махи руками).
А учні тихенько за парти сідають.
Завдання 6-ої пелюстки
(помаранчевої)
Запис розв'язання -вчитель на дошці або 1 учень,всі інші в зошиті.
4.Підсумок уроку.
Урок підходить до кінця,пелюсток вже нема!
Квітко-семицвітко, прощавай,
З радістю ми грались,щиро від душі.
Ти нам пелюстки чарівні подарувала,
Грою зацікавила,знань усім додала.
Скажемо всі разом:дякуєм тобі!
А вона нам?
Учитель на серцевині зачитує напис:
«1-А , ви - просто молодці!»
1.Що для вас було найцікавіше на уроці?
2.Порахуйте квіти,які ви одержали.
3.Кому ви їх подаруєте?