Розв'язування прикладів та задач .

Про матеріал

Тема:Узагальнення та систематизація знань учнів. Розв'язування прикладів та задач.

Мета:узагальнити і перевірити знання учнів з вивченої теми,вправляти у розв'язуванні прикладів та задач,вмінні порівнювати їх,креслити відрізки;розвивати увагу,творче мислення;виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання:картки із завданнями,іграшки,коробки для іграшок,квіточки семи кольорів,презентація до уроку,комп'ютер,телевізор.

Хід урока

1.Організація учнів до уроку.

Пролунав дзвінок

Починається урок!

Будемо працювати старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі

Діти - просто молодці!

-Сьогодні необхідно(девіз уроку на дошці)

Міркувати швидко!

Відповідати правильно!

Лічити-правильно!

Писати-гарно!

2.Актуалізація опорних знань учнів.

- Діти,сьогодні на електронну пошту мені прийшло ось таке повідомлення.(на моніторі з'являється квіточка - семецвітка та звучить голосове повідомлення)

«Доброго ранку,любі дітки!

Я квітка -семицвітка .Я виконую різні бажання

Я знаю,що ви полюбляєте грати в різні ігри,

Запрошую вас і зі мною пограти.

Для цього вам потрібно виконати завдання ,які розміщені на кожній пелюстці .За гарні,чіткі і правильні відповіді я подарую вам маленькі квіточки. Бажаю вам успіхів!Ось и перша пелюстка!

Завдання 1-ої пелюстки

(червона)

  • Усний рахунок
  • -Полічи від 10 до 20.
  • -Полічи у зворотньому порядку.
  • -Назвати сусідів чисел 15 і 18.
  • Гра «Парні-непарні»
  • Вчитель показує картки з числами,якщо парне число-учні хлопають,якщо непарні-тупають ніжками.
  • 11,16,13,14,15,12,19,20,17,18.

Завдання 2-ої пелюстки

(зеленої)

Розумова розминка

На дошці квітки з числами.

-Знайдіть у кожному рядку зайве число.Відповідь починайте зі слів : На мою думку…Я вважаю…

Поясніть свій вибір.

Р Е Л А К С

Завдання 3-ої пелюстки

(синьої)

Математичний диктант.

- Як треба доглядати за квітами ?Щоб наші квіти не зів'яли ,треба швидко та правильно розв'язати приклади-«краплинки»,тоді впаде дощ і наші квіти будуть доглянутими. Над цим завданням ви будете працювати в парах . Подивіться у вас на партах лежать краплинки,перегорніть. Виконайте завдання ,запишіть відповіді (диференційовані завдання)

Високий рівень Достатній рівень Середній рівень

Завдання 4-ої пелюстки

(блакитної)

  • Каліграфічна хвилинка.
  • Намалювати квітку :
  • Написати числа від 10 до 20
  • Підкреслити непарні числа. Визначити «принцесу» та «принца» цифру,числа.

Завдання 1-ої пелюстки виконано.

Завдання 5-ої пелюстки.

(жовтої)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Травичка низенька-низенька (присісти),

Дерева високі-високі!(Підняти руки вгору).

Вітер дерева колише-гойдає (обертатися),

То направо,то наліво нахиляє(нахили вправо,вліво)

То вгору,то назад (потягування вгору,назад),

То вниз нагинає (нахили вперед)

Птахи летять,прилітають (махи руками).

А учні тихенько за парти сідають.

Завдання 6-ої пелюстки

(помаранчевої)

  • Гра «Яка іграшка з якої коробки»
  • Вчитель розклав на парти (учні ,які не активно працюють на уроці)іграшки, на яких прикріплені приклади.
  • -Яка іграшка з якої коробки? Розкладіть іграшки в коробки (учні пояснюють відповідь і кладуть іграшку до відповідної коробки).
  • -Запишимо ці приклади у три стовпчики :

  • 16-6=
  • 7+3=
  • 6+4=
  • 15+5=
  • 19+1=
  • 10+10=
  • 10+7=
  • 15+2=
  • 19-2=

  • Завдання 7-ої пелюстки
  • (рожевоївої)
  • Розв'язування задач (№4с.102)
  • üЧит.задачі;
  • üЯке запитання задачі?(якщо гойдалочка, то на скільки – порівнюємо,а щоб порівняти треба відняти)
  • üВисновок : Якщо в запитанні міститься чи на менше ,чи на більше - всеодно розв'язуємо дією віднімання.

Запис розв'язання -вчитель на дошці або 1 учень,всі інші в зошиті.

4.Підсумок уроку.

Урок підходить до кінця,пелюсток вже нема!

Квітко-семицвітко, прощавай,

З радістю ми грались,щиро від душі.

Ти нам пелюстки чарівні подарувала,

Грою зацікавила,знань усім додала.

Скажемо всі разом:дякуєм тобі!

А вона нам?

Учитель на серцевині зачитує напис:

«1-А , ви - просто молодці!»

  • Гра «Мікрофон»

1.Що для вас було найцікавіше на уроці?

2.Порахуйте квіти,які ви одержали.

3.Кому ви їх подаруєте?

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення та систематизація знань учнів . Розв’язування прикладів та задач.

Номер слайду 2

Усний рахунок. Розумова розминка. Гра «Парні-непарні”ppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 3

Усний рахунок. Гра “Іграшки по місцях!” с.102 Задача №4 Порахуй та запиши. Фізкультхви-линка. Каліграфічна хвилинка. Розумова розминка. Гра «Парні-непарні”ppt_xppt_x

Номер слайду 4

6 Ж.19 Ж. СЛАВКООлег. На ? менше. На ? більше

Номер слайду 5

Усний рахунок. Гра “Іграшки по місцях!” с.102 Задача №4 Порахуй та запиши. Фізкультхви-линка. Каліграфічна хвилинка. Розумова розминка. Гра «Парні-непарні”Ви просто молодці !

pptx
Додано
21 березня 2018
Переглядів
1074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку