20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

Конспект уроку "У моїй родині"

Про матеріал

Цей матеріал містить програмовану розробку уроку для учнів 2 класу, за підручником А. Несвіт. Тут містяться різнобічні завдання для вивчення та закріплення матеріалу за темою "Моя родина"

Перегляд файлу

Тема: У моїй родині.

М ета: Ознайомити з новими ЛО.

Повторити й активізувати ЛО теми.

Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

Продовжувати формувати навички читання.

Розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Виховувати повагу до членів своєї родини.

Обладнання: Підручник, робочий зошит

 

Хід уроку

 

І. ПІДГОТОВ КА ДО СПРИЙНЯТТЯ  ІНШОМОВНО ГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

T: Good morning! How are you today?

Ps: We are fine, thank you!

 

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: At this lesson we’ll continue speaking about family. You’ll learn some new words, practice in reading and by the end of the lesson you’ll be able to speak about your family.

 

3. Введення в іншомовну атмосферу.

1) Вивчення вірша «Finger Family».

Учитель розповідає вірш, вказуючи на відповідні пальці руки (father — великий

палець, mother — вказівний, brother — середній, sister — підмізинний, baby

мізинець) і пояснюючи нові слова. Учні повторюють текст вірша за вчителем, потім розповідають хором.

FINGER FAMILY

This is the father short and stout,

This is the mother with children all about,

This is the brother, tall as you can see,

This is the sister with a dolly on her knee,

This is the baby still to grow,

This is the family all in a row.

 

4. Перевірка домашнього завдання.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Подання нових ЛО .

1) Бесіда за малюнками в підручнику. Впр. 1 (с. 16).

T: Look at the pictures at the top of page 16. In the first picture we can see an open

book and in this book there is a story. Repeat: story.

In picture 2 there is a woman, she is a young woman, she is young. Repeat: young.

In picture 3 there is a man. Is he young? No he is old. Repeat: old.

What can we see in picture 4? We can see a pie. Repeat: pie. What pie is this? Maybe

it’s an apple pie.

And in picture 5 there is a woman. Is she young or old? She isn’t old, she is young.

What is she doing? She is cooking. To cook. Repeat: cook. What is she cooking? She

is cooking a pie. She is cooking an apple pie.

2) Впр. 2 (с. 16).

Учні в парах ставлять один одному запитання за поданим у вправі зразком.

 

2. Фонетична зарядка.

T: Послухайте пари слів і визначте, чи однакові в них наголошені голосні:

aunt uncle; mother father; brother mother; car far; young yard; duck dark; monkey market; Sunday Monday.

Послухайте ці пари слів ще раз і порахуйте, скільки разів ви почули звук [ ], а скільки разів — звук [  ]. Який з цих звуків короткий, а який довгий?

Учитель ще раз читає пари слів. Учні відповідають на запитання.

 3. Навчання читання. Впр. 3 (с. 16).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

Бесіда з учнями.

T: Look at the bottom picture on page 16. Who can we see? We can see a woman and

children — a boy and a girl. The boy’s name is Alan and the girl’s name is Ann. The

woman is the children’s aunt. Her name is Amy.

What is there on the table? There are three apples and a piece of a pie. What pie is

that? It’s an apple pie.

2) Reading. Етап читання.

Спочатку учитель читає текст, а учні слухають. Потім учитель читає по реченню, а діти хором читають за ним.

T: Listen and read after me.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. 4 (с. 17).

Учні читають речення й обирають правильний варіант його закінчення.

б) Впр. 5 (с. 17).

Учні знаходять у тексті впр. 3 (с. 16) слова, що починаються з літери А, та усно

складають речення з одним із них.

Учитель стежить за правильністю виконання завдань.

4. Активізація мовленнєвих зразків.

1) Впр. 2 (с. 16).

Учні працюють у парах: користуючись запитаннями вправи як прикладами, об-

говорюють членів їх родин.

2) РЗ, впр. 3 (с. 12).

Учні в парах ставлять один одному запитання відповідно до завдання вправи.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРО КУ

1. Домашнє завдання.

Впр. 4, с.17(вибрати правильну відповідь)

2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі TP1P2P3.

Т: What topic were we discussing?

What rhyme have we learned?

What game did we play?

What task did you like most?

 

docx
Додано
17 червня 2018
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку