Математика 3 класі НУШ
Тема: Грошові одиниці. Монети і грошові банкноти України. Одиниці вартості. Задачі на знаходження вартості покупки. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду.
Мета: Познайомитися з грошовими купюрами; закріплювати вміння додавати і віднімати круглі трицифрові числа, розв’язувати задачі опрацьованих видів; вчити виконувати дії з іменованими числами; розвивати логічне мислення, пам’ять, обчислювальні навички. Виховувати працьовитість, інтерес до вивчення математики.
Обладнання: картки, цеглинки лего, презентація, демонстраційні купюри,
Тип уроку: комбінований урок-екскурсія
Хід уроку
Привітання
Ось і дзвоник дав сигнал,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо
І урок розпочинаймо!
Емоційне налаштування – наш девіз (всі разом чітко)
Міркуємо — швидко!
Відповідаємо — точно!
Лічимо — правильно!
Пишемо — гарно!
Розгадайте загадку
Щодня потроху їх збирала,
І у скарбниченьку складала,
Коли потрібну кількість мала,
Подарунок мамі придбала. (Гроші)
Для чого нам потрібні гроші? (Відповіді учнів)
До нас на урок завітав всім вам відомий гість – НЕЗНАЙКО. У нього є завдання, його відправили за покупками. Але є проблема, він зовсім не вміє рахувати і не знає нічого про гроші. Давайте допоможемо йому, разом розберемося які бувають гроші, та допоможемо з покупками.
Діти, куди ходять за продуктами? (магазин, кіоск, супермаркет, гіпермаркет)
Тож вирушаймо з Незнайком на екскурсію в незвичайний магазин, а в МАТЕМАРКЕТ, бо щоб здійснити покупки нам треба виконувати різні математичні завдання. Ви готові?
Тема нашого уроку грошові одиниці України. Впродовж уроку ми будемо виконувати дії використовуючи числа першого, другого, третього розряду. А також продовжимо виконувати дії з іменованими числами.
Зупинка перша «Банкова»
Розповідь вчителя про гроші. Демонстрація українських монет та купюр.
с.91 №512
— Яких видатних людей України ви впізнали?
— Які монети ви знаєте? (1 к.; 2 к.; 5 к.; 10 к.; 25 к.; 50 к.)
Але деякі монети вже вийшли зі вжитку (1к.,2к.,5к.,25к.)
Відділ «Пекарський» в ньому ми витратимо 15 гривень.
(Перевірка) Добре, в цьому відділі ми купили хліб.
За допомогою цеглинок лего визначаємо хибні чи істині твердження
Отримали свою покупку. Крокуємо до наступного відділу
Відділ «Ковбасний» 25 грн
10 грн 25 к. + 3 грн 50 к. = 13грн 75 к.
4 грн 70 к. + 50 грн = 54 грн. 70к.
60 грн 80 к. – 30 грн 40 к. = 30 грн 40 к.
55 грн 30 к. – 5 грн 30 к. = 50 грн
У Оленки було 27 грн, а у Світланки утричі менше. Скільки грошей було у дівчаток разом?
О. – 27 грн С. – ? утричі м. ? |
Крокуємо у Фруктовий відділ 20 грн
Х = 7, с = 7, а = 7
Останній Відділ МАТЕМАРКЕТУ «Овочевий» 10 грн