Урок з фізичної культури з модуля "Легка атлетика".

Про матеріал
Модуль легка атлетика. Вдосконалення техніки стрибка з місця, розвиток швидкісно-силових якостей.
Перегляд файлу

Модуль: Легка атлетика.

Клас: 7

Завдання: 1. Повторити бігові вправи.

                    2. Вдосконалювати техніку стрибка з місця.

                    3. Сприяти розвитку швидкості та швидкісно-силових якостей.

                    4. Виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я, морально-

                         вольові якості.

Інвентар: секундомір, набивний м’яч, скакалка, м’яч.

Місце проведення: спортивний майданчик.

п/п

                 Зміст уроку

Дозу-

вання

Організаційно-методичні

                 вказівки

  1

 

  1

 

  2

 

  3

  4

 

 

 

 

  5

 

  6

  7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  8

 

  2

 

  1

 

 

 

 

 

 

  2

 

 

 

  3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  4

 

  5

 

 

 

   6

 

 3

 

  1

 

  2

  3

 

 4

  5

  6

          Підготовча              частина

 

Привітання з класом, повідомлення завдань уроку.

Повторити правила безпеки та заміряти ЧСС.

Стройові вправи.

Різновиди ходьби:

-на носках;

-на п’ятках;

-на зовнішній/внутрішній стороні стопи.

Біг.

 

Вправи на відновлення дихання.

Комплекс ЗРВ на місці:

-нахили голови;

-колові рухи руками;

-колові рухи передпліччями;

-нахили тулуба;

-випади вперед;

-махи ногами;

-присідання;

-стрибки зі зміною ніг;

-нахили тулуба.

ЧСС за 10 сек.

 

             Основна      частина

 

Бігові вправи:

-біг з підняттям стегна та заки-

данням гомілки;

-приставними кроками;

-багатоскоки;

-на прямих ногах,

-дріботливий біг.

Стрибки з місця.

 

 

 

Вправи для загального фізичного розвитку:

-стрибки зі скакалкою;

-підйом ніг з положення висячи на гімнастичній драбинці;

-піднімання або підкидання на-

бивного м’яча;

-підтягування на перекладині (дівчата- з положення вису ле-жачи на низькій перекладині.

Вимірювання ЧСС за 15-30 секунд.

Естафети:

-переправа;

-передачі м’яча;

-ведіння м’яча.

Рухливі або спортивні ігри.

     

   Заключна   частина

 

Вправи для відновлення дихання та розслаблення м’язів.

Вправи на увагу

Вимірювання ЧСС 10-15 сек.

 

Шикування.

Підведення підсумків уроку.

Завдання додому.

15хв

 

1.5 хв

 

3 хв

 

0.5 хв

1хв

 

 

 

 

0.5 хв

 

0.25хв

8 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0.25хв

 

25 хв

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

3хв

 

 

 

5хв

 

5хв

 

1хв

 

1 хв

0.5хв

 

0.5хв

1хв

1 хв

 

 

Перевірити  наявність форми.

Пересвідчитись у готов-

ності до уроку.

Повороти на місці.

Рух в  повільному темпі, слідкувати за правильним положенням спини.

 

 

 Дотримуватись дистанції, в повільному темпі.

 

Метод- фронтальний. Темп повільний,   амплітуда збільшується поступово.

 

 

 

 

 

 

 

110-120 уд/хв.

 

 

 

Фронтальний метод. На спортивному майданчику або на футбольному полі. Повернення на лінію старту кроком.

 

 

3-4 групи учнів. Потоковий метод. Слідкувати за пра- вильним виконанням  всих елементів техніки стрибка.

Метод колового тренуван-

ня.

Вправи виконувати з пов-

ною амплітудою рухів, дотримуватись техніки виконання та правил безпеки. 

 

 

 

Орієнтуватись на 150уд/хв

 

Дотримуватись правил чесної гри.

 

 

 За вибором учнів.                                            

 

 

 

Темп повільний. Домог-

тись зниження активності організму.

Порівняти з ЧСС на початку та всередині  уроку.

 

 

Комплекс ЗРВ.

 

 

 

 

 

Навчальний матеріал.

1.Багатоскоки.

 

 

2.Дріботливий біг.
 

3. Біг на прямих ногах.

4. Стрибки у довжину з місця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 березня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку