2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Конспект уроку в 5 класі (І рік навчання) на тему " Традиції святкування дня народження"

Про матеріал

План-конспект уроку на тему "Традиції святкування дня народження" має на меті продовжити знайомство учнів з новими ЛО та відпрацювати їх вживання в усному та писемному мовленні; розвивати в учнів вміння розповідати про основні моменти приготування свята Дня народження (з опорою на малюнок), застосовуючи вивчений лексичний та граматичний матеріал; ознайомити учнів з граматичною структурою “il faut” та відпрацювати її вживання в усному та писемному мовленні; сформувати артикуляційну навичку (-tion); розвивати фонетичний та інтонаційний слух, мовну здогадку; практикувати учнів у читанні коротких текстів з метою розуміння інформації, яка в ньому міститься; виховувати в учнів повагу до сімейних традицій.

Перегляд файлу

Тема: Традиції святкування Дня народження.

Мета: -продовжити знайомство учнів з ЛО по темі «Сімейні свята»  та розвивати в учнів вміння розповідати про основні моменти приготування свята Дня народження;

          -ознайомити  учнів з граматичною структурою il faut та відпрацювати її вживання в усному та писемному мовленні;

           -сформувати артикуляційну навичку (-tion);

           -практикувати учнів у читанні коротких текстів з метою розуміння інформації, яка в ньому міститься;

          -виховувати в учнів повагу до сімейних традицій.

                                       Хід уроку

І.Організаційна бесіда. Тема та мета уроку.

T: Bonjour, mes eleves! Comment ca va? Ca va bien. J’espere que ca va.  Qui est

de  service aujourd’hui? Quel jour de la semain sommes-nous? (Aujourd’hui nous sommes jeudi ). Quel date sommes-nous? (Nous sommes le vingt-deux janvier) Qui est absent?(Tous sont presents)

T: Le theme de notre lecon est “Les fetes. Les traditions d’anniversaire’. Pendant notre lecon aujourd’hui nous allons lire le text et apprendre la poesie. Nous allons aussi faire les exercises grammaires.

ІІ. Основна частина уроку.

1.Введення в іншомовне спілкування. Мовна розминка.

T:Nomme les jours de la semaine. Dis quel jour nous sommes aujourd’hui. Lis la poesie.

Ou est Lundi?

Demande Mardi a Mercredi.

Avec Jeudi et Vendredi

Il va Samedi

Saluer Dimanche.

T: Quel jour est après Mercredi? /avant Dimande? /après Jeudi?/     Tres bien. Quel jour est favori pendant l’annee? Je pense que c’est ton anniversaire. Quel est la date de ton anniversaire? Jouez les mini-dialogues.

2.Фонетична зарядка.

T: Continue notre lecon par l’exercise phonetique. Regardez au tableau.

Attention! Буквосполучення –tion читається  sjo :

La nation, les preparations, l’education, la proposition, la notation, une station, une evolution, une portion, une competition, une situation. (Хорове та індивідуальне повторення,читання слів з даними словосполученнями)

(Діти грають гру «Vole ne vole par». Вчитель називає слова з даним звуком і з іншими. Якщо діти чують даний звук, вони плескають в долоні; якщо інший- тупають ногами)

3.Лексична зарядка. Ознайомлення з новими ЛО.

T: Comment organisez-vous une fete? (Діти розповідають українською мовою.

На дошці вчитель демонструє картинки, де зображено, як можна підготовитись до свята. Вчитель говорить французькою мовою і учні повторюють. Потім вчитель записує ці вирази під кожною картинкою,учні записують їх в словники.)

Pour organiser une fete il faut….

1.faire la liste des propositions,

2.preparer des activites,

3.choisir de la musique.

On peut aussi….

4.faire des competitions sportives,

5.faire du theatre,

6.faire une tombola.

4. Розвиток навичок усного мовлення.

T: Dis, comment tu organizes ton anniversaire? Qu’est-ce que tu fais?

(діти складають речення по зразку)

5.Фізкультхвилинка.

6.Пояснення граматичного матеріалу. Письмо.

(на дошці висить таблиця з виразом il faut і вчитель пояснює матеріал рідною мовою, говорить про порядок слів в реченні)

T: Observe et memorise.

Il faut+infinitive (il faut + неозначена форма дієслова)

T: Mets les mots en ordre.

1.la sale/ il/ decorer/ faut/ la/ fete/ pour.

2.lire/pour/ beaoucoup/ etre/ il/ intelligent/ faut.

3. a/ etre/ il/ l’ecole/ discipline/ faut.

4.il/ parents/ aider/ les/ faut.

7. Перевірка домашнього завдання.

(Діти зачитують запрошення, які вони написали вдома, вчитель ставить

оцінки).

8. Читання коротеньких текстів.

T: Lis le message.

     Salut Pauline!

     On te propose d’aller ensemble a la fete au college, samedi. Rendez-vous devant le café “Chez Michel” a 14 heures. Si tu es d’accord, responds-nous, s’il te plait.

    A plus.

                                                                                                         Denis et Sarah.

T: (виконання вправ на розуміння прочитаного)

  1. Qui ecrit a qui le message?
  • Pauline a Denis et Sarah
  • Pauline a Lucas
  • Denis et Sarah a Pauline
  • Denis et Sarah a Lucas
  1. Qu’est-ce qu’on propose? Choisis la bonne reponse.
  • Il propose d’aller chez Michel.
  • Il propose d’aller ensemble a la fete.
  • Il propose de repondre vite.

III. Завершення уроку. Домашнє завдання.

T:Notre lecon est finis. Ouvrez vos carnets et ecrivez vos devoirs  Vos devoir est apprendre les phrases nouveaux. Complete les phrases (Ex.3, p.107)

T: Je suis contente de votre travail, de vos reponses. Je vous donne tres bonnes notes.

 

docx
Додано
15 жовтня 2018
Переглядів
581
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку