План-конспект уроку, мета якого – розширити знання учнів про святкування Нового року, активізувавши вживання нових ЛО в мовленні; розвивати в учнів вміння розповідати, як прикрашати ялинку, використовуючи прийменники місця; виховувати в учнів почуття прекрасного, практикувати мовленнєву діяльність; розвивати уміння порівнювати й узагальнювати матеріал; розвивати світогляд учнів, стимулювати до самостійного пошуку додаткової інформації;
Тема: Зимові свята. Свято Нового року.
Мета:- розширити знання учнів про святкування Нового року, активізувавши вживання нових ЛО в мовленні;
-розвивати в учнів вміння розповідати, як прикрашати ялинку, використовуючи прийменники місця;
- виховувати в учнів почуття прекрасного.
Хід уроку
І.Організаційна бесіда. Тема та мета уроку.
T: Bonjour, mes eleves! Comment ca va? Ca va bien. J’espere que ca va. Qui est de service aujourd’hui? Quel jour de la semain sommes-nous? (Aujourd’hui nous sommes vendredi ). Quel date sommes-nous? (Nous sommes le vingt-trois janvier) Qui est absent? (Helen est absent.)
T: Le theme de notre lecon est “Les fetes d’hiver”. Pendant notre lecon aujourd’hui nous allons parler de la Premier de l’An et la fete de Noel, ecouter le dialogue et apprendre les prepositions. Nous allons aussi ecriver comment decorer l’arbre de Noel.
ІІ. Основна частина уроку.
1.Введення в іншомовне спілкування. Перевірка домашнього завдання.
T: Pendant le dernier lecon nous avons parle de l’anniversaire. Dis, qu’est-ce qu’il faut pour organizer une fete au college ou l’anniversaire.(учні повторюють ЛО вивчені на попередніх уроках і складають з ними власні речення)
T: Le travail domicile a ete ecrire l’invitation pour ton anniversaire a ton ami(e). Qui veut lire son invitation? (перевірка домашнього завдання)
2. Мовна розминка. Фонетична зарядка.
T: Quel saison sommes-nous aujourd’hui? Quel moi sommes –nous? Quel temps fait-il aujourd’hui? Quel temps fait-il en hiver?
T: Oui, c’est l’hiver. Ecoute et chante.
Vive le vent, vive le vent
Vive le vent d’hiver
Qui s’en va sifflant, soufflant
Dans les grands sapins verts…
Oh! Vive le temps, vive le temps
Vive le temps d’hiver
Boule de neige et jour de l’an
Et bonne annee grand-mere…
(На дошці записані невідомі слова. Вчитель проробляє їх перед прослуховуванням пісні, хорове та індивідуальне повторення окремих слів).
3.Пояснення нової теми. Розвиток навичок усного мовлення.
T: Aujourd’hui nous allons parle du premier de l’An ou la fete de Noel. Comment decorez-vous l’arbre de Noel? (Учні говорять рідною мовою)
Т: (У вчителя на столі стоїть ялинка і лежать новорічні прикраси. Вчитель французькою мовою спочатку називає всі предмети, діти хором повторюють, а потім розповідає, як він прикрашає ялинку, спершу повторивши кольори у вигляді гри- робота з кольоровими фішками. Вчитель називає колір, а діти підносять будь-який предмет цього кольору і складають речення –C’est une gomme grise.)
Т: On decore l’arbre de Noel avec: l’etoile, la guirlande rouge, les boules, la guirlande jaune, les cadeaux, le Pere Noel, la guirlande bleue.
T: demande ton ami(e) de te passer une boule (une guirlande, une etoile,etc. )pour decorer ton arbre de Noel.
Exemple:Passe-moi une boule, s’il te plait.
4.Фізкультхвилинка.
5.Пояснення граматичного матеріалу (прийменники місця).
T: (Вчитель бере будь-який предмет і розташовуючи його в різні місця називає прийменники місця. Потім учні намагаються покласти предмет, наприклад пенал та, де говорить вчитель. Виконуються вправи із підручника).
T: Complete les phrases.
1.La boule est…le carton.
2.L’etoile est…la table.
3.La guirlade est… du carton.
4.Le bonbonest…la table.
5.Le Pere Noel est …l’arbre de Noel.
6.Le garcon est…l’Arbre de Noel.
6. Письмо. Робота в парах.
T: Dessine l’arbre de Noel. Decris comment tu le decores.
Exemple: Je decore l’arbre de Noel avec 3 boules rouges, 2 boules bleues…
III. Завершення уроку. Домашнє завдання.
T:Notre lecon est finis. Ouvrez vos carnets et ecrivez vos devoirs. Vos devoir est dire le dialogue et faire les exercises(EX.1,2,p.112)
T: Je suis contente de votre travail, de vos reponses. Je vous donne tres bonnes notes.