26 січня о 18:00Вебінар: Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами

Конспект уроку:"Ведення м’яча внутрішньою і зовнішньою частинами пійдому.

Про матеріал

конспект уроку на тему:"Ведення м'яча внутрішньою і зовнішньою частинами пійдому" для 3 класу.Метою якого є:засвоїти і вдосконалити рухові навички виконувати удари по м`ячу ; виховання в учнях потреби до систематичних занять фізичною культурою, турботи про власне здоров'я;сприяння гармонійному фізичному розвитку, оволодіння життєво необхідними руховими діями та навичками, розвиток творчості, допитливості, колективізму.

Перегляд файлу

3 клас ___________________

Тема. Організовуючі вправи.Комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою. Вправи для розвитку координації. Стрибки у вистоту з прямого розбігу способом «зігнувши ноги» з 5-7 кроків розбігу. Рухлива гра « У річку, гоп!»

Мета: засвоїти і вдосконалити рухові навички виконувати вправи зі скакалкою ; виховання в учнях потреби до систематичних занять фізичною культурою, турботи про власне здоров’я;сприяння гармонійному фізичному розвитку, оволодіння  життєво необхідними руховими діями та навичками, розвиток творчості, допитливості, колективізму.

Місце проведення: шкільний стадіон

Інвентар та обладнання: м’ячі,свисток,скакалки.

  

Зміст уроку

 

Організаційно-методичні   вказівки

I

 

 

Підготовча частина ( 12хв.)

1.Шикування,привітання,повідомлення завдань уроку. Правила безпеки на заняттях із м’ячем.

2.Організовучні вправи.

Стройові вправи і команди (команди « Ширше крок!», «Коротше крок!», повороти на місці.

3. Комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою.

4.Ходьба:

«змійкою»,

по спіралі.

Перешикування з однієї шеренги у дві.

Ходьба шеренговим кроком

5. Біг:

  • звичайний;
  • з підніманням колін;
  • із закиданням гомілок;

з підскоками і сплесками руками над головою;

6.Дихальні вправи: « Рибка»

7. Вправи на розвиток сили.

 

Фронтальний метод організації діяльності.

Перевірка спортивної форми.БЕСІДА

Чіткість виконання.

Стежити за інтервалом.

Середній темп.

У колоні по двоє. Під час руху шеренговим кроком ногу з відтягнутим уперед носком виносити на висоту 15— 20 см від землі та ставити її твердо на всю ступню.

Переходимо на біг:

З підніманням скачком ніг,

Робимо як курчатка –

Торкаємось стегон п’ятками,

Якщо вище стрибнемо –

Комарика  зловимо

II

 

 

 

Основна частина( 24хв.)

Вправи для розвитку координації.

Стрибки у вистоту з прямого розбігу способом «зігнувши ноги» з 5-7 кроків розбігу.

 Рухлива гра « У річку, гоп!»:

  • пояснення правил гри ;
  • підсумок гри.

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності.

Допомога учням.

Стежити за поставою.

Стежити за правильним виконанням пояснити, показати.

Змагальний метод.

 

III

 

 

 

Заключна частина (4хв.)

1.Шикування в одну шеренгу.

2. Гра: „Море хвилюється».

вправи на відновлення дихання та розслаблення.

3.Підсумок уроку

 

Діти виконують вправи з м’ячами за вибором. У цей час вимовляються слова: „Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється три – футбольна фігура замри.”Діти приймають футбольну позу.Гра повторюється.

 

 

 

3 клас __________________

Тема. Організовуючі вправи.Різновиди ходьби та бігу. Загальнорозвивальні вправи для профілактики плоскостопості.Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок, з обведенням стійок. Рухлива гра «Наввипередки з м’ячем »

Мета:удосконалити навички виконувати вправи з  м`ячем;закріпити вміння виконувати різновиди ходьби та бігу ;розвивати гнучкість, силу, спритність, відчуття ритму  ; виховувати зацікавленість грою, увагу , вміння концентрувати.

Місце проведення: спортзал.

Інвентар та обладнання: м’ячі,свисток,аркуші паперу.

  

Зміст уроку

 

Організаційно-методичні   вказівки

I

 

 

Підготовча частина ( 12хв.)

1.Шикування,привітання,повідомлення завдань уроку.

2.Організовучні вправи.

Стройові вправи і команди (команди « Ширше крок!», «Коротше крок!», повороти на місці.

3. Загальнорозвивальні вправи для профілактики плоскостопості .

4.Ходьба:

- звичайна;

- навшпиньки;

-на п’ятках ;

-на зовнішній та внутрішній частині стопи;

- звичайна.

5. Біг та його різновиди:

-звичайний;

-приставними кроками;

-спиною вперед;

-з високим підніманням стегна;

-з закиданням гомілки назад;

-по купинах;

-з прискоренням

6.Дихальні вправи: « Лісоруби», « Квітка»

 

Фронтальний метод організації діяльності.

Звернути увагу на спортивний одяг і взуття.

Чіткість виконання.

Стежити за інтервалом.

Біг  по «діагоналі».

 Середній темп.

Кількість повторів кожної вправи: 2 рази.

Руки за спиною.

Руки на поясі.Голову тримаємо рівно

Слідкую за правильністю виконання.

 

Повільний темп.

 

Діти рубають дрова( хлопчики), а дівчатка вдихають аромат квітів

II

 

 

 

Основна частина( 24хв.)

  1. Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок, з обведенням стійок.
  2. Рухлива гра «Наввипередки з м’ячем »:

------пояснення правил гри ;

------ підсумок гри.

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності.

Допомога учням.

Стежити за поставою.

Стежити за правильним виконанням пояснити, показати.

Змагальний метод.

III

 

 

 

Заключна частина (4хв.)

1.Шикування в одну шеренгу.

2. -  вправа на відновлення дихання «Насос»

1-2-вдих носом,руки вгору;

3-4- видих ротом,вимовляємо «пш-ш-ш»

 

3.Підсумок уроку

 

Імітація положень руками

темп повільний,

вдих носом,видих ротом.

 

 

doc
Додано
8 травня 2018
Переглядів
1197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку