конспект уроку на тему:"Ведення м'яча внутрішньою і зовнішньою частинами пійдому" для 3 класу.Метою якого є:засвоїти і вдосконалити рухові навички виконувати удари по м`ячу ; виховання в учнях потреби до систематичних занять фізичною культурою, турботи про власне здоров'я;сприяння гармонійному фізичному розвитку, оволодіння життєво необхідними руховими діями та навичками, розвиток творчості, допитливості, колективізму.
3 клас ___________________
Тема. Організовуючі вправи.Комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою. Вправи для розвитку координації. Стрибки у вистоту з прямого розбігу способом «зігнувши ноги» з 5-7 кроків розбігу. Рухлива гра « У річку, гоп!»
Мета: засвоїти і вдосконалити рухові навички виконувати вправи зі скакалкою ; виховання в учнях потреби до систематичних занять фізичною культурою, турботи про власне здоров’я;сприяння гармонійному фізичному розвитку, оволодіння життєво необхідними руховими діями та навичками, розвиток творчості, допитливості, колективізму.
Місце проведення: шкільний стадіон
Інвентар та обладнання: м’ячі,свисток,скакалки.
№ |
Зміст уроку |
|
Організаційно-методичні вказівки |
I
|
Підготовча частина ( 12хв.) 1.Шикування,привітання,повідомлення завдань уроку. Правила безпеки на заняттях із м’ячем. 2.Організовучні вправи. Стройові вправи і команди (команди « Ширше крок!», «Коротше крок!», повороти на місці. 3. Комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою. 4.Ходьба: «змійкою», по спіралі. Перешикування з однієї шеренги у дві. Ходьба шеренговим кроком 5. Біг:
з підскоками і сплесками руками над головою; 6.Дихальні вправи: « Рибка» 7. Вправи на розвиток сили. |
|
Фронтальний метод організації діяльності. Перевірка спортивної форми.БЕСІДА Чіткість виконання. Стежити за інтервалом. Середній темп. У колоні по двоє. Під час руху шеренговим кроком ногу з відтягнутим уперед носком виносити на висоту 15— 20 см від землі та ставити її твердо на всю ступню. Переходимо на біг: З підніманням скачком ніг, Робимо як курчатка – Торкаємось стегон п’ятками, Якщо вище стрибнемо – Комарика зловимо |
II
|
Основна частина( 24хв.) Вправи для розвитку координації. Стрибки у вистоту з прямого розбігу способом «зігнувши ноги» з 5-7 кроків розбігу. Рухлива гра « У річку, гоп!»:
|
|
Фронтально-потоковий метод організації діяльності. Допомога учням. Стежити за поставою. Стежити за правильним виконанням пояснити, показати. Змагальний метод.
|
III
|
Заключна частина (4хв.) 1.Шикування в одну шеренгу. 2. Гра: „Море хвилюється». вправи на відновлення дихання та розслаблення. 3.Підсумок уроку |
|
Діти виконують вправи з м’ячами за вибором. У цей час вимовляються слова: „Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється три – футбольна фігура замри.”Діти приймають футбольну позу.Гра повторюється.
|
3 клас __________________
Тема. Організовуючі вправи.Різновиди ходьби та бігу. Загальнорозвивальні вправи для профілактики плоскостопості.Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок, з обведенням стійок. Рухлива гра «Наввипередки з м’ячем »
Мета:удосконалити навички виконувати вправи з м`ячем;закріпити вміння виконувати різновиди ходьби та бігу ;розвивати гнучкість, силу, спритність, відчуття ритму ; виховувати зацікавленість грою, увагу , вміння концентрувати.
Місце проведення: спортзал.
Інвентар та обладнання: м’ячі,свисток,аркуші паперу.
№ |
Зміст уроку |
|
Організаційно-методичні вказівки |
I
|
Підготовча частина ( 12хв.) 1.Шикування,привітання,повідомлення завдань уроку. 2.Організовучні вправи. Стройові вправи і команди (команди « Ширше крок!», «Коротше крок!», повороти на місці. 3. Загальнорозвивальні вправи для профілактики плоскостопості . 4.Ходьба: - звичайна; - навшпиньки; -на п’ятках ; -на зовнішній та внутрішній частині стопи; - звичайна. 5. Біг та його різновиди: -звичайний; -приставними кроками; -спиною вперед; -з високим підніманням стегна; -з закиданням гомілки назад; -по купинах; -з прискоренням 6.Дихальні вправи: « Лісоруби», « Квітка» |
|
Фронтальний метод організації діяльності. Звернути увагу на спортивний одяг і взуття. Чіткість виконання. Стежити за інтервалом. Біг по «діагоналі». Середній темп. Кількість повторів кожної вправи: 2 рази. Руки за спиною. Руки на поясі.Голову тримаємо рівно Слідкую за правильністю виконання.
Повільний темп.
Діти рубають дрова( хлопчики), а дівчатка вдихають аромат квітів |
II
|
Основна частина( 24хв.)
------пояснення правил гри ; ------ підсумок гри. |
|
Фронтально-потоковий метод організації діяльності. Допомога учням. Стежити за поставою. Стежити за правильним виконанням пояснити, показати. Змагальний метод. |
III
|
Заключна частина (4хв.) 1.Шикування в одну шеренгу. 2. - вправа на відновлення дихання «Насос» 1-2-вдих носом,руки вгору; 3-4- видих ротом,вимовляємо «пш-ш-ш»
3.Підсумок уроку |
|
Імітація положень руками темп повільний, вдих носом,видих ротом.
|