Конспект уроку "Відстані і кути у прсторі"

Про матеріал
Дану розробку уроку можна використовувати при узагальненні та систематизації знань учнів з теми "Відстані і кути у просторі", або при підготовці до ЗНО для повторення навчального матеріалу з даної теми.
Перегляд файлу

Урок № 62

 Предмет

Геометрія

Клас

10

Дата проведення уроку

25.02.2019

Тема уроку

Відстані та кути у просторі

Мета уроку

Формування компетентностей:

предметна компетентність:систематизувати та узагальнити знання учнів про відстані та кути у просторі; закріпити вміння розв`язувати задачі стереометрії

ключові компетентності:

  • спілкування державною мовою  - грамотно висловлюватися рідною мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;
  • уміння вчитися впродовж життя – визначити мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети;
  • соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі

Тип уроку

Узагальнення та систематизація знань учнів

Форма проведення

Бліц-опитування, вправа «Так-ні», «Підбери пару», колективна та індивідуальна робота, практичний метод розв’язування завдань

Наочність та обладнання

Підручники, записи на дошці, картки, презентація

План уроку

№ з/п

Етапи уроку

Методи та прийоми. На що звернути увагу

І

Організаційний

Налаштувати учнів на роботу, перевірити їх готовність до уроку.

ІІ

Перевірка домашнього завдання

  1. Перевірити наявність домашнього завдання (консультанти)
  2. Постав знак «+» перед твердженням, з яким згоден, і знак «-« перед твердженням, з яким не згоден:
  1. Перпендикуляр завжди більший за похилу        -
  2. Похила завжди менша від проекції  похилої      -
  3. Похила завжди більша за перпендикуляр           +
  4. Кут між паралельними площинами дорівнює        +
  5. Кут між сусідніми  гранями куба дорівнює  60        -
  6. Кут  між прямою і площиною називається кут між прямою та її проекцією на площину                        +

 

ІІІ

Мотивація навчальної діяльності

Дана тема є важливою з огляду на розвиток просторових уявлень, а також оволодіння вмінням знаходити різні відстані та кути у просторі з використанням різних способів.

ІV

Актуалізація опорних знань,  умінь, навичок

1. Працюємо усно

Назвати за малюнком

  1. перпендикуляр;
  2. похилу;
  3. основу похилої;
  4. основу перпендикуляра;

 

           5) проекцію похилої на       площину.

                                                                

  1. Вправа: «Підбери пару»:

Sin a – відношення протилежного катета до гіпотенузи;

Cos a – відношення прилеглого катета до гіпотенузи;

Tg a – відношення протилежного катета до прилеглого;

Ctg a – відношення прилеглого катета до протилежного.

VІІ

Удоскона-лення знань та вмінь учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Готуємось до ЗНО (збірник А. Капіносов, комплексна підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання)

 

35.29.   Установити відповідність між кутами нахилу (1-4) відрізка  завдовжки 10 см  до площини та  довжиною  його  проекції  на площину ( А-Д)

 

          1.    30°                  А     5см

          2.    45°                  Б     см

         3.   60°                    В    

         4.                        Г    0 см

                                       Д    10 см

E:\Kapinosov_matematyka_2014_9.zno.jpeg

 

Працюємо самостійно( робота в парах )

Готуємось до ЗНО (збірник А. Капіносов, комплексна підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання)

 

E:\Kapinosov_matematyka_2014_10.zno.jpeg

 

Колективна робота

E:\Kapinosov_matematyka_2014_10.zno.jpeg

 

VІІІ

Підсумки уроку

Учитель ще раз зупиняється на основних положеннях теорії, які були застосовані для розв`язування практичних задач.

 

ІX

Домашнє завдання

Виконати:

    Рівень А     № 35.14,

    Рівень Б     № 35.23,

    Рівень В     № 35.35

(Математика: збірник «Комплексна підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання» / Анатолій Капіносов, Галина Білоусова, Галина Гап`юк)

Х

Рефлексія

Інтерактивна вправа  «Незакінчені речення»:

  •      На уроці було цікаво…
  •      На уроці було важко…
  •      Тепер я можу…
  •      У мене вийшло…
  •      Мене здивувало…

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гречешнюк Світлана Вікторівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Геометрія (профільний рівень) 10 клас (Бевз В.Г., Бевз Г.П., Владімірова Н.Г., Владіміров В.М.)
Додано
9 березня 2019
Переглядів
1501
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку