Конспект уроку "Вишивка гладдю"

Про матеріал
Гладь прорізна - наскрізна вишивка, для якої характерні проколоті або прорізані у тканини дірочки різної величини й форми: «дірочка», «калачик», «листочок», «сцепнушка», які обшиваються валиком. Для вишивання необхідні тонка і міцна тканина, краще лляна, і нитки муліне.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вишивка гладдю. Підготував: Вчитель трудового навчання Дичковський В. М.

Номер слайду 2

Метелики (художня гладь)Метеликів вишивають нитками яскравих, соковитих кольорів. Сама метелик - легка, повітряна, тому й матеріал (особливо для знімної метелики) повинен бути легким і жорстким - типу капрону. Напрямок стібків при вишивці метелики - до тулуба, як у квітці; по контуру двічі обшити швом «уперед голку».   Метеликів вишивають нитками яскравих, соковитих кольтов. Сама метелик - легка, повітряна, тому й матеріал (особливо для знімної метелики) повинен бути легким і жорстким - типу капрону. Напрямок стібків при вишивці метелики - до тулуба, як у квітці; по контуру двічі обшити швом «уперед голку». Крила слід вишити основним кольором двосторонньої гладдю, по краях щільно, до черевцю - односторонньої гладдю, виконуючи всі жилки і прикраси крил (смуги, плями). Від тулуба покласти кілька стібків темним кольором, тобто поглибити це місце. Зробити настил головки, тулуба, черевця.  

Номер слайду 3

Якщо метелик буде знімною, то після настилу з вивороту обов'язково прокладіть дріт по голівці, тулубу і черевцю, що додасть метелику пружність і послужить застібкою (дротик зміцнити кількома стібками). Гладьєвою валик не слід робити відразу через всі черевце: спочатку з одного боку заповнити стібками (кожен стібок розміром більше половини черевця), те саме - з іншого боку. Це додасть опуклість черевцю. Можна прикрасити метелика, зробивши кілька стібків люрексом по всьому крилу у вигляді жилок або по краю легкої смугою.  Якщо метелик залишається на тканині, вусики потрібно вишити тонкими нитками стебельчатим швом кількома дрібними стібками з вузликом на кінці. У знімною метелики вусики треба зробити з тонкої жорсткої зволікання з Бісеринка на кінці. Довжину зволікання взяти в 5 разів більше довжини вусики (12-15 см), зігнути дротик навпіл, на одну половину одягнути Бісеринка, зігнути її знову навпіл - Бісеринка повинна бути посередині, потім, тримаючи Бісеринка між пальцями, скрутити дротик. Те саме зробити з іншого боку зволікання. Потім скрутити обидва вусики 2-3 витками від середини вниз. Готову метелика акуратно вирізати. Якщо тканина капронова, обпалити її по краю над свічкою, скласти крильця і пришити вусики до голівки і черевцю, проколюючи голку через черевце в крильця; в цьому випадку крильця не будуть розвалюватися, коли ви їх станете розправляти.  

Номер слайду 4

Художня гладь Художньою гладдю можна вишивати не тільки орнаменти, а й невеликі пейзажі, картини, портрети. При цій вишивці декілька тонів одного кольору поступово переходять один в іншій. Рослинні візерунки, виконані художньою гладдю, вимагають великої палітри кольорів ниток для зображення квіток, листя, бутонів і т. д. Художньою гладдю можна вишивати не тільки орнаменти, а й невеликі пейзажі, картини, портрети. При цій вишивці декілька тонів одного кольору поступово переходять один в іншій. Рослинні візерунки, виконані художньою гладдю, вимагають великої палітри кольорів ниток для зображення квіток, листя, бутонів і т. д. Тональний підбір ниток дає можливість вишити квітка або листок двома-трьома тонами одного кольору ниток: від світлого відтінку до більш темному і, навпаки, від темного відтінку до світлого. Щоб не було різкої межі переходу від тону до тону, наприклад від світло-рожевого до рожевого і темно-рожевого, стібки гладі роблять різної довжини (мал. а). Якщо квітка треба вишити трьома тонами кольору, то довжину пелюстки ділять на три рівні частини і кожен з трьох тонів ниток як би вшивають в іншій. Досягають цього, роблячи стібки гладі різної довжини (мал. б). Якщо гладь виконана правильно, то ліва і права сторони роботи будуть однаковими.

Номер слайду 5

У художній гладі величезне значення має напрям стібка: його зміна тягне за собою зміну відтінку навіть у одноколірною вишивці. Вишивальниця повинна вміло використовувати це властивість при вишивці гладдю. Починаючої вишивальниці не слід відразу братися за складний візерунок. Пробувати свої сили треба на простих формах - листках, пелюстках, а потім переходити до невеликих композицій. Перші вироби дають можливість перевірити правильність напрямку стібка і підбору ниток, а нагромадивши досвід, можна переходити до складних узорів, великим композиціям. Кольори і відтінки ниток підбирають постількизкімі до натуральних, характерним для даного предмета. Не рекомендується брати незвичайні кольори, сильно збільшені (більше натуральних) предмети і форми, щоб не створилося враження, що ви не зуміли підібрати потрібний колір, а схожість зіпсували при вишиванні. Не слід захоплюватися великим набором переходів кольору, достатньо взяти три: основний (середній), темніше і світліше. Основним (середнім) кольором вишивають майже всю деталь, менш щільно в місцях затемнених і світлих. Темним кольором виділяють просвіти в місцях поглиблення, округлість форми і затінені ділянки. Світлим кольором заповнюють опуклі місця, відвороти. На блискучих предметах роблять блік - кілька стібків дуже світлим кольором (білим), їх слід робити не строго посередині, а кілька змістивши в бік, що додасть жвавість візерунку.

Номер слайду 6

Часто у вишивці доводиться застосовувати навіть в одному візерунку всі види гладі і прикрашають швів. Вишивати треба тим способом, який краще передає форму предмета. Край предмета повинен бути рельєфний, тому його виконують двосторонньої гладдю з настилом, а іншу частину можна робити без настилу однобічної гладдю. Зазвичай сама форма предмету підказує напрямок стібків. При вишивці необхідно суворо дотримуватися лінії малюнка як стібком, так і кольором, пам'ятати про форму і місце предмета серед інших предметів і в просторі. Предмети першого плану повинні мати більш чіткий контур, яскравий колір. На дальньому плані предмети втрачають чіткість, яскравість форми і кольору (наприклад, ліс далеко не зелений, а блакитно-сіруватий, бузковий). Такі більш бліді предмети не будуть кидатися в очі (вилазити з картини), від цього виграють предмети першого плану. Вишивати першими слід деталі, які лежать під чимось, і не робити просвітів між ними. Листя зазвичай вишивають, укладаючи стежки до середньої жилки, тільки в стрічкових - вздовж аркуша, а в круглих - до центру. Пелюстки вишивають стібками до центру квітки, змінюючи їх напрямок в поворотах, подумки розправляючи пелюстка. Крім напрямкуня стібків на форму пелюстки впливає колір: опуклі місця предмета мають більш світлий колір, ніж вилучені або затемнені іншими предметами.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Легка, або швидка, гладь На основі простих ручних швів умільці створювали нові - швидкі, більш легкі в роботі шви. Сучасні оздоблювальні шви відрізняються від старовинних своєю простотою. На основі простих ручних швів умільці створювали нові - швидкі, більш легкі в роботі шви. Сучасні оздоблювальні шви відрізняються від старовинних своєю простотою. Їх виконують, як правило, за вільним контуру малюнка великими стібками і товстими нитками, не дотримуючись точності в рахунку ниток тканини. У техніці вишивання швидка гладь застосовуються майже всі раніше відомі шви: вперед голку, рядок, петельний, стебельчатий, «цап», «пилка», тамбурні, штрихова гладінь, а також створені на їхній основі нові шви.  

Номер слайду 9

Гладь штрихова Гладь штрихова складається з окремих стібків, що нагадують промені або штрихи, що йдуть у різних напрямах від центру. Техніка виконання дуже проста: узор переводять точками на тканину і заповнюють прямими і похилими стібками одно-або двосторонньої гладі з різними проміжками між ними (рис. а-г). Стежки не повинні бути дуже довгими, щоб не витягувалися. Штрихове гладь застосовується самостійно і у поєднанні з іншими видами вишивки: опуклою і плоскою гладдю, стебельчатим і тамбурним швами. Легкими декоративними швами вишивають панно (мал. д), килимки, диванні подушки, сумки, прикрашають одяг.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Гладь прорізна Гладь прорізна - наскрізна вишивка, для якої характерні проколоті або прорізані у тканини дірочки різної величини й форми: «дірочка», «калачик», «листочок», «сцепнушка», які обшиваються валиком. Для вишивання необхідні тонка і міцна тканина, краще лляна, і нитки муліне. Кожну дірочку вишивають окремо, щоб на вивороті не залишалося переходів ниток. Дрібні дірочки проколюють кілочками або в'язальних спиць і кожну з них обшивають шнурочком без попередньої позначки. Можна спочатку зробити настил по контуру дірочки в один-два ряди стібками шва «вперед голкою», потім зробити прокол і обшити його через край вузеньким шнурочком шириною 1 - 2 мм. При вишиванні дірочок діаметром до 10 мм в центрі її гострими кінцями ножиць розрізають тканину хрест-навхрест. За допомогою голки підгинають тканину за намітки на виворіт і обшивають через край Гладьєвою шнурочком. Після закінчення роботи кінці підігнути з вивороту тканини обрізаємо гострими ножицями (мал. а). При вишиванні «калачики» (мал. б) контури обшивають стібками в 2-3 ряди. Контур широкої боку вишивають гладдю, а вузьку частину шнурочком.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Полтавська гладь Так як рослинні орнаменти складаються з великих і дрібних форм квітів, листя, бутонів, ягід, то в одному орнаменті зустрічаються елементи, вишиті двосторонньої очимадью і полтавською гладдю. Стебельця, завитки у візерунках виконують стебельчатим швом або ланцюжком. Всі великі елементи орнаменту - квіти, листя, бутони, де необхідно робити стібки більше 1 см, виконують полтавської гладдю. Стежки гладі вишивають зліва направо і так щільно, щоб не виглядав фон тканини. Зручна гладь тим, що можна робити стібок від 1 до 3 см, заповнюючи великі площини елементів узору. Щоб такий довгий стібок не відставав від тканини, його прикріплюють зверху допоміжним діагональним стібком. Виконують це так. Закріпивши нитку петлею або стібками, роблять довгий стібок. Голку вколюють праворуч через 1,5 см і виводять ліворуч через 3-4 мм знизу під стібком (мал. а). Простягають робочу нитку. Потім голку вколюють по діагоналі через 5 або 6 мм над стібком (мал. б) і виводять поряд з початком першого стібка. Всі наступні стібки роблять так само паралельно один одному. При довжині стібка від 2 до 3 см зверху роблять 2 або 3 допоміжних діагональних стібка. Гладь буде красивою, якщо в усіх стежках допоміжні стібки роблять на одному рівні. Вишиваючи 10-15 паралельних стібків полтавської гладдю, і таким чином освоївши техніку цього шва, можна приступати до вишивання узорів. У круглих кольорах починають вишивку від середини, стежки розташовують так само, як і при вишивці двосторонньої гладдю, по колу: стежки полтавської гладі розходяться, як промені, від середини квітки. Щоб стібки гладі повернути за формою квітки, по колу, вишивають довгий стібок, потім стібок коротше першого на 1-3 мм і знову довгий стібок. Всі стежки прикріплюють зверху допоміжним діагональним стібком. У листі стежки полтавської гладі вишивають паралельно один одному

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Варіанти білої гладі «Коса гладь» призначена для вишивання листочків та візерунків з хвилястими лініями контурів (мал. а, б).«Різаний листочок» виконують косою гладдю та вузликами або бісерним швом - «насипом». Контур половинки, вишитій «вузликами», обшивають «шнурочком», рядком або стебельчатим швом (мал. в) Шов «підкладне» виконують перехрещеними з вивороту стібками «козлика», а з обличчя контур узору прошивається густими стібками, що нагадують рядок (мал. г). Цим швом прикрашають вироби з дуже прозорих тканин: маркізеті, батисту, шифону. Фестони вишивають петельні швом, настили стежки перпендикулярно краю вироби. Залежно від призначення виробу їх роблять круглими, гострими, зубчастими (мал. д). Сітки ажурні застосовують для середінок квітів, пелюсток і листя (рис. е). Сітки можуть бути глухими і прорізними. Біла гладь дуже часто поєднується з такими швами, як прорізна гладь і мережки.  Варіанти білої гладі: а, б - коса гладь; в - різаний листик; г - підкладні шов; д - фестони; е - сітка ажурна

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Шви для білої гладі Біла гладь складається з кількох швів: «вперед голку», «рядок» і «насип», «стебельчатий», які вже знайомі, а також «мотузочка», «горошок» або «пышечка», «вузлики», «лапочка», «листочки», «квіточки», «підкладна гладь». На малюнку показані різні варіанти заповнення листя при вишивці білою гладдю (1 - одностороння гладь, 2 - шов «уперед голку», 3 - Гладьєвою валик з настилом, 4 - декоративна сітка і Гладьєвою валик, 5 - мережка і Гладьєвою валик). «Мотузочка» виконується стібками двосторонньої гладі, зліва направо (рис. а). «Вузлики» вишивають на однаковій відстані один від іншого, рядами, паралельними контуру малюнка. Цим швом заповнюють контури квітів і листя (рис. б). «Горошинку», або «пышечки». Після прокладки контуру (мал. в) і настилу (мал. г, д) починають вишивати прот середини: спочатку вишивають одну половинку «горошинку», а потім іншу, стежачи за однаковою кількістю ниток з однієї й іншої сторони (мал. е). «Лапочка» і «листочки» настилають Гладьєвою поперечними стібками вздовж візерунка (мал. ж). «Квіточка». Спочатку вишивають гладдю середину квітки, проколюючи дірочку і обшиваючи її шнурочком або петельні швом. Потім стібками «вперед голку» позначають контур квітки, роблять настил і вишивають гладдю пелюстки (рис. з). «Листик в розкол» розділений посередині на дві половинки і на дві або три частини по довжині (рис. і). Спочатку вишивають гладдю кінець листика довгими стібками, а потім середину (мал. к).    Біла гладь: а - шнурочок; б - вузлики; в-ті - горошинку; ж - листочки; ж - квіточка, і, к - листик в розкол

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Двостороння гладь з настилом, біла гладь Двостороння гладь з настилом виконується за попередньо прокладеному настилу з ниток більш товстих, ніж робітники, щоб гладь була високою, опуклою. Контур обшивають швом «уперед голку», потім роблять настил, зашивши необхідну ділянку тим же швом «уперед голку» або стебельчатим, тамбурним, які надають роботі велику рельєфність. Настил виконують за формою узору, а Гладьєвою стежки укладають поперек настилу. Там, де настил гущі і ширше, гладь більш опукла і широка. Крім ефектною рельєфності, гладь з настилом відрізняється міцністю, тому нею часто виконують край вироби при вишивці ришельє, відвороти пелюсток у білій та кольоровій гладі. Однією з різновидів цієї техніки є біла гладь. Колись такий гладдю (без настилу) вишивали білими нитками по білому лляного полотна постільна та столова білизна. З часом білої гладдю стали прикрашати коміри, носові хустки, жіночі блузки, дитячі сукні, прокладаючи настил. І стали називати її «біла гладь», «висока» або «Бродери ».

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Послідовність виконання білої гладі: -На тканину перекладають малюнок, -Обшивають його контури стібками «вперед голку», -Прокладають настил в один або два ряди (для більшої опуклості) і - Вишивають гладдю в напрямку, протилежному настилу. Нитки для цієї гладі потрібно брати м'які і бажано блискучі (муліне, шовк). За технікою виконання в ній поєднуються всі види вишивки: гладь з настилом і без нього, що прикрашають шви, мережки, декоративні сітки.

Номер слайду 24

Сітки декоративні накладні і виконані гладдю Сітки декоративні доповнюють і прикрашають візерунки «верхошва». Накладні сітки виконуються нитками, натягнутими від контуру однієї сторони до іншої в контуру горизонтальному, вертикальному і похилому напрямках. Перетину ниток прикріплюють до тканини невеликими стібками різних узорів (мал. а). Декоративними накладними сітками можна вишити серединки квітів, окремі деталі візерунка і весь візерунок. Серединки квітів «верхошва» заповнюють також Гладьєвою швами (мал. б). : А - накладні; б - виконані гладдю

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Гладь вприкріп Гладь впрікреп використовується для швидкого заповнення деталей великої площі одним кольором. Ця гладь давно була відома на Близькому і Далекому Сході, у Середній Азії та на Кавказі. Вишивають окремими великими стібками «верхошва», які при зворотному ході закріплюють маленькими косими стібками (0,5-0,7 мм) зліва направо, прихоплюючи тканина з легким нахилом через великий стібок. Великі стежки потрібно прокладати щільно. Закріплюютьстежки можна розташовувати по всій деталі на одній лінії або зміщати, важливо, щоб вони прикрашали, а не псували вишивку. Розташування стібків може бути за формою малюнка або за направленням ниток в тканині (мал. а). На малюнку б показано, як заповнити візерунок гладдю впрікреп. Існує спосіб, при якому спочатку заповнюють всю площу візерунка довгими стібками гладі, а потім поверх них прокладають поперечні або косі ряди ниток-прікрепок (мал. в). Така вишивка використовується для обробки лляної сукні, дитячого пальто, рушників, блуз фольклорного характеру, фартухів, скатертин. Нитки потрібно брати товщі, ніж при вишиванні звичайної гладдю - в тон тканини або контрастні, м'які і пухнасті (ірис, муліне в 3-4 складання, шерсть) - повинні добре заповнювати візерунок.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Вишивання вільної гладдю Гладь - вишивка прямими або косими стібками, що заповнюють повністю або частково візерунок. Буває одноколірна і багатобарвна. Нею виконують і рослинні, і геометричні орнаменти. Вона добре поєднується з іншими видами вишивки: рококо, декоративними сітками, стебельчатим швом і ін Багаті можливості вишивки гладдю, хоча в розпорядженні вишивальниць всього один стібок. Залежно від того, в якому напрямі і як щільно покладений стібок, одноколірна вишивка може заграти різними відтінками, а багатобарвна здатна передати красу навколишнього нас природи. Гладь буває одностороння і двостороння, плоска (без настилу) і висока або опукла (з настилу), прорізна, точна або рахункова, і вільна або мальована. Виконується нитками різних сортів залежно від якості тканини, візерунка, призначення виробу і техніки виконання. Техніка виконання гладі вимагає великої акуратності в роботі, чуйності у виборі кольорута ниток, довжини стібка і його спрямування. Довжина стібка (4-7 мм) повинна забезпечити практичність і красу вишивки. Гладдю вишивають на будь-яких матеріалах різними нитками, крім котушкові, стежки з яких погано прилягають до тканини. Гладь виконується на п'яльцях по щільно натягнутому тканини, в іншому випадку малюнок буде стягнутий.  

Номер слайду 29

Рахункова гладь «стовпчиками» Гладь рахункова «стовпчиками» виконується вертикальними рядами горизонтальних стібків двосторонньої гладі через одну нитку. Гладь рахункова «стовпчиками» виконується вертикальними рядами горизонтальних стібків двосторонньої гладі через одну нитку.   Гладь стовпчиками: а - послідовність виконання; б - візерунок для вишивання.

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Рахункова розріджена гладь Гладь рахункова розріджена вишивається вертикальними стовпчиками з горизонтальних стібків, нитками одного кольору. Вона може бути односторонньою і двосторонньою. Гладь рахункова розріджена вишивається вертикальними стовпчиками з горизонтальних стібків, нитками одного кольору. Вона може бути односторонньою і двосторонньою.

Номер слайду 32

Розріджена одностороння гладь Дуже популярна у вишиванках Молдавії, в Чернівецькій області України, де носить назву «поверхніца». Складається шов з вертикальних рядів розріджених горизонтальних стібків однакової довжини. Застосовується для вишивки геометричних орнаментів нитками неяскравих кольорів: бежевими, сірими, золотистими, коричнево-зеленими. Стежки у всіх рядах візерунка виконують паралельно один одному через 2 і 3 нитки тканини (по ширині візерунка). Рісунок візерунка вишивають рядами стібків справа наліво або зліва направо. Починаючи вишивати, робочу нитку закріплюють у лівому нижньому куті, кладуть перший стібок зліва направо (1-2) завдовжки в 3-5 ниток тканини і виводять голку над першим стібком вертикально вгору через 2 або 3 нитки тканини (2-3). Другий стібок кладуть паралельно першому справа наліво (3-4) і виводять голку вгору по вертикалі через 2 або 3 нитки тканини (4-5). У такій послідовності вишивають перший ряд узору (мал. а). Залежно від узору між стьобаннями по вертикалі доводиться робити пропуски в 4-6 і більше ниток тканини (6-7, 16-17). Закінчивши перший ряд узору (21-22), голку з ниткою виводять вправо на відстані одного стібка (22-23). Роботу повертають і знову знизу вгору стібками такої ж довжини починають вишивати другий ряд (23-24) і всі подальші ряди відповідно візерунку (мал., в, г). Готову вишивку зверху і знизу обводять пилкою, кіскою. Ажурними візерунками розрідженої або поверхневої гладі можна прикрасити рукава блузок і суконь, манишки дитячих і чоловічих сорочок (мал. д).

Номер слайду 33

розріджена двостороння гладь Гладь дозволена двостороння відрізняється від однобічної тим, що перехід від стібка до стібка здійснюється по діагоналі (мал. е). Така гладь поєднується з геометричними візерунками, виконаними іншими техніками вишивання: хрестом, мережкою.

Номер слайду 34

Гладь розріджена: а-д - одностороння; е - двостороння

Номер слайду 35

Лічильна гладь Гладь рахункова буває одно-і двосторонньою. Це одна з найбільш древніх технік вишивання. Характерною її особливістю є те, що вишивання ведеться за рахунком ниток тканини паралельними стібками, віддаленими один від одного на одну нитку. Гладь рахункова буває одно-і двосторонньою. Це одна з найбільш древніх технік вишивання. Характерною її особливістю є те, що вишивання ведеться за рахунком ниток тканини паралельними стежкахі, віддаленими один від одного на одну нитку. Залежно від положення стібків гладь буває пряма і коса. У прямій гладі стежки кладуться уздовж ниток тканини по горизонталі й вертикалі, а в косою - з різним нахилом. Вишивала рахункова гладь у старовину нитками білого і сірого кольору, що залишилися від ткання полотна. І в наш час це поєднання створює прекрасні вишивки. Гра світла і тіні ниток, належних за візерунку в різних напрямках, створює враження різних відтінків. Вишивали лічильну гладь також червоними і чорними нитками. Вона може бути багатоколірною з добре підібраним колірним поєднанням ниток. Нитки для роботи повинні бути м'якими, слабокрученимі, щоб стежки добре покривали тканину. Одностороння рахункова гладь виконується по лицьовій стороні тканини (рис. а), а на вивороті залишаються дрібні (в одну нитку) стібки по контуру узору, двостороння (ріс.б, в) настилається одночасно з лицьової та зворотньої тканини. Рахункову гладь широко застосовують для прикраси жіночих і чоловічих сорочок, одягу, побутових виробів. Вона використовується у поєднанні з іншими техніками: хрестом, кіскою, полукрестом, вирізуванням, строчевимі швами.

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Гладьєвий валик Гладьєвою валик - основний шов Гладьєвою вишивки. Являє собою ряд щільно прилеглих один до одного паралельних стібків, може бути прямою і косою. У прямому валику на лицьовій стороні - вертикальні стібки, скошені з вивороту на 1-2 нитки для переходу до наступного стежку. Косий валик має стібки з нахилом (під будь-яким кутом), з вивороту виходять також косі стібки, але з меншим нахилом.

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Ексклюзивна вишивка Ексклюзивна вишивка - це засіб прояву Вашого індивідуального стилю, неординарності і неповторності, в оформленні інтер'єру будинку, офісу, улюбленого автомобіля, барів, ресторанів і одягу. Ви можете використовувати вишивку у вигляді вишитих скатертин, штор, покривал, серветок, рушників, картин, сувенірної продукції. Виготовлення візиток, листівок, настільних і настінних календарів, запрошувальних листівок з вишивкою логотипів і різноманітних прикрас. Вишивка зробить Ваш одяг вишуканим і виразним. Вишивка на вечірньому платті, на діловому костюмі, на спортивному костюмі додасть ексклюзивності Вашому одязі, а Вам упевненості в собі. Ексклюзивну вишивку часто застосовують при індивідуальному пошитті одягу. При створенні ексклюзивної вишивки у Вас є можливість реалізувати всі Ваші фантазії, нехай це буде вишивка улюбленого домашнього вихованця, Ваш власний портрет, або вишиті портрет Ваших друзів і рідних, всілякі абстракції, і барвисті узори на всю спину футболки або будь-який інший одягу. Так само Ми надаємо послуги дизайнерів, які створять оригінальні малюнки і стиль. Вишивка - це виконання Ваших чарівних ідей.  

Номер слайду 40

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Старокожева Оксана Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
3945
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку