Конспект уроку "Вокальне та пейзажне мистецтво" до підручника Л.Г. Кондратова

Про матеріал
Конспект уроку образотворчого мистецтва з використанням навчального посібника «Мистецтво – Л. Г. Кондратова» Тема: Вокальне і пейзажне мистецтво
Перегляд файлу

 Конспект уроку образотворчого мистецтва з використанням навчального посібника «Мистецтво – Л. Г. Кондратова»

Тема:  Вокальне і пейзажне мистецтво

Малюнок міського пейзажу за зразком або за власним задумом.

Мета: виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвиток мистецьких художніх інтересів, естетичних потреб; формування системи мистецької грамотності, яка відображає видову, жанрову, стильову специфіку і взаємодію мистецтв; розвиток умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання творів мистецтва й художніх явищ; стимулювання здатності учнів до художньо-творчого самовираження в мистецькій діяльності, до здійснення мистецької комунікації; розвиток художніх мистецьких здібностей, креативного мислення, творчого потенціалу; формування потреби в естетизації середовища та готовності до участі в соціокультурному житті.

Обладнання: мультимедійний комплект, акварельні фарби, ємність для води, щіточки.

 Хід уроку

ОК (організація класу)

Створення позитивного психологічного клімату класу.

Сл.2 З якою картинкою ви порівняли б свій сьогоднішній настрій? І чому?

 (Напишіть у чат номер). Сподіваюся, що ви взяли на урок гарний настрій.  Можете показати долоньки, наскільки він гарний.

Сл. 3 Сьогодні я вас запрошую в світ Образотворчого мистецтва , де ми працюватимемо  разом і, звичайно, розраховую на вашу підтримку та допомогу. Кожному з вас хочу  побажати на цьому уроці бути:

У – успішним

С – спостережливим

П – працьовитим

І    інформованим

Х – хоробрим

У – уважним

Тобто, я вам бажаю Успіху!

Сл.4 Перевірте, чи все необхідне до уроку є на ваших партах: альбом, фарби, пензлики, палітра, серветки, простий олівець та гумка, стаканчики з водою.

Нагадую про техніку безпеки на уроці: використовуйте обладнання тільки за призначенням і обережно поводьтеся з водою, щоб не пролити на клавіатуру.

АОЗ (актуалізація опорних знань)

Сл.5 Учитель. Послухайте вірш Наталії Горошко та визначте, до якого жанру образотворчого мистецтва ми звернемося на сьогоднішньому уроці:

Темний ліс, велике місто,

Старі липи у дворі,

Хвиль морських ясне намисто,

Крила птаха угорі, -

Щоб прекрасні ці хвилини

Не розтали, як міраж,

Лиш натхнення хай приплине –

І народиться….. (ПЕЙЗАЖ).

Сл.6 Отже, пригадали, що пейзажем називається жанр в образотворчого мистецтва, в якому об'єктом зображення є природа.

Сл.7 Вправа для розвитку уваги «Відгадай види пейзажів»

Прочитайте назви видів пейзажу та коротко опишіть що зображується.

Йинтфашднал,  йикьсріг, йикьсім, йикьсьліс, йинруткетіхра, йиньлаіртсудні, йичитсатнаф.

МНД (мотивація навчальної діяльності)

Сл.9 Сьогодні ви продовжите вивчення пейзажного жанру, та зможете закріпити знання про лінійну та повітряну перспективу, а також  виконаєте малюнок міського пейзажу за зразком або за власним задумом.

Метод « Мозковий штурм» ( учні мають усвідомити власні очікування від уроку)

  •     Як ви вважаєте, навіщо ми вивчаємо тему «…»
  •     Де нам знадобиться це в житті?

ВНМ (вивчення нового матеріалу)

Сл.9 Як ви вважаєте, чи потрібно художнику бути спостережливим.

Ви вже знайомі з творчістю  Альбрехта Дюрера — великого німецького живописця і гравера кінця XV — першої половини XVI ст., чия творча спадщина стала надбанням світової культури. Хто ні, про вплив А. Дюрера на розвиток мистецтва дізнайтеся, скориставшись власним ґаджетом.

Які почуття викликають у вас ці картини? Зверніть увагу на вид пейзажу, колірну гаму.

 

Слайд10. Пригадаємо разом, як називається робота митців на свіжому повітрі а не в майстерні? Пленер. Напевно, вам доводилося інколи бачити на вулицях міста людину за мольбертом. Отже, художник або художниця створює міський пейзаж на пленері.   Чи доводилося вам малювати на пленері?

  Слайд11 У міському пейзажі зображують …

Демонстрація навчальної презентації.

Слайд12  У роботах художника Детлев Ніцшке з Берліна використано лінійну перспективу.

Слайд13 Лінійна перспектива — зображення предметів на площині відповідно до зорового сприйняття їх у просторі.

Сл.14 За правилами лінійної перспективи, паралельні між собою горизонтальні лінії, віддаляючись від спостерігача, умовно зближуються і сходяться в точці на лінії горизонту.

Слайд15.  Запам’ятайте. Лінії побудови, що спрямовуються в точку сходження, утворюють враження ілюзії глибини.

Усі зображення сприймаються або у фронтальному положенні (паралельно площинній площині), або під кутом до неї.

. Гімнастика для очей

Сл. 16 Практична діяльність учнів

Слайд17. Виконайте навчальну вправу. Зобразіть ескіз вулиці з деревами за правилами лінійної перспективи.

Слайд18-21. Намалюйте міський пейзаж за зразком або за власним задумом. Техніка виконання — акварель.

Послідовність виконання

Слайд22. Продемонструйте власні роботи.

 Сл. 23 ЗВ (закріплення вивченого) . Підсумовуємо вивчене

Сл.24 На дозвіллі

Слайд25. Рефлексія «5 пальців»

Слайд35. На дозвіллі …

Рефлексія

Слайд36 Рефлексія «5 пальців»

 

doc
Додано
6 червня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку