Конспект уроку
до підручника “Start Up”
3 клас
Світлана Губарєва,
Оксана Павліченко
“WHEN IS YOUR BIRTHDAY?”
Unit 4, Lesson 2
Unit 4
Lesson 2. When is your birthday?
Коли твій День народження? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.
Мета:
Обладнання:
підручник, робочий зошит, аудіододаток, відео додатки, ноутбук, картки для гри
Лексичний матеріал:
Winter, spring, summer, autumn
February, January, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December
Числівники 1-20
Вирази:
Listen and read.
Listen and match.
Match and say.
Make up questions and answer them. Write them.
Let’s play.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
Пісня “Hello “
https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M
-Good morning children?
-How are you?
-What day is it today?
-What season is it now?
-What date is it today?
- What month is it now?
T: At this lesson we’ll speak about our favourite holiday, about birthday; you’ll practise in congratulating a person on his/her birthday and learn some new English words. Let’s start our lesson!
Rhyme:
Spring is green,
Summer is bright,
Autumn is yellow,
Winter is white.
T: But first repeat after me
If you're happy and you know it
Учні повторюють за вчителем слова пісні та рухи.
https://www.youtube.com/watch?v=hwTwt4oIW3U
ІІ. Основна частина уроку
T: How many seasons are there in a year? What are they? What season is it now? Do you like winter? What can we do in winter?
What is the weather usually like in winter? Is the weather good or bad? Is it warm or cold? Is it sunny or cloudy?
https://www.youtube.com/watch?v=Fe9bnYRzFvk
Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток з дошки.
Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає. Той, хто першим назвав слово, якого бракує, підходить до дошки і в той час, як інші учні заплющать очі, знімає іншу картку. Гра триває.
Учитель роздає розрізані частини назв місяців. Завдання учнів - з’єднати їх.
DECEM |
BER |
JAN |
UARY |
FEB |
RUARY |
MAR |
CH |
AP |
RIL |
MA |
Y |
JU |
NE |
JU |
LY |
AUG |
UST |
SEPT |
EMBER |
OCT |
OBER |
NOVE |
MBER |
T: What holidays can you name?
Учні називають англійською мовою свята, учитель записує їх на дошці. T: What is your favourite holiday? What do you say when someone has a birthday? Учні відповідають.
Look at the picture. Exercise 1, page 58.
Whom can we see? Where are they? What are they doing?
Діти спочатку слухають, потім читають. Вчитель допомагає зрозуміти прочитане.
So, when is Bohdan’s / Svitlana’s/ Vlad’s/ Olenka’s/ Tetiana Ivanivna’s birthday?
Учні стають у коло. Учитель кидає м’яч одному з них і запитує: «When is your birthday?» або «How old are you?» Учень, який отримав м’яч, відповідає і кидає м’яч іншому учневі, ставлячи одне з цих запитань.
Look at the picture. You can see four months and four children. What are their names? (Jill, Bill, Rolly, Polly). And now listen and match.
Діти слухають та вказують на відповідний малюнок. Учитель перевіряє правильність виконання.
https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg
Впр.3 с.59
Учні за зразком ставлять запитання, з’єднують та відповідають.
Make up questions and answer them. Write them. Впр.4 с.59
Спочатку усно, а потім письмово діти складають питання. Вчитель контролює правильність виконання.
Впр.5 с.59
ІІІ. Заключна частина уроку
Впр. 6, с. 102 (повторити пісню, усно)
Бесіда в режиміT→P1→P2→P3.
Т: What did you practice to speak about at this lesson?
What task did you like most?
When is your birthday?
Прощання
Sing a song
https://www.youtube.com/watch?v=gVIFEVLzP4o
ІІІ. Заключна частина уроку
Бесіда в режиміT→P1→P2→P3.
Т: What did you practise to speak about at this lesson?
What games did we play?
EXPRESS TASKS / ДОДАТКОВЫ ЗАВДАННЯ