Тема. Комахи.
Мета: розширити знання про комах, познайомити з різноманітністю комах, дослідити їхні характерні ознаки; розвивати допитливість, вміння працювати в колективі; виховувати бережне ставлення до природи, почуття прекрасного.
Обладнання: підручники, презентація, відеоматеріали, лупи, колекція комах, ілюстративний та роздатковий матеріал.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
- Сьогодні на уроці нам потрібні : голова – щоб думати, вушка – щоб слухати, оченята – щоб спостерігати, ротик – щоб висловлювати думки, носик – рівномірно дихати, серце – любити, посмішка – щоб наш урок розпочався з гарного настрою. Давайте подаруємо один одному посмішку.
ІІ. Етап мотивації діяльності.
-
До нас звернулися упорядники енциклопедії Вікіпедія. Підступний вірус знищив сторінку «Тварини» в Інтернеті. Допоможемо відновити інформацію.
-
Хто такі тварини?
-
Що потрібне тваринам для життя?
-
Які бувають тварини?
-
Де живуть дикі тварини?
-
Молодці, відновили інформацію.
ІІІ. Етап цілекпокладання.
-
Зараз ми опинилися на зеленій галявині. Світить сонце. Саме сюди зпросив нас Лунтік. Тут живуть його друзі: баба Капа, дідусь Шер, Міла, Вупсінь та Пупсінь, дядько Шнюк т а інші. Як їх назвати 1 словом?
-
Тема уроку. Комахи. Мета: дізнатися, хто такі комахи, дослідити їхні характерні ознаки, висловити власні думки щодо відношення до комах.
( протягом уроку на дошці будується кластер)
IV. Етап ціле реалізації.
-
Перегдяд відео. https://www.youtube.com/watch?v=id3_wnGiQGQ
-
Перегляньте відео. Дайте відповідь на запитання. Хто такі комахи? Де живуть комахи? Спостереження.
-
Уважно подивиться на комах. Із скількох частин складається тіло? Рахуємо.
-
Тіло комах складається з 3 частин: голова, груди, черевце. Це одна із характерних ознак комах.
-
Групова робота.
-
Тепер проведемо дослідження, працюючи в групах. Повторимо правила роботи в групі.
-
У кожної групи свій об’єкт для дослідження. Вам треба провести дослідження за допомогою лупи і визначити ще деякі характерні ознаки комах. На роботу 5 хвилин.
-
Працюємо за планом.
-
Заслухаємо спікера кожної групи.
-
Оцініть роботу вашої групи. Якщо працювали дружно, впоралися із завданням покажіть