Конспект уроку «Я досліджую світ» (мовно-літературна галузь) "Правдива і неправдива інформація. Мультфільми. Елементи форми: їх значення для сприйняття основних ідей (колір, музика

Про матеріал
Тема: Правдива і неправдива інформація. Мультфільми. Елементи форми: їх значення для сприйняття основних ідей (колір, музика, анімація у мультфільмах). Створення письмового висловлювання.
Перегляд файлу

Конспект уроку

«Я досліджую світ» (мовно-літературна галузь)

Тема: Правдива і неправдива інформація. Мультфільми. Елементи форми: їх значення для сприйняття основних ідей (колір, музика, анімація у мультфільмах). Створення письмового висловлювання.

Очікувані результати: учень /учениця висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) [2 МОВ 4- 1.5-5]; визначає тему і головну думку простих візуальних медіатекстів [2 МОВ 4-1.4-7]; спостерігає за використанням кольору, музики, анімації в медіатексті [2 МОВ 4-1.4-5]; підтримує аргументами власні думки або спростовує їх [2 МОВ 1-1.6-5]; створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3].

Хід уроку

І. Організаційний момент

1.Створення позитивного настрою, налаштування на урок.

Музична гра "Веселий ритм". https://www.youtube.com/watch?v=nqqItZ6wQRM

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

2. Стимуляція роботи півкуль головного мозку

Нейровправи

НЕЙРОГІМНАСТИКА. Вправа 1  https://www.youtube.com/watch?v=hfKkWzbpX_c

ІІ. Повідомлення теми уроку

ІІІ. Робота над темою уроку

1. Актуалізація знань учнів

Небилиці придумані дітьми  https://jak.koshachek.com/articles/nebilici-pridumani-ditmi.html

- Послухайте , будь ласка, які розповді написали ваші однолітки. Як можна назвати їх одним словом?

1. У нас все прокидаються в 3 ранку. Ворони плавають. Мишки бігають за кішками. А комарі-то у нас як слони.

2. Я побував в країні чудес. Я там побачив ворона, який косив траву на лузі для кота.

3. Одного разу я пішла в ліс і зустріла там їжачка. З великими превеликими вухами. Він сидів і пісню співав: «Нехай біжать незграбно ... ..» і чекав коли з яблуні впадуть стиглі груші. Я поговорити з ним про справи і додому побігла.

4. Одного разу я лісовою стежкою йшла і побачила як дві жаби стрибали до сонця, риби літають і пісні співають.

5. Одного разу я йшов влітку по лісі. Раптом повз мене пробіг заєць з шишкою в зубах. Він швидко забрався на дерево і сховав її в дупло. Добре, що корови по деревах не бігають. А інакше б всі дерева лежали б на землі.

- То як вам історії ваших однолітків? Що з ними не так? Як одним словом можна назвати ці розповіді? (Небилиці або небувальщини)

2. Встановлення різниці між правдивою, неправдивою інформацією та небилицями (побрехеньками, небувальщинами). Заповнення таблиці.

- Ми маємо дати відповіді на такі питання:

1).Як відрізнити правдиву інформацію від неправдивої? І чому це так важливо?

2).Для чого створюються небилиці?

Правдивою інформація

Неправдивою інформація

Небилиці

Це інформація, яка описує існуючі насправді події, предмети, явища.

Це інформація про когось або про щось, що не відповідає дійсності.

Це те, чого немає в дійсності; неправда, вигадка, розповідати нісенітниці. Невелике оповідання розважального змісту.

ІV. Фізкультпауза

Руханка КРУАСАН – Фізкультхвилинки і Дитячі Пісні – З Любов'ю до Дітей

https://www.youtube.com/watch?v=9e1JGUnln58

V. Продовження роботи над темою уроку

1. Перегляд та обговорення уривка мультфільму Капітошка (1980) https://www.youtube.com/watch?v=xlzzszIDsBg&t=41s

- Що таке мультфільм?

Анімація, анімаційне кіно (застаріле мультиплікація,, мультиплікаційне кіно) — вид кіномистецтва, твори якого створюють методом покадрової зйомки послідовних фаз руху мальованих (графічна або мальована анімація) або об'ємних (об'ємна або лялькова анімація) картинок.

-Ви впізнали героїв цього мультфільму? Вам подобається мультик? Чому?

-А що робить його цікавим? Веселим? (відповіді учнів)

-Так. Тому, що він яскравий, музичний. А які веселі персонажі!

2. Створення письмового висловлювання

1)-А зараз ми уявимо себе сценаристами і напишемо сценарій для власного мультфільму. Але головна задача: це має бути небилиця.

(Діти записують та презентують свої небилиці. Якщо є час – можна сворити ілюстрації)

2) Вправа «Крісло автора»

V. Підсумок уроку. Рефлексія

1.Правда чи НЕправда гра для школярів

https://www.youtube.com/watch?v=Yc9yDg5UPWo

2. –Молодці! Ви чудово впорались! Оберіть смайлик який відповідає вашому настрою.

 

Куточок настрою " Смайлики"

Куточок настрою " Смайлики"

Куточок настрою " Смайлики"

Смайлики настрою нашого коледжу – ВСП "Вільногірський фаховий коледж  Українського державного університету науки і технологій"

 

 

docx
Додано
3 березня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку