Конспект уроку
«Я досліджую світ» (мовно-літературна галузь)
Тема: Правдива і неправдива інформація. Мультфільми. Елементи форми: їх значення для сприйняття основних ідей (колір, музика, анімація у мультфільмах). Створення письмового висловлювання.
Очікувані результати: учень /учениця висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) [2 МОВ 4- 1.5-5]; визначає тему і головну думку простих візуальних медіатекстів [2 МОВ 4-1.4-7]; спостерігає за використанням кольору, музики, анімації в медіатексті [2 МОВ 4-1.4-5]; підтримує аргументами власні думки або спростовує їх [2 МОВ 1-1.6-5]; створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3].
Хід уроку
І. Організаційний момент
1.Створення позитивного настрою, налаштування на урок.
Музична гра "Веселий ритм". https://www.youtube.com/watch?v=nqqItZ6wQRM
Дзвоник всім нам дав наказ –
До роботи швидше, клас!
Попрацюємо старанно,
Щоб сказати у кінці.
Що у нашім дружнім класі,
Діти, просто, молодці!
2. Стимуляція роботи півкуль головного мозку
Нейровправи
НЕЙРОГІМНАСТИКА. Вправа 1 https://www.youtube.com/watch?v=hfKkWzbpX_c
ІІ. Повідомлення теми уроку
ІІІ. Робота над темою уроку
1. Актуалізація знань учнів
Небилиці придумані дітьми https://jak.koshachek.com/articles/nebilici-pridumani-ditmi.html
- Послухайте , будь ласка, які розповді написали ваші однолітки. Як можна назвати їх одним словом?
1. У нас все прокидаються в 3 ранку. Ворони плавають. Мишки бігають за кішками. А комарі-то у нас як слони.
2. Я побував в країні чудес. Я там побачив ворона, який косив траву на лузі для кота.
3. Одного разу я пішла в ліс і зустріла там їжачка. З великими превеликими вухами. Він сидів і пісню співав: «Нехай біжать незграбно ... ..» і чекав коли з яблуні впадуть стиглі груші. Я поговорити з ним про справи і додому побігла.
4. Одного разу я лісовою стежкою йшла і побачила як дві жаби стрибали до сонця, риби літають і пісні співають.
5. Одного разу я йшов влітку по лісі. Раптом повз мене пробіг заєць з шишкою в зубах. Він швидко забрався на дерево і сховав її в дупло. Добре, що корови по деревах не бігають. А інакше б всі дерева лежали б на землі.
- То як вам історії ваших однолітків? Що з ними не так? Як одним словом можна назвати ці розповіді? (Небилиці або небувальщини)
2. Встановлення різниці між правдивою, неправдивою інформацією та небилицями (побрехеньками, небувальщинами). Заповнення таблиці.
- Ми маємо дати відповіді на такі питання:
1).Як відрізнити правдиву інформацію від неправдивої? І чому це так важливо?
2).Для чого створюються небилиці?
Правдивою інформація |
Неправдивою інформація |
Небилиці |
Це інформація, яка описує існуючі насправді події, предмети, явища. |
Це інформація про когось або про щось, що не відповідає дійсності. |
Це те, чого немає в дійсності; неправда, вигадка, розповідати нісенітниці. Невелике оповідання розважального змісту. |
ІV. Фізкультпауза
Руханка КРУАСАН – Фізкультхвилинки і Дитячі Пісні – З Любов'ю до Дітей
https://www.youtube.com/watch?v=9e1JGUnln58
V. Продовження роботи над темою уроку
1. Перегляд та обговорення уривка мультфільму Капітошка (1980) https://www.youtube.com/watch?v=xlzzszIDsBg&t=41s
- Що таке мультфільм?
Анімація, анімаційне кіно (застаріле мультиплікація,, мультиплікаційне кіно) — вид кіномистецтва, твори якого створюють методом покадрової зйомки послідовних фаз руху мальованих (графічна або мальована анімація) або об'ємних (об'ємна або лялькова анімація) картинок.
-Ви впізнали героїв цього мультфільму? Вам подобається мультик? Чому?
-А що робить його цікавим? Веселим? (відповіді учнів)
-Так. Тому, що він яскравий, музичний. А які веселі персонажі!
2. Створення письмового висловлювання
1)-А зараз ми уявимо себе сценаристами і напишемо сценарій для власного мультфільму. Але головна задача: це має бути небилиця.
(Діти записують та презентують свої небилиці. Якщо є час – можна сворити ілюстрації)
2) Вправа «Крісло автора»
V. Підсумок уроку. Рефлексія
1.Правда чи НЕправда гра для школярів
https://www.youtube.com/watch?v=Yc9yDg5UPWo
2. –Молодці! Ви чудово впорались! Оберіть смайлик який відповідає вашому настрою.
|
|
|
|