Дата: 21.01.2021
Тема: Я – мандрівник. Виготовлення тваринок в техніці оригамі «Леопадрик і тигрик»
Мета: вдосконалювати навички роботи в техніці «оригамі»; навчити виробляти фігурки тварин; розвивати творчі здібності, уяву, увагу; виховувати охайність у роботі, працьовитість, любов до тварин.
Обладнання: ілюстрації із зображенням тварин, набір кольорового паперу для оригамі, ножиці.
Ось дзвінок нам дав сигнал.
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо.
Наш урок розпочинаємо.
— Сьогодні на уроці ми продовжуємо згинати папір у техніці оригамі.
Він такий смугастий,
Він такий ікластий,
Найстрашніший у тайзі,
Перед ним тремтять усі,
Як роззявить пащу: гррр!
Називають звіра… (тигр).
Коли він у клітці, то приємний,
На шкурі багато чорних плям.
Він хижий звір, хоч трошки,
Як лев і тигр, схожий на кішку. (леопард)
— Що ви знаєте про цих тварин? (Відповіді дітей.)
Діти читають вірші.
III. Демонстрація та аналіз зразка
— Скласти квадрат (15 см х 15 см) жовтого кольору навпіл знизу вгору.
— Кути трикутника зігнути вгору і розтягнути трохи вбоки.
— Верхній центральний кут трохи відігнути вниз.
— Перевернути виріб.
— Намалювати очі, вуса і носик.
Тигрик та леопадрик дуже схожі між собою, тому що нагадують кішку. Але в них є особливість – це розмальовка шкіри, в тигрика є чорні смужки, а в леопадрика чорні крапочки. Тому візьміть чорний олівець або фломастир та розмалюйте вашу тваринку.
IV. Фізкультхвилинка
Ось до лісу ми дійшли,
Потім ми лісочком йшли І грибочок там знайшли.
Нагнулися, підняли,
У кошик поклали І рушили далі.
Ми лісочком йшли,
Малинку знайшли.
Дотягнулися, зірвали,
У кошик поклали І рушили далі.
Ми лісочком йшли,
Пташеня знайшли.
Нахилилися, підняли,
В гніздечко поклали І рушили далі.
V. Практична робота учнів
Діти виконують завдання слідом за вчителем.
VI. Виставка дитячих робіт
— Які роботи сподобались вам найбільше?
VII. Підсумок уроку
— Чи подобається вам працювати у техніці оригамі?
— Які вироби ви хотіли би навчитися робити?
додаток до уроку