2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Конспект уроку Я у світі на тему "Правила культурної поведінки"

Про матеріал
Мета уроку:систематизувати й розширити знання учнів про правила поведінки в громадських місцях: музеї, бібліотеці; розвивати спостережливість; прищеплювати бажання дотримувати правил поведінки в музеї, бібліотеці, за столом; розвивати мислення, мовлення, увагу, уяву, пам’ять, вміння аналізувати; виховувати дисциплінованість, охайність, чемність, ввічливість, доброту.
Перегляд файлу

Урок 18. Я у світі

Тема: Правила культурної поведінки.

Мета: систематизувати й розширити знання учнів про правила поведінки в громадських місцях: музеї, бібліотеці; розвивати спостережливість; прищеплювати бажання дотримувати правил поведінки в музеї, бібліотеці, за столом; розвивати мислення, мовлення, увагу, уяву, пам’ять, вміння аналізувати; виховувати дисциплінованість, охайність, чемність, ввічливість, доброту.

Обладнання: підручник, відео.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку:

  1. Організація класу.
  1. Привітання.
  • Ось дзвінок сигнал подав —
    До роботи час настав.
    Ось і ми часу не гаймо,
    А урок свійпочинаймо.
  1. Перевірка готовності учнів до уроку.
  • Перевірте, щоб на парті був підручник, зошит з друкованою основою, пенал. Та приберіть все зайве.
  1. Актуалізація опорних знань.
  1. Гра «Світлофор ввічливості»

— Те, що є ввічливим,— позначте зеленим кольором, неввічливим — червоним.

  • Під час розмови розмахувати руками.
  • Голосно розмовляти, галасувати, верещати.
  • Кепкувати над кимсь у гурті.
  • Уступати дорогу старшим і дівчаткам.
  • Показувати на когось або на щось пальцем.
  • Сперечатися на кожному кроці з будь-якого приводу.
  • Перебивати розмову дорослих або ровесників.
  • Говорити погано про відсутніх.
  • Іронічно посміхатися над кимось.
  • Грюкати дверима.
  • Вітатися, усміхаючись.
  • Повчати і критикувати друга на людях.
  • Попросити пробачення у свого товариша.
  1. Гра «Виправ помилку».
  • Виправіть помилку у правилах.

• Якщо в кімнаті багато людей, голосно привітайся з усіма одразу.

• До старших за віком, незнайомих людей обов’язково треба звертатися на «ти».

• Чемний хлопчик завжди смикає дівчат за кіски.

• Якщо ти здалеку помітив знайомого, кричи через усю вулицю або з вікна.

• Увічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим.

 

 

 

 

 

  1. Мотивація навчальної діяльності
  1. Підведення до теми.
    • 3 якими словами вранці слід звертатися до своїх рідних, до вчительки, до своїх друзів, сусідів, знайомих?
    • Як потрібно звертатися до людини із проханням?
    • Як попросити вибачення?
    • Що треба відповісти, коли ви отримуєте подарунок?
    • Що треба відповісти, якщо ви не в змозі виконати чиєсь прохання?
    • Якими словами можна підтримати товариша, якщо йому погано або в нього щось трапилося?
  2. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Сьогодні на уроці ми дізнаємось як поводитись у громадських місцях.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Вступна бесіда.
  • Що таке громадські місця? (Місця, якими користується громада, тобто люди.)
  • Які ви знаєте громадські місця? (Магазин, ринок, театр, пошта, банк, музей, транспорт...)
  • У яких громадських місцях вам доводилося бувати?
  • А чи говорили вам батьки, як потрібно там поводитися?
  1. Робота за підручником. Підготовка до сприймання матеріалу.
  • Чи потрібні правила поведінки за столом? Чому?

  • Чи потрібні правила поведінки в музеї? Чому?

 

 

 

 

 

 

  1. Розповідь вчителя.
  •                   Ми з вами знаємо, що всі люди різні – і за зовнішністю, і за характером, і за способом життя. Однак всі люди належать до людського суспільства. А для того щоб життя в суспільстві було безпечним і зручним, люди склали правила культурної поведінки. Серед них є правила поведінки в громадських місцях.
  •                   Що таке музей?
  •                   Музей – це заклад культури, працівники якого збирають, вивчають, зберігають, і показують витвори мистецтва або предмети, що розповідають про минуле, природу та життя людей.
  •                   Чи доводилось вам бувати в музеї?

 

  • Як потрібно там поводитись?
  • Я впевнена, що вам доводилось бувати в бібліотеках.
  1. Перегляд відео. Обговорення проблемних ситуацій.
  • Отже, як потрібно поводитись у бібліотеці?
  • Як потрібно поводитись у ресторані?
  • Як потрібно поводитись у кінотеатрі?
  1. Робота за підручником (с.72-73)

  1. Робота за підручником.
  • Про які правила поведінки в бібліотеці розповідають ці знаки?
  • Чому треба дотримуватися цих правил?
  • До яких наслідків призведе порушення правил поведінки в бібліотеці?
  1. Фізкультхвилинка.
  1. Узагальнення і систематизація знань.
  1. Вирішення проблемних ситуацій.
  • Тобі не видно експонату в музеї, тому щопопереду стоять твоїтовариші.
  • - Під час екскурсії по музею тивідставвідсвогокласу.
  • - Типобачив, щохтось кинув додолузім'ятийпапірець.
  • - Тизапізнився на кінофільм. Як пройти на своємісце?
  1. Розігрування ситуацій.
  • Бібліотекар – читач
  • Екскурсія в музеї
  • Похід у кіно
  • Похід у ресторан
  1. Підсумок уроку.
  1. Підсумкова бесіда.
  • Як поводитись в бібліотеці, кінотеатрі, музеї,?
  • Навіщо створюють правила поведінки?
  1. Оцінювання.
doc
Додано
28 січня 2019
Переглядів
1822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку