Тема. Тварини взимку.
Очікувані результати: учні мають уявлення про те, як зимують тварини, як змінюється їх життя взимку, розуміють зв’язок життя тварин із станом неживої природи і рослин, вміють працювати в групах, висловлювати власні думки, аналізувати та робити висновки, проявляють дбайливе ставлення до тварин, виявляють бажання допомагати та піклуватися про них.
Обладнання: мультимедійний комплект, картки, ілюстрації птахів, піктограми, картинки із зображенням тварин (пазли).
Хід уроку
Демонстрація навчальної презентації.
А)Тварини, які взимку впадають в сплячку.
Б) Робота в групах. Гра « Хто де живе ?».
В) Тварини, які запасаються на зиму кормом та відшукують собі їжу.
Г)Фізкультхвилинка.
Ґ) Тварини, які змінюють колір хутра і в яких воно стає густішим і теплішим.
Д) Робота в групах. Склади пазли , визнач спосіб життя тварини взимку.
Е) Тварини, які залишають рідний край.
5. Перегляд відео « Хвилинка-цікавинка».
6. Підсумок уроку. 7. Рефлексія.
Додатковий матеріал.