Конспект уроку Якого я роду, якого я народу

Про матеріал
План-конспект уроку для учнів 2 класу НУШ з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" зі застосуванням стратегій критичного мислення. Пропонований урок допоможе зацікавленому вчителеві Нової української школи втілити на практиці, а саме на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (за типовою освітньою програмою О. Я. Савченко), методику критичного мислення та способи її застосування.
Перегляд файлу

 

 

Урок зі стратегіями критичного мислення

в освітньому просторі

Нової української школи у 2 класі

інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

 

План-конспект уроку «Якого я роду, якого я народу»

 

 

 

 

                        Вчитель початкових класів

                         Павлюк Анастасія Олегівна

 

 

 

 Тема уроку: ЯКОГО Я РОДУ, ЯКОГО Я НАРОДУ

 

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть:

  • розповідати історію виникнення козацтва;
  • визначати, хто такі козаки і які їх чесноти;
  • пояснювати поняття «конституція», «право», «обов’язки»;
  • аналізувати життєвий досвід, порівнюючи  обов’язки на різних етапах свого розвитку;
  • формулювати наміри щодо домашніх і класних обов’язків;
  • висловювати своє ставлення до до пам’ятків і пам’ятників;
  • обґрунтовувати власну думку;
  • оцінювати зміни власного  рівня знань.
  •  

ОСНОВНІ ПИТАННЯ ТЕМИ

  1. Україна. 2. Козацтво. 3. Права і обов’язки. 4. Пам’ять і пам’ятки.

Обладнання. Підручник Гільберг Т. Г. Я досліджую світ (ч. 1): підруч. для 2-го кл. – К.: Генеза, 2019; роздаткові картки з розмальовкою «Україна»; роздаткові картки з текстом «Де Україна»; роздаткові картки «Мої обов’язки»; відеоролик «Дітям про козаків», «Визначні пам’ятки України».

Регламент уроку. Вступна частина – до 10 хв. 2. Основна астина – до 25 хв. 3. Заключна частина – до 5 хв.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

І. Вступна частина

Вчитель роздає дітям розмальовки (додаток 1) і оголошує тему уроку

 

 

Якого я роду, якого народу

                                 

На дошці заздалегідь має бути намальований кошик. Вчитель пропонує роздивитись розмальовки, і умовно зібрати в кошик ідей все, що учні знають з теми, яка вивчатиметься сьогодні на уроці. Учитель коротко у вигляді тез записує ідеї, що виникли в учнів (факти, назви, думки, проблеми, поняття тощо) (3 хв.).

Потім вчитель пропонує переглянути відео «Дітям про козаків» (3 хв.). Після цього учням пропонується об’єднатись в пари і обговорити питання «Що ми знаємо про козацтво і козаків?» (1 хв.), одночасно з обговоренням вчитель малює на дошці таблицю:

Знаємо

Хочемо дізнатись

Дізнались

 

 

 

Збираючи результати обговорення пар, заповнюємо 1 і 2 колонку таблиці (3 хв.).

ІІ. Основна частина

Наступний етап парної роботи вчитель пропонує провести за роботою з роздатковими картками з текстом з підручника (ксерокс ст.57) – додаток 2. Парам пропонується під час читання вчителем робити маркування в тексті наступним чином:

  • Незнайомі слова підкреслити;
  • Цікаву інформацію позначити знаком оклику - !
  • Незрозуміле, те, що викликає бажання дізнатись більше позначити знаком питання - ?
  • Відоме позначаємо знаком «плюс»  +
  • Нове позначаємо знаком «мінус» -

Після закінчення опрацювання тексту, вислуховуємо 3-4 відповіді і обговорюємо (6-8 хв.).

Далі вчитель запрошує обговорити (4-5 хв) в загальному колі права дітей (на ст.58).

Фізкультхвилинка.

Щось не хочеться сидіти.

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз.

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки.

Вище руки підніміть.

А тепер їх відпустіть.

Плигніть, діти, кілька раз.

За роботу, все гаразд.

 

По завершенню обговорення, вчитель пропонує учням підготувати презентацію на шкалі часу «Мої обов’язки» (додаток 3), роздавши перелік обов’язків і паперову шкалу, де учні зможуть наклеїти стікери з обов’язками відповідно до віку (5 хв.).

Далі вчитель запрошує учнів до роботи з текстом на ст. 60, обговорити в загальному колі запропоновані в підручнику запитання  (5 хв.). Вчитель пропонує переглянути відео «Визначні пам’ятки України» (2 хв.).

ІІІ. Підсумкова частина

Вчитель пропонує заповнити третю частину колонки

Знаємо

Хочемо дізнатись

Дізнались

 

 

 

Після цього вчитель пропонує закінчити речення з вивченої теми (5 хв.). Кожен наступний учасник обговорення повинен починати свій виступ із таких запропонованих формул:

«На цьому уроці для мене важливим відкриттям було…»

«Ця інформація дозволяє зробити висновок, що…»

«Я дізнався\дізналась сьогодні значення таких слів…»


Додаток 1

          

ЯКОГО Я РОДУ, ЯКОГО НАРОДУ

 

 

Додаток 2


Додаток 3

 

 

 

 

 

 

Вирізати і розподілити за віком у відповідну колонку обов’язки

збирати іграшки

збирати речі в школу

допомагати розстеляти ліжко

самостійно вставати вранці

чистити зуби

чистити овочі

допомагати готувати десерти

лягати спати самостійно

складати книжки на полицю

пилососити

допомагати прибирати в будинку

гладити прості речі

умиватися

накривати на стіл

допомагати мити посуд

готувати прості страви

 

 

 

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку