Конспект уроку з алгебри 8 клас на тему: "Розв’язування задач за допомогою складання рівнянь, що зводяться до квадратних".

Про матеріал
Конспект уроку-проєкту на тему: "Розв’язування задач за допомогою складання рівнянь, що зводяться до квадратних".
Перегляд файлу

8 клас, алгебра

ТЕМА УРОКУ.  Розвязування задач за допомогою складання рівнянь, що зводяться до квадратних.

МЕТА УРОКУ: формувати в учнів уявлення про схему розв’язування задач складанням квадратного рівняння; виробити вміння застосовувати складену схему для розв’язування текстових задач; розвивати уяву, пам’ять, логічне мислення, критичне мислення, пізнавальний інтерес, розвивати уміння та навички самостійного здобуття знань, розвивати уміння здійснювати дослідницьку діяльність; виховувати інтерес до математики, спостережливість, вихованість.

Показати звязок алгебри з іншими науками.

Тип уроку. Урок практичного застосування знань, навичок і умінь.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Повідомлення теми, цілей та завдань уроку.

ІV. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів.

  1. Вправа «Мікрофон»
  • Квадратне рівняння це…
  • Яке квадратне рівняння називається зведеним?
  • Яке квадратне рівняння називається неповним?
  • Які існують види неповних квадратних рівнянь?
  • Значення якого виразу називають дискримінантом квадратного рівняння?
  • Як залежить кількість коренів від знака дискримінанта?
  • Яким алгоритмом користуються при розвязуванні квадратних рівнянь?
  • Сформулюйте теорему Вієта.
  1. Вправа «Мозковий штурм»
  • Які корені має рівняння?

х2-5х-1=0

  • Скільки коренів має рівняння?

х4-7х+3=0

  • Які знаки мають корені рівняння?

х2+64-90=0

  • Скільки коренів мають рівняння?

х2+4х+55=0

2-х-8=0

15х2-45х+25=0.

V. Застосування учнями знань.

Розвязати задачі.

  1. Вкладник поклав до банку 1000 гривень. За перший рік йому було нараховано певний відсоток річних, а другого року було збільшено на 2%. У кінці другого року на рахунку було 1188 грн. Скільки відсотків становила банківська картка у перший рік?
  2. Дві бригади, працюючи разом, закінчили асфальтування дороги за 4 дні. Скільки днів потрібно було б на виконання цієї роботи кожній бригаді окремо, якщо одна з них могла б закінчити асфальтування дороги на 6 днів раніше, ніж друга?
  3. Знайдіть довжину і ширину ділянки прямокутної форми, якщо її периметр 30 м, а площа 56 м2.

VІ. Перевірка, аналіз виконаних під час уроку робіт.

(Ці задачі повинні показати дітям, яку роль відіграють квадратні рівняння в повсякденному житті. Зокрема, задача з економіки, задача на сумісну роботу, задача геометричного змісту).

 VІІ. Підсумки уроку.

VІІІ. Домашнє завдання.

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 3. Квадратні рівняння
Додано
2 жовтня 2020
Переглядів
1759
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку