Конспект уроку з алгебри для 8-го класу на тему: "Квадратні корені. Дійсні числа"

Про матеріал

Про матеріал

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми: "Квадратні корені. Дійсні числа", підготувати учнів до написання контрольної роботи; розвивати вміння узагальнювати інформацію, увагу, логічне мислення.

Виховувати відповідальне ставлення до навчання, організованість, культуру математичної мови та запису

Перегляд файлу

Урок з алгебри у 8 класі

Тема: «Квадратні корені. Дійсні числа»

Мета уроку: узагальнити і систематизувати знання з теми «Квадратні корені. Дійсні числа», підготувати учнів до написання контрольної роботи; розвивати вміння розвивати пам'ять, увагу, мислення; формувати вміння поєднувати індивідуальну роботу з колективною.

Обладнання: підручник, роздавальні матеріали, картки для гри.

Тип  уроку: узагальнення знань, умінь і навичок.

Епіграф уроку: «Розум полягає не лише в знаннях, але й  у вмінні застосовувати ці знання»

Арістотель

Девіз уроку: «Тільки після невтомної праці з᾿явиться талант»

Народна мудрість

Хід уроку

I .  Організаційний  момент

Привітання вчителя: «Добрий день діти! На сьогоднішньому уроці хочу вам побажати бути усміхненими, спокійними,прогресивними, інтелектуальними та хоробрими. І тоді прийде до вас успіх»

 II.  Перевірка домашнього завдання

Вчитель з᾿ясовує чи потрібна консультація з домашнього завдання , потім діти здійснюють самоперевірку за готовими розв᾿язками, заздалегідь підготовленими вчителем, та беруть участь в обговоренні розв᾿язань.

Повторення теоретичного матеріалу за технологією «Продовжи речення»

  • Функція у=х2 має властивості…
  • Квадратним коренем з числа а називають…
  • Арифметичним  квадратним коренем називають…
  • Раціональними; ірраціональними ; дійсними називають числа…
  • Числові множини позначають буквами…
  • Ви знаєте такі тотожні перетворення виразів …
  • Функція у= має властивості…

III.   Актуалізація опорних знань

Учитель: діти ви знаєте,що квадратні корені вміли добувати вавилонські вчені, але детальний метод добування був описаний давньогрецьким ученим. І його ім᾿я  ми дізнаємось, розшифрувавши код, що записаний на ваших картках із завданнями.

Вчитель роздає картки, діти розв᾿язавши приклад замість цифри коду записують відповідну букву. (Додаток 1)

 

49

121

9

16

о

е

р

г

н

  • -
  • - 
  • 112-
  • 2

 

7

1

8

15

4

-0,3

12

13

144

10

27

2

32

25

н

і

р

д

с

й

ь

к

и

е

к

с

а

й

о

л

  • 122-
  • 4*
  • 6+0,25*
  • 3-
  • 17-
  • -
  • 8+
  • 4*

 

Ім᾿я  вченого (Герон Олександрійський)

 

 

 

IV.   Удосконалення  вмінь і навичок

Робота в парах

1.Знайти значення виразу:

1) 0,3;                    2) + .

2.Винесіть множник з-під знака корення:

1) ;                      2)-15.

3. Скоротіть дріб:

1)  ;                        2) .

4.Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу:

1);                                 2) .

5. Порівняйте числа:

1) і 3 ;                     2)3 і .

Учні  виконують завдання з подальшою перевіркою.

Відповіді. 1. 1)5,1;  2)3,3. 2. 1)4 ; 2)-6 . 3. 1)  ; 2)- . 4. 1) 4;  2). 5. 1) «<»;  2) «>».

(Додаток 2)

 

Учитель: наступним етапом нашого уроку є гра «Математичне лото», але як і на кожній роботі ми маємо зробити перерву. Тож  відпочинемо та послухаємо жартівливий вірш про корені, який підготувала учениця нашого класу.

 

Петрусь підслухав випадково:

Катрусі задали таакеее!!!

Добути корінь! Чесне слово!!!

Та ще й квадратний!!! Де ж росте?!!!

Питання, чув, що надто спірне

Не зна сестра, як віднайти

Малий збентежений безмірно:

Попросить же допомогти!!!!

І де ходити? Що за диво?!

Ну хай, знайшли, а як тягти?

Петрусь, хоч й був не з полохливих

На ризик вирішив не йти!

І, пошукавши в «Павутині», 

Малий полегшено зітхнув:

Не треба лазить попідтинню

Бо хтось таки уже добув!!!

Робота  у групах

Відпочивши учні об’єднуються у групи.  (Додаток 3)

Пушкар21.png

Пушкар22.png

Пушкар23.png

Пушкар24.png

Пушкар25.png

Пушкар26.png

0

3,5

7

58

9

36

Вчитель кожній групі роздає картки для гри «Математичне лото»

 

Пушкар27.png

Пушкар28.png

Пушкар29.png

Пушкар30.png

Пушкар31.png

Пушкар32.png

15

(-24)

8,4

49

12

21


 

 

Пушкар21.png

Пушкар33.png

Пушкар34.png

Пушкар35.png

Пушкар36.png

Пушкар37.png

30

(-2,8)

7

52

(-45)

14,2

 

V .   Підбиття підсумків уроку.

Діти виконують тестові завдання . (Додаток 4)

Варіант 1

1.Знайдіть значення виразу (5) .

А 11           Б 22           В 22            Г 78

2. Яке з наведених рівнянь не має розв’язків?

А         Б х2 =0           В        Г х2=-5

3. Яка з наведених рівностей є неправильною?

А         Б         B       Г

4. Яке з наведених чисел є найбільшим?

А 2           Б 7           В 4         Г 9

 

Варіант 2

1. Знайдіть значення виразу (8.

А -32          Б 24            В 4             Г 24

2.  Яке з наведених рівнянь  має два розв᾿язки?

А           Б          В         Г

3. Яка з наведених рівностей є неправильною?

А        Б         В       Г

4.  Яке з наведених чисел є найменшим?

А 3            Б 8             В 2            Г4

Учні здійснюють взаємоперевірку за  відповідями, заздалегідь підготовленими вчителем.

Відповіді.

Варіант 1.    1)В;    2)Г;     3)Г;       4)Б.

Варіант 2.     1)Б;    2)А;      3)Б;      4)В.

Учитель. Сьогодні ми діти з вами гарно попрацювали , а тепер настав час для ваших нагород.

(Виставлення оцінок)

 VI. Домашнє завдання.

Параграф 13-18- повторити, ст.175 завдання для самостійної роботи

Варіант 1-2

 

 

 

Додаток 1

49

121

9

16

о

е

р

г

н

  • - 
  • - 
  • 112-
  • 2

 

7

1

8

15

4

(-0,3)

12

13

144

10

27

2

32

25

н

і

р

д

с

й

ь

к

и

е

к

с

а

й

о

л

  • 122-
  • 4*
  • 6+0,25*
  • 3-
  • 17—2-
  • -
  • 8+
  • 4*


Додаток 2

1.Знайти значення виразу:

1) 0,3;                    2) + .

2.Винесіть множник з-під знака корення:

1) ;                      2)-15.

3. Скоротіть дріб:

1)  ;                        2) .

4.Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу:

1);                                 2) .

5. Порівняйте числа:

1) і 3 ;                     2)3 і .

 

1.Знайти значення виразу:

1) 0,3;                    2) + .

2.Винесіть множник з-під знака корення:

1) ;                      2)-15.

3. Скоротіть дріб:

1)  ;                        2) .

4.Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу:

1);                                 2) .

5. Порівняйте числа:

1) і 3 ;                     2)3 і .

Додаток 3

 

5+=

 

  =

 

3 =

 

3

 

+

 

 

Основна картка

Картка з відповідями

 

30

(-2,8)

7

52

(-45)

14,2

 

Основна картка

 

3

 

 

3

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

(-24)

8,4

49

12

21

 

 

 

Картка з відповідями

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

5

 

 

3

 

3

 

 

Основна картка

 

 

Картка з відповідями

 

0

3,5

7

58

9

36


C:\Users\Samsung\Desktop\загружено.jpg

C:\Users\Samsung\Desktop\images (1).jpg

C:\Users\Samsung\Desktop\images.jpg

Додаток 4

Варіант 1

1.Знайдіть значення виразу (5) .

А 11           Б 22           В 22            Г 78

2. Яке з наведених рівнянь не має розв’язків?

А         Б х2 =0           В        Г х2=-5

3. Яка з наведених рівностей є неправильною?

А         Б         B       Г

4. Яке з наведених чисел є найбільшим?

А 2           Б 7           В 4         Г 9

 

Варіант 2

1. Знайдіть значення виразу (8.

А -32          Б 24            В 4             Г 24

2.  Яке з наведених рівнянь  має два розв᾿язки?

А           Б          В         Г

3. Яка з наведених рівностей є неправильною?

А        Б         В       Г

4.  Яке з наведених чисел є найменшим?

А 3            Б 8             В 2            Г4

1

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
До уроку
Розділ 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ І ДІЙСНІ ЧИСТЛА
Додано
13 березня 2018
Переглядів
3544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку