28 січня о 18:00Вебінар: Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови

Конспект уроку з алгебри у 8 класі на тему "Степінь з цілим показником"

Про матеріал
Конспект уроку з алгебри для 8 класу на тему "Степінь з цілим показником, властивості степеня з цілим показником"
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Урок з алгебри у 8 класі на тему:

  «Степінь з цілим показником.

Властивості степеня з цілим показником.

Дії над числами в стандартному вигляді»

 

 

 

 

                                       Підготувала 

 вчитель      математики

                                            Чернівецького ліцею №2 Чернівецької міської ради

Виклюк Ніна Василівна                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: працювати над засвоєнням учнями озна­чення степеня з цілим показником та його власти­востей; формувати вміння застосовувати означення і властивості степеня з цілим показником до обчислення значень виразів, дій над числами в стандартному вигляді і перетворення виразів зі змінними ; продовжити формувати вміння працю­вати з навчальною літературою, складати конспект; удосконалювати навички усних обчислень; розвива­ти логічне мислення, вміння порівнювати, аналізува­ти і робити висновки.

 

Наочність: підручник (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С. Алге­бра. 8 клас); конспект; картка обліку; роздатковий матеріал, мультимедійна презентація

 

       Міжпредметні зв’язки: інформатика, фізика, хімія.   

       Внутріпредметні зв’язки: степінь з натуральним показником, піднесення дробу до степеня, тотожні перетворення раціональних виразів.

 

Девіз уроку

Не достатньо мати добрий розум. Головне – це раціонально використовувати його.                

                 Рене Декарт

Хід уроку

І. Організаційна частина

Вчитель оголошує тему та мету уроку, звертає увагу учнів на девіз уроку, а також пояснює, що протягом уроку учні будуть одержувати бали та складати ї до «копилки»

 

  • Домашня робота – 3б
  • Самостійна робота –5б
  • Власний приклад – 2б
  • Коментоване розв`язування біля дошки, на місцях – 1б
  • Активність на уроці – 1б

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Проводиться у вигляді тесту формат – встановлення відповідностей

 

 

 

 

А)

Б)

В)

Г)

Д)

 

ІІІ. Усне розв`язування вправ

Розв`язати завдання, вибрати букву та одержати прізвище вченого

 

  • Завдання ( усне ) . Виконайте вправу і ви дізнаєтесь, який вчений застосував символи а², а³ тощо?

  Подайте вираз у вигляді степеня з основою а:

  1). а:а³·а³;

  2). (a⁻⁵)³·a¹²;

  3). a¹²·a;

  4). (a³)²:а³;

  5). а˚·a³·a;

  6). (a⁻⁵)¹·a⁻⁵

 

Відповідь. Декарт

ІV. Письмове розв`язування вправ

Завдання ( письмове ) . Виконайте вправу і ви дізнаєтесь, хто з вчених вперше розглядав степені з від'ємними показниками.
Спростіть вираз:

 

                1).  2 а³b· b⁻⁵ ;

  • 2).  (0,1а²b¹) ¹;
  • 3).  0,5 а³ b· 2а b² ;
  • 4).  0,5 а³ b:(0,1а² b);

Відповідь.Шюке

V. Самостійна робота.

VІ. Опорний конспект

Множення i дiлення чисел, записаних у стандартному виглядi:

якщо k1=a·10n, k2=b·10m, то

 k1·k2=(a·10n)· (b·10m)=(ab)(10n+m);

Зауваження: добуток i частку чисел k1 i k2, записаних у стандартному виглядi, також пiсля виконання дiйслiд записати у стандартному виглядi

VІІ. Прикладне застосування дій над числами в стандартному вигляді.

Учні розв`язують завдання на дії над числами в стандартному вигляді, а відповіді одержують, пов`язані з фізикою, хімією та іншими предметами.

VІІІ. Створення власного прикладу

На кожній парті є картка з числом у стандартному вигляді. Завдання для учнів – створитивласний приклад з цим числом

ІХ. Додаткове завдання

Х. Підсумок уроку та домашнє завдання

На уроці я дізнався…, зрозумів…, навчився….

Домашнє завдання…

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку