Конспект уроку з "Англійської мови" What you know about family?

Про матеріал

Конспект уроку з "Англійської мови" для учнів 1 класу в умовах Нової Української Школи

Перегляд файлу

Тема: What you know about family?

 Очікуванні результати:

-здатність учнів висловлюватися по темі та опанування нової лексики та її використання у мовленні;

- закріплення вивченої лексики та здатність розуміти носія мови (не тільки вчителя);

Очікувані результати критичного мислення:

-Оцінювати результати  своєї роботи за поданими критеріями;

Регламент уроку:

І ф. -7 хв.

ІІф.- 25 хв.

ІІІф. – 3хв.

Обладнання: тематичні картки «Сім’я», ляльковий театр, слайдові презентація.

Основні галузі: МОВ, МАО, ПОГ.

Тип уроку: комбінований

 

Procedure

(Організація навчально – пізнавальної діяльності здобувачів освіти)

 

  1. Opener

І фаза – фаза виклику

  1. Greeting
  • Good morning, boys and girls! (poem)

I am glad to see you, too.

The girls, sit down, please.

And now the boys, sit down, please.

  • How are you today?

(Діти за допомогою знаків відповідають про настрій).

                 

Ранкове коло. Бесіда про погоду.

Повторення рутин на уроці англійської мови.

                                               

  1. Aim

- Діти, до нас завітали сьогодні гостя на урок. Але вона чомусь не

розмовляє. Давайте трішки почаклуємо.

 Маgіс "Аbга Саdаbrа"

 А ось бачите. Наша гостя заговорили.

-НеІІо! Im Роlly!

Nice to meet you!

  1. The main part of the lesson
  1. Oral Practice

3.Фонетична зарядка «Казка про Поллі»

-Поллі солодко спить у своєму ліжечку і тихесенько дихає вві сні: h-h-h

-Щоранку дівчинка прокидається у своєму ліжечку і потягується: ddd.

-Потім подивиться у віконечко, побачить сонечко і радіє: iə

-Тепер Поллі йде вмиватися, але водичка здається такою холодною, і тому дівчинка вигукує: ɔɪ

 -Ой, а що ж це з килимком? Геть забруднився. Поллі старанно вибиває килимок: t – t – t

- І радісна йде гуляти: eieiei. Спочатку катається на гойдалці: a: – a: – a: . Потім стрибає на батутах: n – n – n. І біжить до своїх друзів, які радісно її вітають.

3.Relaxation

- А щоб ми з вами були сильними та здоровими до нас завітав тренер Coach. Він просить зробити зарядку.

 

|4.Warm up.

ІІ фаза – фаза осмислення

1.-А сьогодні Поллі хоче погратися з вами, але вона не знає, як же вас звуть.

What is your name? How are you?

Wonderful! Сьогодні Роллі принесла для вас завдання, про що вона хотілаб говорити. Завдання записано на цукерці, але вона розломилася. Давайте Поллі допоможемо її скласти. Ось ми і допомогли дівчинці, але що ж це за слово на цукерці. Це слово  FAMILY, це слово означає родина. Отже Поллі хоче поговорити з вами про родину.

  • А яких членів родини ви знаєте?
  1. Vocabulary Presentation and Practice
  1. Введення ЛО.
  • Look! Whom can you see on the picture?

a family (3 times)

a father

a mother

a sister

a brother

  • Is it a father? Is it a sister?

 

                                 

  • (показ слайдів про членів родини)

2(а) Робота в групах

 Обєднайтесь у групи хлопчики та дівчатка

А щоб краще запам’ятати ці слова, ми пограємо з вами в гру

Whо is this? Tell me pleasе!

3.Relaxation

3(а) Гра “ Якого слова не вистачає»

ІІІфаза - фаза рефлексія

4.Writing

-Діти , це ще не всі завдання, які підготувала нам Поллі. Сьогодні вона познайомить нас ще з четвертою літерою англійського алфавіту Ее.

(показ слайду)

  1. The end of the lesson
  1. Summarizing
  •           Про кого говорили на сьогоднішньому уроці?
  •           Які слова ви запам’ятали?
  •           На наступний урок принесіть фото своєї родини і спробуйте розказати кого ви маєте.
  1. Saying Goodbye
  • Thank you for lesson.
  • The lesson is over. Stand up, please!

Good bye, boys and girls. See you next week.

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку