«Урок англійської мови «Моя сім'я». 1 клас»
В матеріалах подано розробку уроку-узагальнення знань до теми "My Family" з англійської мови в 1 класі за підручником О. Карп'юк "English 1", а також додаткові дидактичні матеріали, наочність, відео уроку. Авторка демонструє використання інтерактивних та ігрових технологій на уроках англійської мови з учнями шестирічного віку для систематизації знань з вивченої теми.
Матеріал може бути використаний у роботі вчителів, які викладають англійську мову в початкових класах.
Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації
КЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ДОР
Відділ освіти Томаківської ОТГ
Томаківський НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ" № 1
Авторський урок
«Урок англійської мови «Моя сім’я». 1 клас»
Глушаниця Оксана Іванівна
вчитель початкових класів,
«спеціаліст І категорії»
«Урок англійської мови «Моя сім’я». 1 клас»
В матеріалах подано розробку уроку-узагальнення знань до теми "My Family" з англійської мови в 1 класі за підручником О. Карп'юк "English 1", а також додаткові дидактичні матеріали, наочність, відео уроку. Авторка демонструє використання інтерактивних та ігрових технологій на уроках англійської мови з учнями шестирічного віку для систематизації знань з вивченої теми.
Матеріал може бути використаний у роботі вчителів, які викладають англійську мову в початкових класах.
Тема. Моя сім’я
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.
Повторити вивчені літери алфавіту.
Продовжувати формувати вміння сприймання тексту на слух.
Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
Виховувати любов учнів до своєї сімї .
Тип уроку: урок повторення та систематизації знань.
Обладнання: підручник , РЗ, картки із літерами алфавіту, тем.малюнки, відео додаток до підручника.
Очікуванні результати:
Хід уроку
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
1.Привітання.
T: Good morning puples!
Ps: Good morning teacher!
T: I’m glad to see you!
Ps: I’m glad to see you too!
T: Sit down, please!
2.Уведення в іншомовну атмосферу.
a) «How are you?»
T: How are you?
Ps: I’m fine thank’s.
T: How are you?
Ps: I’m ok thank’s.
T: How are you?
Ps: I’m so-so thank’s.
b) «What is your name? How are you?»
T: Stand up, please! What is your name? How are you?
Ps: My name is … I’m … thank’s.
c) Sing songs
d) Chant «A book, a pen, a pencil»
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today, we shall have a very intresting lesson. We visit Ann’s family(…)
2. Аудіювання. Story «Ann’s family» a) Первинне прослуховування. T: Now listen story «Ann’s family»(…)
- Що сказала Ann своїй подрузі Vic?
Ps: «This is my family».
T: Що запитла Vic, коли побачила діда Мороза?
Ps: «Who is this?»
T: Що Ann відповіла Vic?
Ps: «This is my brather Ben»
b) Повторне прослуховування.
T: Які ще знайомі вам слова вживалися в розповіді?
Ps: Mother, grandmother, grandfather, brother…
3. Повторення й активізація ЛО теми.
1) Гра «Look, listen and repeat».
Учитель показує учням слова-картки й малюнки із зображеннями вивчених лексичних одиниць до теми. Потім називає слово англійською, а учні мають повторити, слідкуючи за правильною вимовою.
|
dear family your my
«Who is this?»
«This is my…» |
2) Гра «Who is this?» .
Учитель показує учням малюнки із зображенням вивчених лексичних одиниць до теми. Зосереджуючи увагу дітей, називає питання, яке надруковане на дошці: «Who is this?»
Потім вчитель спонукає учнів відповісти на запитання, використовуючи таку конструкцію:
«This is my…»
2) Робота за підручником.
Т: Подивіться на впр.1, с.36-37 . Кого ви тут бачите? Чи знайома вам вже ця історія? Давайте спробуємо прочитати й відтворити вже раніше почуте й побачине. (…) Т: I’m know you want show Ann’s your family too.
Діти показують малюнки своєї родини, які вони намалювали вдома.
2)Інсценування «My family».
Учні інсценують в парах розповідь про свою сім’ю за малюнком, який вони намалювали, використовуючи структуру «This is my…» (…).
Т: Whose family is this?
Ps: This is my family.
3) Представлення учнями розповіді «My family» й створення «Коллажу родин класу»
4) Фізкультпауза.
5) Розучення пісні «My family»,впр. 4, с.31
a) Учні слухають пісню ,а потім за вчителем співають.
b) Самостійне відтворення пісні учнями(проговорення змісту з рухами-підказками). с) Повторне прослуховування пісні й відтворення вивченого.
6) Повторення вивчених літер алфавіту.
Aa Bb Cc Dd Ee Ff Gg Hh
- The letter … the sound …
Учитель показує учням вивчені літери, а учні називають дану літеру й звук, яким вона позначається.
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1) Підведення підсумків уроку.
Т: Яку тему ми сьогодні з вами повторили? Назвіть слова, які ви уже вивчили. Назвіть літери, які ви уже знаєте.
Т: Якою буквою починається слово family ?
- The letter … the sound …
2) Самостійне проговорення учнями вивченої пісні «My family»
Т: Діти, а ви любите свою родину?(…) Давайте тоді пригадаємо останній рядок пісні й ще раз промовимо його.
Ps: «I love my dear family»
Т: The lesson is over.
Аналіз уроку
Мною був проведений урок англійської мови в 1 класі на тему« Моя сім'я ». Даний урок можна проводити як урок систематизації та узагальнення лексико граматичного матеріалу по темі «Сім'я».
Тема уроку і мета відповідають місцю уроку в навчальному плані, вимогам програми навчання іноземної мови, віку учнів, їх інтересам, потребам і пізнавальним можливостям, так як при розробці уроку я спиралася на методичні рекомендації навчально-методичного комплекту для 1-го класу загальноосвітніх навчальних закладів.
Тип уроку: урок повторення та систематизації знань.
Форма уроку: нетрадиційний урок з надпредметних зв'язками шляхом інтеграції англійської мови й навколишнього світу.
Даний метапредметний підхід дозволяє підсилити прикладну значимість ІМ як засобу для розширення загального кругозору, а також сприяти вихованню потреби в практичному застосуванні ІМ. Урок орієнтований на оволодіння такими аспектами мови, як фонетика, лексика, граматика.
Мета уроку: вдосконалення мовних навичок учнів з лексико-граматичного матеріалу « Моя сім'я ».
Дана мета зумовила вирішення таких завдань:
освітні:
1. Повторення вивченої раніше лексики по темі «Сім'я» .
2. Удосконалення навичок монологічного мовлення учнів .
3. Вчити учнів виславлюватись по темі.
розвиваючі:
1. Розвиток образного мислення учнів.
2. Розвиток уяви.
виховні:
1. Розвиток інтересу до предмета і підтримка високого рівня мотивації для вивчення іноземної мови
2. Виховання шанобливого ставлення до родини.
Згідно цілям і задачам були обрані етапи уроку, а відповідно етапам були запропоновані види діяльності.
Організаційний момент налаштував учнів на предмет «іноземна мова». Спираючись на наочний матеріал , учні самостійно змогли визначити тему уроку. Завдання уроку були оголошені англійською мовою й прокоментовані українською, враховуючи вікові особливості дітей.
В ході мовної розминки відбувалася настройка апарату артикуляції і робота над чіткою вимовою. Учні шляхом асоціативного методу(підказка рухами) мали дати відповіді на запитання вчителя. Метою розминки було вдосконалення граматичних навичок відповідей на запитання. Робота проводилася в режимі «Учитель-учень»
Наступний вид діяльності - основна частина уроку почалася з бесіди з теми «сім'я». Потім учні повторювали лексичний і граматичний матеріал, розвиваючи навички читання.
На уроці була проведена фізкультхвилинка, як елемент здоров'язберігаючих технологій.
Наступним етапом була рольова гра. Всі етапи уроку були логічно взаємопов'язані і спрямовані на головний етап - вдосконалення мовних навичок учнів з лексико-граматичним матеріалом з теми «Сім'я». Принцип систематичності та послідовності формування знань, умінь і навичок дотримувався правильно, був перехід від простих завдань до складніших.
В ході уроку були використані фронтальна, групова форми роботи, робота в парах. Види діяльності постійно змінювалися, завдяки чому підтримувався позитивний настрій і досить швидкий темп проведення заняття. Час було розподілено раціонально, що дозволило пройти весь запланований матеріал. На уроках досить повно представлені такі форми роботи, як учень-учитель, учень-учень
Як засіб обліку, контролю і оцінки оволодіння учнями іншомовним матеріалом, навичками і вміннями іншомовного мовлення були використані питально-відповідна робота, усний виступ.
На уроці були реалізовані такі принципи:
принцип спрямованості навчання на комплексне вирішення завдань;
принцип доступності навчання;
Розвиток учнів на уроці здійснювалося в повній мірі, були задіяні всі учні.
Структура уроку повністю відповідала логіці проведення заявленого типу уроку, так як моєю основною метою було створення умов для узагальнення раніше вивченого матеріалу по темі.
На уроці були використані засоби ІКТ: відео додаток до підручника .
Учні на уроці були активні, уважні.
Я вважаю, що обрана форма організації навчальної діяльності школярів була достатньо ефективною. Були дотримані з мого боку норми педагогічної етики та такту, культура спілкування «учитель – учень».
На уроці була створена доброзичлива психологічна атмосфера, що характеризується взаємною зацікавленістю всіх учасників уроку.
Додатки:
https://www.youtube.com/watch?v=wAfnEIgRxfc
https://www.youtube.com/watch?v=ISPo77Vj7vQ