Конспект уроку з англійської мови для 10 класу на тему: «Family Matters"»).

Про матеріал

Матеріал містить детальний опис проведення уроку розвиток навичок зоровогосприйняття, навичок висловлення думок або усного продукування та удосконалення граматичного матеріалу (The Past Tenses) у 10 класі на тему "People and Community" за підручником Нерсисян М.А., Піроженко А.О.. Метою уроку є : систематизувати знання з теми «People and Community»; закріпити правила вживання минулого простого часу, активізувати вивчені лексичні одиниці, розвивати вміння та навички усного, писемного продукування, уснї взаємодії та зорового сприйняття; розвивати творчі здібності школярів; продовжувати формувати вміння працювати в парах; виховувати культуру мовлення, негативне ставлення до помилок, любов та повагу до родини та співрозмовника.

При проведені уроку використовуємо: підручники, зошити, дошку, презентація до уроку, картки з завданнями, граматичні таблиці.

Очікуваними результатами уроку є: повторити та використати ключові слова на цю тему, розповідати про свою сім'ю, використовувати минулий час в усному та письмовому продукуванні, покращити навички усного та письмового продукування, взаємодії, зорового сприйняття ,стимулювати творче мислення студентів; створення в класі сприятливої емоційної атмосфери, створення ситуації успіху.

Перегляд файлу

 

1.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.jpg
Вчитель: Самсонюк Ніна Петрівна

Клас : 10 – А

Дата: 22.10.2018

 

 

Дата: ___________________

Тема: People and Community

Підтема: Family Matters

Очікувані результати:

  • Вміють пояснити цитату;
  • Вміють висловити свою думку;
  • Знають слова;
  • Вміють вести короткий діалог ;
  • Знають як давати відповіді на запитання;
  • Знають граматичні правила(The Past Tenses).

 

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах , для самостійної роботи.

ХІД УРОКУ

І. Підготовка до сп рийнятт я іншомовного мовлення

Greeting 1. Привітання.

T: Hello, children! I’m very glad to see you!

Ps: We are glad to see you too!

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we’ll speak about family matters. We’ll read and discuss a quote about family, read the text , do  exercises to practise new words and structures, revise  The Past Tenses.

Check on      3. Перевірка домашнього завдання.

Homework        впр.   ___ (с. ___).

                           T:Hand in your copybooks with your hometasks.

Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.

  1. Let’s begin our lesson. I propose to discuss a wise quote about family: “Every father should remember that one day his son will follow his example instead of his advice” Winston Churchill.

 How do you understand this quote?  Do you agree or disagree with quote?

2.  What is the difference in meaning between the following?

1) Parents and relatives

2) Nephews and nieces

3) Stepsisters and sister-in-law

4) Godfathers and great-uncles

5) A close relative and a distant relative

 

 

 

 

3. Read the description. Match the phrases(1-6) to the best definitions (a-f).


1) I look like my dad.

2) I take after my mum.

3) I get on well with my cousin, Paul.

4)I`m very close to my twin sister, Alice.

5) I have a lot in common with my brother, Will.

6) I am like my aunt Julia.

a) I have a similar personality.

b) I have inherited some of her characteristics.

c) I have a very good relationship.

d) We share similar interest.

e) I have a similar appearance.

f) I have a deep, strong relationship.


 

4.Choose the phrases in colour from Ex.1 to describe the following relationships.

1) Paul and Rob really enjoy each other`s company, because they both love playing football, talking about cars and going out.________________

2) Alice has lots of friends but if she has a problem to solve or a secret to share she always tells her cousin, Sue, first. They grew up together and can trust each other completely._________________

3) My Aunt Rebecca has the same long nose and high cheekbones as my mum. People often mistake her for her sister._______________

4) My nephews Rob and Colin are both very talkative and outgoing.__________________

5) My mum tells me that I get my fiery temper and stubborn nature from my granny._________________

ІІ. Основна частина уроку

Reading              1. Подання тексту для читання й обговорення.

T: What do you think, you a good child? What child are you: firstborn, second born,  third born or the only –child? Read the text and try to find your description. Match descriptions to the order of birth.

текст.tif

 

 

Grammar              1. Подання граматичного матеріалу( The Past Tenses)

граматика з.tif

вправи.tif

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.                        Заключна частина уроку

Homework        1. Домашнє завдання.

1) Choose one of the members of your family, preferably somebody from an older generation and describe their life story from the day of their birth till these days. Don`t forget to use appropriate tenses to tell the story. Useful vocabulary

вправи.tif

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі TP1P2P3.

T: Thanks to everybody. You have been very active and everybody tried to share his opinion. But some children were better than others.  Was the lesson  interesting and informative for you?

                         And now tell me ,please, what have you learnt at todays lesson?

                         So, your marks are … .

Your answer was excellent!

Your answer was very good!

Your answer was great!

Your speaking (reading, writing, grammar) was (not) very good!

                      Our lesson is over.  “Good-bye”. Have a nice day.

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку