Конспект уроку з англійської мови для 3-го класу на тему: "Одяг. Професії"

Про матеріал

Урок розроблений для закріплення знань з теми: "Одяг. Порофесії" . У ньому наявні різні види робіт учнів на уроці, а саме: групова робота, робота в парах, колективне обговорення, бесіди.

Перегляд файлу

Тема: Одяг. Професії

Мета: повторити з активізувати лексичні одиниці з теми, повтори кольори,навчати діалогічному мовленню, вмінню працювати в групах, парах, поглибити знання учнів з теми; розвивати навички читання, пам'ять, мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів, розвивати здатність мовного самоконтролю,усне і писемне мовлення, увагу, уяву; виховувати інтерес до вивчення англійської мови, повагу до професій, прищеплювати любов до праці.

Тип уроку: формування практичних умінь

Обладнання: підручник, зошит, тематичні картки, картки для роботи в парах, групах, мультимедійна дошка

Хід уроку

І. Огранізаційний момент

1. Привітання.

-Good morning! How are you?

2. Перевірка домашнього завдання.

3. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Введення в іншомовну атмосферу

  1. Мовленнєва зарядка (Повторення кольорів, вірш виводимо на мультимедійну дошку)

 Orange is an orange.
Yellow is the sun.
Brown is the bear and
Purple is the plum.
Red is an apple.
Blue is the sky.
Black is witch’s hat.
And is red cherry pie

  1. Фонетична зарядка

Назвати слова на англійській мові у яких чується звук [ e ]

Pen, bag, cat, stand, send…..

ІІІ. Основна частина уроку

  1. Гра «Загубилась буква» (робота в парах) картка №1

Замість крапок написати потрібну букву


B …o……e

 Sk… … t

 … r… … s

Shi…t

Tr… … se… s

… uit

S… oe …

C …o … h … s


  1. Робота з підручником ( в парах)

Ех. 5 р. 80 write the sentence and translate

 

  1. Ех.2 р. 79

Read this questions one by one  translate and answer .

 

  1. Фізкультхвилинка

             Look  left, look  right

 Look  up, look  down

Look  around.

Look  at  your  nose

Look  at  your  neibour’s  nose.

Close  your  eyes

Open, wink  and  smile.

Look  at  the  window

Look  at  the  door

Look  at  the  seiling

Look  at  the  floor.

      Touch  your  shoulders!

      Touch  your  nose!

      Touch  your  ears!

      Touch  your  toes!

      Hands  up!

      Hands  down!

      Hands  on  your  hips!

             And  sit  down!

 

  1. Робота в групах

Закінчити речення і записати слово відгадку

 

  1. Поворот крутий направо, впораюсь я з ним лихий я …..(drive)
  2. На уроці нас співати учить …. (teacher)
  3. В магазині нам вруча товар звісно ж добрий …. (seler)
  4. Я тканини шмат куплю, ляльці гарну …. пошию(dress)
  5. Майстриня місіс Роуз вам пошиє будь-яку (clothes)
  6. Надягти сьогодні я наважусь на каблуках високих (shous)

 

  1. Гра «Хто це?»

Один учень виходить до дошки вибирає картку з теми : «Професії» завдання учнів відгадати яка професія вибрана учнем, хто відгадає виходить наступним.

IV. Підсумок уроку

  • Що було найскладнішим?
  • Що найбільше сподобалося?

Повідомлення домашнього завдання

Ех. 3 р. 79

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Котова Даша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Babencko Nata
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Беркела Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!