28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Конспект уроку з англійської мови для 3 класу на тему: «Jobs»

Про матеріал

Тема: Jobs

Мета: Повторити й активізувати ЛО тем.

Навчати діалогічного та монологічного мовлення за темами.

Розвивати пам'ять та увагу.

Виховувати інтерес до різних професій.

Обладнання: Підручник, зошит, тематичні малюнки, картки для самостійної роботи, проектор, презентація.

Перегляд файлу

Тема: Jobs

 

Мета:  Повторити й активізувати ЛО тем.

 Навчати діалогічного та   монологічного  мовлення за темами.

 Розвивати пам'ять та увагу.

 Виховувати інтерес до різних професій.

 

Обладнання:  Підручник, зошит, тематичні малюнки, картки для самостійної роботи, проектор, презентація.

ХІД УРОКУ

І ПІДГОТ0ВКА ДО СПРИИНЯТТЯ ІНШ0М0ВНОГ0 МОВЛЕННЯ

 

1. Привітання.

Т: Stand up, please! Good morning!

 Ps: Good morning!

Т: I’m glad to see you!

Ps: We are glad to see you too!

T: How are you?

Ps: Fine, thank you.

T: Sit down, please.

T: Tell me, please, what day is it today?

Ps: Today is Monday the 20th of January.

 

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні ми продовжимо розмову про одяг та професії, будемо грати та виконувати  цікаві завдання.

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

1)Повторення назв професій. Пісня “Jobs”. Учні повторюють різні професії та співають пісню.

2) Активізація лексики за темою “Сlothes”.

T: Look at my Cards and tell me what you can see. Учні називають англійською мовою одяг, який вчитель показує на картках.

3) Guessing game – Гра «Відгадайка»

  1. Брат мій грає у хокей, у сірій формі, сірий – (grey)
  2. Дуже чорний кіт наш Джек, пам’ятайте чорний – (black)
  3. Білий-білий кіт наш Кайт, білий, знаєм, буде – (white)
  4. Коричневу сукню купила ця фрау, ми знаєм напевно: коричневий – (brown)
  5. Жовте курча каже: hello, жовте англійскою мовою – (yellow)
  6. Червоне яблуко, солодке як мед, всі здогадались, червоний – (red)
  7. Вірте правда- that is true- блакитний колір просто – (blue)

 

ІІ OCHOBHA ЧАСТИНА УРОКУ

 

  1. Перевірка домашнього завдання. Учні по черзі розповідають про професії своїх рідних та показують малюнки.

 

  1. T: Для розрядки, для розминки, проведем фізкультхвилинку.

One, two – red and blue,

 Up and down, yellow and brown,

Bow to a queen,  orange and green,

Look at a kite, black and white.

 

  1. Подання діалогу для читання, впр. 1 (с. 78).

1)Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

Т: Now look at the children on pages 78—79. They are preparing for the school show. What profession are they going to show?

Учні за малюнками до діалогу намагаються відгадати, кого будуть представляти діти в шкільній виставі.

2)Етап читання. Т: Let's read the dialogue and see if you are right. Учні читають діалог за ролями.

3)Етап перевірки розуміння змісту тексту. Учитель показує слова: в одному стовпчику — імена дітей, в іншому — професії, які вони збираються представляти в шкільній виставі.

 Т: Look at the names and professions and help me to match them.


                           Max     doctor

Jane businessman

Vicky waiter

Bill clown

Nick secretary

Peter singer

 

  1. Робота з картками. Вчитель роздає картки учням з малюнками та словами й просить розташувати їх так, щоб вони співпадали з потрібною професією. Учні самостійно виконують завдання, потім ланцюжком читають відповіді.

 

Розподіли слова відповідно до професій:  

Colours: grey, red, white and black, pink and blue, white, green and yellow.

Clothes: coat, shirt, trousers, skirt, suit, blouse, dress.

_______________________________

 

________________________________

 

______________________________

 

_______________________________

 

_________________________________

 

_______________________________

 

     5. Гра Guess the job Учитель просить одного з учнів витягнути картку із зображенням професії, інші учні ставлять загальні запитання, щоб відгадати, кого задумав учень.

P: Are you wearing a…?

P: Are you a…?

P: Yes, I am/No, I am not.

  1. Фізкультхвилинка.

Jump! Stop! Song For Kids.

I’m  tired and I’m hot!

But I can jump some more!

Jump! Stop!

 

    7. Письмо. Знайди п’ять назв професій.

 

T

E

A

C

H

E

R

H

J

K

F

D

S

D

L

W

A

I

T

E

R

I

O

T

V

Y

L

I

E

R

Y

T

L

L

W

Q

P

O

A

F

E

E

D

A

N

C

E

R

R

 

ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УР0КУ

1. Домашнє завдання. Wb Ex.1,2  p. 49-50 письмово.

 

2. Підведення підсумків уроку. Заключна бесіда з учнями.

Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними?

 

 

Т:  The lesson is over. Goodbye, children!

 

P: Goodbye, teacher!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роздатковий матеріал.

 

  1. Картки для оцінювання. Кожна картка – 2б.

 

C:\Users\Саша\Desktop\Саша английский\крнспекты\Урок 44\секретарь.pngC:\Users\Саша\Desktop\Саша английский\крнспекты\Урок 45\Учитель.pngC:\Users\Саша\Desktop\Саша английский\крнспекты\Урок 45\официант.pngC:\Users\Саша\Desktop\Саша английский\крнспекты\Урок 44\продавец.pngD:\School\2013-2014\ЄКУ\Уроки\Урок 43 Человек_Профессии\Иллюстрации\пожарный.pngD:\School\2013-2014\ЄКУ\Уроки\Урок 43 Человек_Профессии\Иллюстрации\космонавт.png

 

 

  1. Картки для самостійної роботи.

 

 

Розподіли слова відповідно до професій:  

Colours: grey, red, white and black, pink and blue, white, green and yellow.

Clothes: coat, shirt, trousers, skirt, suit, blouse, dress.

_______________________________

 

________________________________

 

______________________________

 

_______________________________

 

_________________________________

 

_______________________________

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку