Тема: Jobs
Мета: Повторити й активізувати ЛО тем.
Навчати діалогічного та монологічного мовлення за темами.
Розвивати пам'ять та увагу.
Виховувати інтерес до різних професій.
Обладнання: Підручник, зошит, тематичні малюнки, картки для самостійної роботи, проектор, презентація.
Тема: Jobs
Мета: Повторити й активізувати ЛО тем.
Навчати діалогічного та монологічного мовлення за темами.
Розвивати пам'ять та увагу.
Виховувати інтерес до різних професій.
Обладнання: Підручник, зошит, тематичні малюнки, картки для самостійної роботи, проектор, презентація.
ХІД УРОКУ
І ПІДГОТ0ВКА ДО СПРИИНЯТТЯ ІНШ0М0ВНОГ0 МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
Т: I’m glad to see you!
Ps: We are glad to see you too!
T: How are you?
Ps: Fine, thank you.
T: Sit down, please.
T: Tell me, please, what day is it today?
Ps: Today is Monday the 20th of January.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
1)Повторення назв професій. Пісня “Jobs”. Учні повторюють різні професії та співають пісню.
2) Активізація лексики за темою “Сlothes”.
T: Look at my Cards and tell me what you can see. Учні називають англійською мовою одяг, який вчитель показує на картках.
3) Guessing game – Гра «Відгадайка»
ІІ OCHOBHA ЧАСТИНА УРОКУ
One, two – red and blue,
Up and down, yellow and brown,
Bow to a queen, orange and green,
Look at a kite, black and white.
Jane businessman
Vicky waiter
Bill clown
Nick secretary
Peter singer
Розподіли слова відповідно до професій:
Colours: grey, red, white and black, pink and blue, white, green and yellow.
Clothes: coat, shirt, trousers, skirt, suit, blouse, dress.
_______________________________
|
________________________________
|
______________________________
|
_______________________________
|
_________________________________
|
_______________________________
|
P: Are you wearing a…?
P: Are you a…?
P: Yes, I am/No, I am not.
Jump! Stop! Song For Kids.
I’m tired and I’m hot!
But I can jump some more!
Jump! Stop!
7. Письмо. Знайди п’ять назв професій.
T |
E |
A |
C |
H |
E |
R |
H |
J |
K |
F |
D |
S |
D |
L |
W |
A |
I |
T |
E |
R |
I |
O |
T |
V |
Y |
L |
I |
E |
R |
Y |
T |
L |
L |
W |
Q |
P |
O |
A |
F |
E |
E |
D |
A |
N |
C |
E |
R |
R |
ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УР0КУ
1. Домашнє завдання. Wb Ex.1,2 p. 49-50 письмово.
2. Підведення підсумків уроку. Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними?
Т: The lesson is over. Goodbye, children!
P: Goodbye, teacher!
Роздатковий матеріал.
Розподіли слова відповідно до професій:
Colours: grey, red, white and black, pink and blue, white, green and yellow.
Clothes: coat, shirt, trousers, skirt, suit, blouse, dress.
_______________________________
|
________________________________
|
______________________________
|
_______________________________
|
_________________________________
|
_______________________________
|