Тема: Як ти провів зимові канікули?
Мета:
Навчальна: Презентувати нові ЛО за темою «Природа і навколишнє середовище», практикувати мовні засоби за темою, описувати когось/щось,повідомляти про смаки, уподобання, виражати своє ставлення до когось / чогось, удосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення.
Практична:
Развиваюча:
Виховна:
Обладнання: комп’ютер; комп’ютерна презентація з матеріалами уроку, картки за темою уроку.
Хід уроку:
I. Організаційний момент
Пісня «Hello!» Вчитель: Hello!
Учні: Hello!
II. Мовна зарядка
Вчитель: How are you today?
Учні (по черзі): Fine, thanks. And you?
III. Повідомлення мети уроку
Вчитель: Today we are going to visit the town of the Past Simple. It’s a very beautiful town. Who lives in this town? Look! These are funny gnomes. What are their names? Their names are WAS and WERE. They are nice, kind and friendly. They will show us the town. We shall learn some grammar rules, do exercises, sing songs and play games at the lesson. (Слайд 2)
IV. Фонетична зарядка (Слайд 3+картки)
Вчитель: Look аnd read.
V. Уведення в іншомовну атмосферу.
Вчитель: Look at the blackbord. What season is it? What weather is it?
VI. Вивчення нового матеріалу.
1) Пояснення вживання дієслів WAS та WERE.
2) Подання нових ЛО: last week, last month, yesterday, comfortable hotel, at home, last year, in the mountains.
3) Читання діалогу Ex.1, p. 86.
Вчитель: Open your books. Look at the picture. What season is it? What weather is it? What girls’ name?
- Listen. – Read.
VII. Релаксація . Sing a song “Seven days of the week”.
VIII. Відпрацювання вживання дієслів WAS та WERE.
1) Вправа на копп’ютері + відео.
2) Робота на дошці «Знайти будиночок для вівців».
3) Робота в зошиті.
IX. Game “A little teacher”.
X. Робота в групах (картки).
Вчитель: Гноміки Was та Were дуже хвальковиті. Вони полюбляіяють хизуватися. (Слайд 10,11,12,13) Ми побачили, що гномики вміти хвалитися, і ми теж вміємо. Давайте докажемо це гномикам. А тепер ми розділимося на команди кожний учасник команди отримує картки. Я скажу: “One, two, three, start!”, і команди повинні створити своє речення і намалювати до нього малюнок. Після закінчення – приклеємо малюнок на плакат.
XI. Підведення підсумків уроку.
Homework ex.3,p.87
Good Bye!
1