Конспект уроку з англійської мови "Фрукти і овочі"

Про матеріал
Т:Repeat after me the following words. Mind your pronunciation. Let`s start: [ʃ] she, shoe, fish, sugar [u:] school, pool, soup [i:] tea, please, meal [ɔ:] corn, or, four, salt [ɒ] hot, coffee, orange [e] egg, lemon, bread
Перегляд файлу

Урок  англійської мови у 3 класі

Тема : Фрукти й овочі. Fruit and vegetables.

Мета: ввести нові ЛО і закріпити їх в усному мовленні; формувати навички діалогічного мовлення; вдосконалювати техніку читання; розвивати навички аудіювання; практикувати учнів у письмі; навчити правилам вживання неозначеного артикля; формувати навички усного мовлення; розвивати артикуляційний апарат, діалогічне мовлення, навички  читання, уміння використовувати знання і навички в житті,  уміння  працювати  в  группах, пам’ять, увагу; виховувати любов до природи.

Обладнання: підручник, картки із завданнями,тематичні картки, презентація “Fruits and Vegetables”, комп’ютер. 

Тип уроку: Комбінований.                  

                                     Хід      уроку                                           

Вступна частина. Підготовка до сприйняття іншомовного  мовлення.

І. Організаційний момент. Привітання.

- Hello boys and girls! I’m glad to see you at our English lesson. How are you today? It’s good! So, let’s start our lesson!

1. Мовленнєва зарядка.

What day is it today?

What date is it today?

What month is it now?

What season is it now?

What is the weather like today?

Is it warm or cold today?

Is it sunny?

Is it cloudy?

Do you like today’s weather

 2. Фонетична розминка

 (фонетичне відпрацювання звуків [ʃ], [u:], [i:], [ɔ:], [ɒ], [e])

Т:Repeat after me the following words. Mind your pronunciation. Let`s start:

[ʃ] she, shoe, fish, sugar

[u:] school, pool, soup

[i:] tea, please, meal

[ɔ:] corn, or, four, salt

[ɒ] hot, coffee, orange

[e] egg, lemon, bread

Учні повторюють слова за вчителем.

3. Повідомлення теми та мети уроку

Т:Тема уроку  нашого  уроку -  фрукти й овочі. Сьогодні ми  повторимо слова з минулого  уроку ,вивчимо нові слова по темі, навчимось читати, вимовляти їх,  будемо складати діалоги, грати в ігри,  приготуємо власні страви( овочевий та фруктовий салати).

II. Основна частина уроку

1. Актуалізація лексичного матеріалу

 Гра «Snowballs»

T: Let’s play the game. ( Кидаю  м'яч кожному  учаснику  гри)

Їсти, пити, готувати,  виготовляти , другий сніданок, обід, вечеря.

Supper, dinner, lunch, eat, drink, cook, make.

T: Match the words  with  pictures

Eat                                                   supper

Make                                               lunch  

Cook                                               dinner

Drink     

2. Опрацювання нового лексичного матеріалу.

1) введення нових слів і мовного зразка

T: Repeat after me a  banana, a cucumber, a lemon,  a carrot, a tomato, a cabbage, a vegetable, a fruit, an apple, an onion, an orange.

Учні записують слова у словнички та повторюють  слова за вчителем ( слова на дошці)

 T: Open your books at page 102 and listen the words and read them ( учні слухають,  і читають слова по черзі)

Can you name all the fruits/vegetables?

What is your favourite fruit/vegetable?

Which fruits/vegetables don't you like?

2) відпрацювання назв овочів та  фруктів

T:Let`s  play a  game. А тепер я буду називати слова. Якщо почуєте назву фрукта або овоча, ви маєте плеснути у долоні: pen, desk, cucumber, school, cabbage, box, children, carrot, onion, family, tomato, mother, sister, apple, cat, dog, banana, kite, lemon, orange.                                                                                                   

Т:Now  we`ll  sort  the  words  into  two  groups: fruits  and  vegetables.    ( Учні  по  черзі  виходять  до  дошки, обирають  малюнок  та  прикріплюють  до  відповідної  групи.)                                                                                                   

  3)Впр.2(c.103).                                                                                                             Учні читають за вчителем назви овочів і фруктів, звертаючи увагу на вживання артикля а/an перед голосним і приголосним.                                                                            4)Гра «What fruits/vegetables do you like?».

T: Now tell me please, what fruits/vegetables do you like?

(Дівчатка утворюють  «ланцюжок»  використовуючи  овочі,  а  хлопчики – фрукти)

Р1. I like apples.

T (звертаючись до іншого учня): What fruits/vegetables does he/she like?

Р2: He/she likes apples. And I like bananas.

P3: He/she likes bananas. And I like oranges.

3)Фізкультхвилинка.

T: Have a rest. Let’s sing and do some exercises

5)Практикування  вимови  нових  лексичних  одиниць.

Teacher: За описом ви маєте відгадати, про який фрукт чи овоч йдеться мова.

Teacher:  1. It is green and long.

Pupils: Cucumber.

Teacher: 2. It is round and green.

Pupils: Cabbage.

Teacher: 3.It is sweet or  sour, round, yellow or red  or green  and  juicy .

Pupils: Apple.

Teacher: 4. It is very sour, juicy and yellow.

Pupils: Lemon.

Teacher: 5.  It is sweet, long and orange.

Pupils: Carrot.

Teacher:6. It  is  sweet, long and yellow.

Pupils:Banana.

Teacher: 7.It is sweet- sour, round, orange and  juicy.

Pupils:Orange.

 Teacher: 8.It is  round, brown and bitter.

Pupils:Onion.

Teacher: Well! You  are  good.

6) Розучування  вірша ,  впр.3 с.76.

   Apples are sour,

  Apples are sweet,

  Apples are juicy

  And nice to eat.                                                                                        

7)Розвиток  навичок  мовлення.

Т:Do you like to cook?

Today we make salad’s.

(Чотири групи дітей. Дві групи  готують овочевий салат, дві - фруктовий салат. Капітани  команд  обирають  інструкції  щодо  приготування  та зразки  відповідей.)

Example:

Fruit salad

We make a fruit salad.

We take one apple, two oranges, and  a banana .

Vegetable salad

We make a vegetable salad.

We take one onion, one tomato, and  two cucumber .

8) Розвиток  навичок  письма.

Т: У  вас  на  партах  є  картки  з  вивченими  словами. Але деякі  букви  зі  слів  погубилися. Впишіть  пропущені  букви.

Complete the words .

a cuc..mber

an ap..le

a c..rrot

an on..on

a or..nge

a b..nana

a  lem..n

an  or..nge

a tom..to

Потім  учні  в  зошитах  складають  речення  про  свої  улюблені  овочі  та  

фрукти : 

 I  like  carrots.   I  like  apples.

III. Заключна частина уроку.

І. Домашнє завдання.

1. Впр.3(с. 103) письмово.

2.Знайди та обведи слова( картки для самостійної роботи

Знайди слова: potato, tomato, cucumber, cabbage, carrot, onion, beet, peas і

обведи їх олівцем

В С U С U м В Е R W

S А с А М о м А Т о

m R N В S N N О А V

F R L В Е І В Е Е т

Р о Т А Т 0 В Р М т

J Т Е G N N D Т І с

Z W о Е М Р Е А S S

IV.Підведення підсумків уроку.

Т: Чого нового ви сьогодні навчилися? Що вам найбільше

сподобалося робити? Які завдання були найскладнішими?

 

docx
Додав(-ла)
Федас Оксана
Додано
22 березня
Переглядів
199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку