Позакласний захід з англійської мови та зарубіжної літератури "HAPPY BIRTHDAY, DANIEL DEFOE!'

Про матеріал
Позакласний захід з англійської мови та зарубіжної літератури Мета заходу: - поповнити знання учнів про англійського письменника Даніеля Дефо, отриманих на уроках позакласного читання: практично застосовувати набуті знання у монологічному та діалогічному мовленні; розширити кругозір, розвивати творчі здібності учнів; - розвивати в учнів увагу, зорову та слухову пам’ять, мислення та уяву, здатність до аналітичної діяльності; - виховувати культуру; формувати в учнів внутрішню мотивацію до вивчення мови та літератури; - формувати в учнів комунікативну, соціокультурну, інформаційну компетентності.
Перегляд файлу

 

 

 

           ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД

із зарубіжної літератури та англійської мови

    

     “Happy Birthday,        

     Daniel Defoe!”

image 

                                                                                       

 

 

 

 

 

               Підготувала:

                                                                                       Клейменова Т.А., 

                                                                                       учитель  англійської мови    

                                                                                       Тарасівського НВК

                                                                                       І-ІІІ ступенів     

                                                                                        Іллінівської сільської ради

                                                                                        Костянтинівського району 

                                                                                    Донецької області

 

 

 

 

                                              

 

Мета заходу: 

-       поповнити знання учнів про англійського письменника Даніеля Дефо, отриманих на уроках позакласного читання: практично застосовувати набуті знання у монологічному та діалогічному мовленні; розширити кругозір, розвивати творчі здібності учнів;

-       розвивати в учнів увагу, зорову та слухову пам’ять, мислення та уяву, здатність до аналітичної діяльності;

-       виховувати культуру; формувати в учнів внутрішню мотивацію до вивчення мови та літератури;

-       формувати в учнів комунікативну, соціокультурну, інформаційну компетентності.

Обладнання: картки зі словами та завданнями,  ноутбуки (2шт.), олівці.

Учасники: учні 7-8 класів.                                                                                                    

 

                                                          Потрібно пройти скрізь випробування,                                                            щоб зрозуміти, на що здатна людина.

                                                                                                                 Жуль Верн

 

Учитель:  Good afternoon, our dear guests! We are glad to see you here. Do you like to read books? Do you know Ukrainian writers? Do you know foreign writers? (pupils answer the questions)

P1: (read the poem)

Books are full of many things

That I would like to know

Books are full of greatest men

That lived long long ago.

Учитель: Подумайте. Вам необхідно дізнатися, про кого йде мова, та назвати ім’я цього відомого письменника.

Учень: He was an English novelist and journalist. He wrote one of the most popular adventure stories in Western literature. Some critics have called him the father of the English novel. 

Учитель: Так, це  Даніель Дефо. 13 вересня ми відзначаємо день народження цього англійського письменника й публіциста, одного з основоположників  європейського реалістичного роману.

       У мене в  руках старовинна пляшка. А це аркуш паперу  із записами Даніеля Дефо, але з  часом він зіпсувався. Нам треба відновити зміст написаного.

 

Учитель: Put the words in the correct order to make the sentence.

 

image

 

Відповідь: “It is never too late to be wise.” Daniel Dafoe.

 

Учитель: Our party is dedicated to the English writer, journalist, Daniel Dafoe. You will listen to some facts of Daniel Defoe’s biography and the time when he lived and worked.

        Daniel Defoe was born on September 13, 1660, and lived for 71 years until April 24, 1731.

He was the son of James Foe, a London butcher. Daniel later changed his name to Daniel Defoe, wanting to sound more gentlemanly. 

Учитель: Ми пропонуємо переглянути відео про Даніеля Дефо.

image https://youtu.be/WrwohSNkAMA

 

-                     Мандрівки дають нам  велику можливість розширити свій кругозір, дізнатися про щось  ще не відоме. Подорожі – це чудово. Вони завжди приваблюють відчайдухів та енергійних. Під час мандрів ми  не тільки змінюємо свій спосіб життя, пристосовуючись до нових  умов, а вчимося бути терплячими й витривалими, винахідливими. 

-                     У світовій літературі є велика кількість таких творів, які змушують читача поринути в незвіданий, чарівний світ, сповнений  несподіванок та пригод, різноманітних відкриттів.

-                     Нас ваблять мандри! Вирушаймо  в далеку путь  назустріч новим досягненням.   

    

Учитель:  Daniel Defoe is best remembered for his literary masterpiece, Robinson Crusoe, which he wrote in 1719 when he was 60.

Учитель: А зараз ви  виконаєте цікаві завдання. Ми спробуємо з’ясувати, що  можна зробити, щоб знайти вихід зі складної ситуації. Результатом нашої роботи  буде створена командами карти острова Робінзона Крузо та рекомендації «Як вижити на безлюдному острові». За кожну правильну відповідь команди  вибрати отримують фішку (картки із зображеннями різних предметів), які допоможуть скласти карту.

Учитель: Defoe probably based part of Robinson Crusoe  on the real-life experiences of Alexander Selkirk, a Scottish sailor who at his own request was put ashore on an uninhabited island in 1704 after a quarrel with his captain and stayed there until 1709.

Завдання 1.

What are the main themes? Choose the words.

(Courage. Hard Work. Friendship. Relationship with Nature)

Учитель: Ви зараз маєте можливість переглянути відео про Робінзона Крузо. Вам необхідно уважно подивитись і  прослухати та з’ясувати, які є розбіжності з твором.

 

imageVideo “ROBINSON CRUSOE”

https://www.youtube.com/watch?v=6C6xlpr5b7U

 

Учитель:  Вам необхідно познайомитися з туземцем. Папуга допоможе вам дібрати відповідну лексику, щоб ви поспілкувалися з незнайомцем та розпитали про острів.

Завдання 2. «Привітайся з  туземцем».

image 

Учитель: Put the sentences in the correct order.  

Завдання 3.                                                                                                                                     

image 

 

Завдання 4. «Мозковий штурм»

Учитель: Яка діяльність Робінзона Крузо на безлюдному острові, на вашу думку, допомогла йому не втратити людську подобу?

Команди  пропонують свої версії. 

(Можливі варіанти: будівля та удосконалення житла, створення меблів, ведення щоденника, календар, читання Біблії, розпорядок дня, спілкування з папугою, заняття скотарством, землеробством, створення знарядь праці, човна, плетення кошиків, виготовлення череп’яного посуду, випічка хліба, приготування молочних продуктів, пошиття костюму тощо).

Учитель: Почувши відповіді, ви, мабуть, подумали, що Робінзон Крузо був умілим ремісником: теслярем, пекарем, кравцем, знався на скотарстві та землеробстві й ці вміння він здобув до того, як потрапив на безлюдний острів. Та чи так це насправді? Прислухаймося до Робінзона Крузо: “ Доти я зроду не брав у руки ніякого інструмента…”,“…тесляр з мене був поганий, а кравець – ще гірший ”.

Уся ця робота допомогла Робінзону вижити та стати  справжнім майстром. Тож  покажемо, що ми також спритні.

 

Фізкультхвилинка

Сardboard  Box

 

https://www.youtube.com/watch?v=SD1ENnVnMXM

 

Завдання 5.

Quiz “ROBINSON CRUSOE” 

https://quizizz.com/join/quiz/5e57906d43b5f3001c4d1756/start?referrer=5e579017da658c001b3b491 1

За правильні відповіді команди отримують бонуси (проектуються на екран).

 

Завдання 6.

Учитель: За допомогою карти та компасу необхідно знайти воду.

image 

 

    Учитель: Using the  map, you must find the way to the water source. If you want to survive in the wild you will need fresh water. Sometimes the path through the wilderness can be long and difficult. There is only one source of water in this area.

It is marked on this map. Where are you standing at the moment? – Where is the water source? – Find the right way to it!"

Завдання 7. 

Учитель: Match the word to the picture.

 

image

 

image

image

 

image

image

 

image

image

 

image

image

 

image

image

 

image

image

 

image

image

 

imageHunt for fish, insects, and small animals for food. 

 

image

 

image

image

 

image

 

 

Учитель: У папуги залишилися ще слова, що вам допоможуть скласти порадник, як вижити на безлюдному острові.

image

G. K. Chesterton wrote of Robinson Crusoe, “The best thing in the book is simply the list of things saved from the wreck. The greatest of poems is an inventory. Every kitchen tool becomes ideal because Crusoe might have dropped it in the sea.”

Учитель: Отримані фішки допомогли вам створити карту. Сподіваємося, що наші поради  будуть корисні. 

Учні презентують свої карти та розповідають, як слід долати труднощі.

(оголошуються результати)

Всі отримують сертифікати за участь у грі.