Комунальний позашкільний навчальний заклад
Міський палац дитячої та юнацької творчості «Горицвіт» КМР
Конспект уроку з англійської мови
по темі "Професії"
керівника гуртка
"Інформатики"
Стрельцова Є.А.
Кривий Ріг
2020
Тема. "Професії"
Ціль уроку:
освітні:
розвиваючі:
виховні:
Обладнання: дошка, тематичні картинки, лексичні таблиці, комплекти дидактичних роздавальних матеріалів, проектор, комп'ютер.
Завдання: розпізнавати і вживати в мові основні значення нових і вивчених раніше лексичних одиниць з даної теми. Розвивати уміння діяти за зразком при виконанні вправ і побудові самостійних усних висловлювань.
План уроку:
Хід уроку:
Привітання, перевірка присутніх. Пояснення ходу уроку.
Керівник гуртка - Good day, I am glad to see you. Sit down. Let’s listen to the song. / Добрий день, я радий вас бачити. Сідайте. Давайте послухаємо пісню.
Пісня "Hello!" - 30 сек. (спонукає учнів налаштуватися на урок)
http://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8 (слухають пісню, підспівують)
Керівник гуртка - Сьогодні у нас з вами не зовсім звичайний урок. Вгадайте, будь-ласка, тему нашого уроку, а її нам підкаже пісенька.
https://www.youtube.com/watch?v=ORGLQudvMWE
Керівник гуртка - Про що ми сьогодні будемо говорити? Хочете дізнатися більше про професії людей?
Вихованці відповідають:…
Now, our phonetic exercises, / Тепер наші фонетичні вправи,
Sing a song. / Співати пісню.
“This is my family” / "Це моя сім'я"
This is my family, / Це моя сім'я,
father, mother, me. / батько, мати, я.
And this is my family, / І це моя родина,
father, mother, brother. / батько, мати, брат.
This is my family, / Це моя сім'я,
Sister is for me, / Сестра для мене,
And we are a happy / І ми щасливі
family, family. / родина, родина.
This is my family, / Це моя сім'я,
father, mother, me. / батько, мати, я.
And this is my family, / І це моя родина,
father, mother, brother. / батько, мати, брат.
This is my family, / Це моя сім'я,
Sister is for me, / Сестра для мене,
And we are a happy / І ми щасливі
family, family. / родина, родина.
Керівник гуртка - Good, thank you. You’re clever boys and girls. / Добре, дякую. Ви розумні хлопці та дівчата.
Керівник гуртка - Today we’ll revise some words. / Сьогодні ми переглянемо деякі слова.
Look at the board, please. Repeat after me. / Подивіться, будь ласка, на екран. Повторюйте за мною.
PROFESSIONS /ПРОФЕСІЇ
(Керівник гуртка перемішує картки, діти хором називають слова англійською)
Керівник гуртка - Thank you, now I want to listen to everyone in English. (Дякую, зараз я хочу слухати всіх англійською.)
I will show you the cards, give the name in Ukrainian "Who is it?", And you please give an answer in English. Good thank you. / Я покажу вам картки, дам назву українською мовою "Хто це?", а ви будь-ласка дайте відповідь англійською. Добре, дякую.
Керівник гуртка - Let's play the game "Two professions". Start your sentences: / Давайте пограємо в гру «Дві професії». Почніть своє речення:
Вихованці відповідають:…
Choose the correct translation: / Виберіть правильний переклад:
(роздаю картки-таблиці, учні з'єднують слова в таблиці)
a pilot |
|
бухгалтер |
a cashier |
|
офіціант |
a doctor |
|
пілот |
a nurse |
|
актор |
a photographer |
|
касир |
an accountant |
|
співак |
a waiter |
|
лікар |
an actor |
|
листоноша |
a singer |
|
медсестра |
a postman |
|
фотограф |
a programmer |
|
матрос |
a teacher |
|
ветеринар |
a gardener |
|
будівник |
a hairdresser |
|
кухар |
a fireman |
|
шахтар |
a taxi driver |
|
таксист |
a miner |
|
|
a cook |
|
|
a builder |
|
садівник |
a veterinarian |
|
програміст |
a sailor |
|
вчитель |
Вихованці виконують…
Керівник гуртка - Type the words from the suggested table on your computer. / Слова із запропонованої таблиці набрати на комп’ютері.
Керівник гуртка імітує рухи, виражені дієсловами:
To run, to jump, to swim, to dance, to skate, to ski. / Бігати, стрибати, плавати, танцювати, кататися на ковзанах, кататися на лижах.
А зараз перерва - фізкультхвилинка. Я буду давати команди, і ви будите ці команди виконувати.
Run, please. / Біжіть, будь-ласка. Ми зараз хто? – runners. / бігуни.
Jump, please. / Стрибайте, будь-ласка. Ми зараз хто? – jumpers. / стрибуни.
Swim, please. / Плавайте, будь-ласка. Ми зараз хто? – swimmers. / плавці.
Dance, please. / Танець, будь-ласка. Ми зараз хто? – dancers. / танцюристи.
Skate, please. / Скейт, будь-ласка. Ми зараз хто? – skaters. / фігуристів.
Ski, please. / Лижі, будь-ласка. Ми зараз хто? - skiers. / лижники.
Fly, please. / Літайте, будь-ласка. Ми зараз хто? - flyers. / льотчики
Вихованці виконують команди керівника гуртка, відповідають на питання.
Dear children, you have a sheet of paper on the table. Look at the first task. There are wrong words (anagrams), you have to write them correctly. Please start. / Дорогі діти, у вас на столі аркуші паперу. Подивіться на перше завдання. Там є неправильні слова (анаграми), ви повинні їх правильно написати. Почніть, будь-ласка.
Керівник гуртка - Make up a dialogue with your partner. Look at the board, please. Use this table. / Складіть діалог зі своїм партнером. Подивіться, будь-ласка, на дошку. Скористайтеся цією таблицею.
Керівник гуртка - Тепер розділіться по парам і розпитайте один одного ким ви хочете працювати.
Tell us about your family (names and professions). / Розкажіть про свою сім'ю (імена та професії).
- Hello, - Здравствуй, |
- Hello, - Здравствуй, |
- Have you got a family? - У тебе є сім'я? |
- Yes, I have. - Так, у мене є. |
- My mother’s name is Oksana. - Мою маму звати Оксана. |
- And who she works for? - А ким вона працює? |
- She is a teacher. - Вона вчителька. |
- And where does your dad work? - А де працює твій тато? |
- My father's name is Alex. He is a doctor. - Мого батька звуть Алекс. Він лікар. |
- And who else do you have in your family? - А хто ще є у тебе в родині? |
- My younger sister Ivanna is a schoolgirl. - Моя молодша сестра Іванна, вона школярка. |
- Goodbye - До побачення |
- Goodbye - До побачення |
|
Керівник гуртка - Сьогодні ми говорила про існуючі професії, ви розповідали один одному ким працюють ваші рідні. А тепер дайте відповідь на питання.
Що я нового дізнався?
Чому я навчився?
Вихованці відповідають…
Намалювати членів родина на робочому місці. Скласти розповідь про роботу тата або одного члена родини за вашим бажанням.
Керівник гуртка - На уроці ми познайомилися з новими словами, складали речення за темою, працювали в парах, розповідаючи де працюють члени родини, знаходили пари слів тощо.
Thank you for your work. You all worked great. / Дякую за вашу роботу. Ви всі відмінно працювали.