Конспект уроку з англійської мови по темі "Професії"

Про матеріал
Розробка уроку " Професії " знайомить дітей з новими словами відповідно до теми, пропонує скласти пари слів, працюючи в парах, скласти діалог, розповідаючи про професії членів родини.
Перегляд файлу


Комунальний позашкільний навчальний заклад
Міський палац дитячої та юнацької творчості «Горицвіт» КМР
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку з англійської мови

по темі "Професії"

 

 

 

 

 

керівника гуртка

"Інформатики" 

Стрельцова Є.А.

  
                                                      
                        
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

2020

 

 

 

Тема. "Професії"

Ціль уроку:

освітні:

  • удосконалювати лексичні навички по темі «Професії», активізувати навички усного мовлення за темою, розвивати навички аудіювання. Удосконалювати навички монологічного та діалогічного мовлення. Дотримуватися норм англійської вимови при читанні вголос і усного мовлення.

розвиваючі:

  • розширювати кругозір, розвиток мовної інтуїції, мовних навичок і умінь, здатності до колективної роботи.

виховні:

  • виховувати поваги до професійної діяльності людей, формувати бажання дізнатися більше про професії;
  • розвивати і підтримувати стійкий інтерес до англійської мови, мовного і культурного спілкування один з одним.

Обладнання: дошка, тематичні картинки, лексичні таблиці, комплекти дидактичних роздавальних матеріалів, проектор, комп'ютер.

Завдання: розпізнавати і вживати в мові основні значення нових і вивчених раніше лексичних одиниць з даної теми. Розвивати уміння діяти за зразком при виконанні вправ і побудові самостійних усних висловлювань.

  1. Навчитися вгадувати професію і заняття людини по морфологічним складу слова, а також називати професії і заняття, знаючи дієслово, що означає дію.
  2. Розігрувати мікро-діалоги за зразком.
  3. Правильно вживати присвійні займенники в питаннях і відповідях.

 

План уроку:

  1. Організаційний момент
  2. Фонетична зарядка
  3. Тренування вивченої лексики
  4. Активізація знань по темі "Професії"
  5. Практика письма.
  6. Фізкультхвилинка
  7. Практичні завдання
  8. Робота в парах. Складання діалогу.
  9. Рефлексія.
  10. Домашнє завдання
  11. Підсумок уроку, оцінювання

 

Хід уроку:

  1.  Організаційний момент.

Привітання, перевірка присутніх. Пояснення ходу уроку.

Керівник гуртка - Good day, I am glad to see you. Sit down. Lets listen to the song. / Добрий день, я радий вас бачити. Сідайте. Давайте послухаємо пісню.

Пісня "Hello!" - 30 сек. (спонукає учнів налаштуватися на урок)

http://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8  (слухають пісню, підспівують)

Керівник гуртка - Сьогодні у нас з вами не зовсім звичайний урок. Вгадайте, будь-ласка, тему нашого уроку, а її нам підкаже пісенька.

https://www.youtube.com/watch?v=ORGLQudvMWE

Керівник гуртка - Про що ми сьогодні будемо говорити? Хочете дізнатися більше про професії людей?

Вихованці відповідають:…

 

  1.  Фонетична зарядка.

Now, our phonetic exercises, / Тепер наші фонетичні вправи,

Sing a song. / Співати пісню.

“This is my family” / "Це моя сім'я"

This is my family, / Це моя сім'я,

father, mother, me. / батько, мати, я.

And this is my family, / І це моя родина,

father, mother, brother. / батько, мати, брат.

This is my family, / Це моя сім'я,

Sister is for me, / Сестра для мене,

And we are a happy / І ми щасливі

family, family. / родина, родина.

This is my family, / Це моя сім'я,

father, mother, me. / батько, мати, я.

And this is my family, / І це моя родина,

father, mother, brother. / батько, мати, брат.

This is my family, / Це моя сім'я,

Sister is for me, / Сестра для мене,

And we are a happy / І ми щасливі

family, family. / родина, родина.

Керівник гуртка - Good, thank you. You’re clever boys and girls. / Добре, дякую. Ви розумні хлопці та дівчата.

 

  1.  Тренування вивченої лексики. (Презентація)

Керівник гуртка - Today well revise some words. / Сьогодні ми переглянемо деякі слова.

Look at the board, please. Repeat after me. / Подивіться, будь ласка, на екран. Повторюйте за мною.

PROFESSIONS /ПРОФЕСІЇ

  1. pilot / пілот
  2. cashier / касир
  3. doctor / лікар
  4. nurse / медсестра
  5. photographer / фотограф
  6. accountant / бухгалтер
  7. waiter / офіціант
  8. actor / актор
  9. singer / співак
  10. postman / листоноша
  11. programmer / програміст
  12. teacher / вчитель
  13. gardener / садівник
  14. hairdresser / перукар
  15. fireman / пожежник
  16. taxi driver / таксист
  17. miner / шахтар
  18. cook / кухар
  19. builder / будівник
  20. veterinarian / ветеринар
  21. sailor / матрос

(Керівник гуртка перемішує картки, діти хором називають слова англійською)

Керівник гуртка - Thank you, now I want to listen to everyone in English. (Дякую, зараз я хочу слухати всіх англійською.)

I will show you the cards, give the name in Ukrainian "Who is it?", And you please give an answer in English. Good thank you. / Я покажу вам картки, дам назву українською мовою "Хто це?", а ви будь-ласка дайте відповідь англійською. Добре, дякую.

  1. Активізація знань по темі "Професії"

Керівник гуртка - Let's play the game "Two professions". Start your sentences: / Давайте пограємо в гру «Дві професії». Почніть своє речення:

  1. My father is not a… (doctor). He is a …(pilot) / Мій батько не… (лікар). Він… (пілот).
  2. My mother is not a… (doctor). She is a … (nurse). / Моя мати не… (лікар). Вона… (медсестра).
  3. My grandfather is not a… (a pilot). He is a… (postman) / Мій дідусь не… (пілот). Він… (листоноша).
  4. My grandmother is not a… (cook). She is a … (cashier). / Моя бабуся не… (кухар). Вона… (касир).

Вихованці відповідають:…

  1. Практика письма.

Choose the correct translation: / Виберіть правильний переклад:

(роздаю картки-таблиці, учні з'єднують слова в таблиці)

a pilot

 

бухгалтер

a cashier

 

офіціант

a doctor

 

пілот

a nurse

 

актор

a photographer

 

касир

an accountant

 

співак

a waiter

 

лікар

an actor

 

листоноша

a singer

 

медсестра

a postman

 

фотограф

a programmer

 

матрос

a teacher

 

ветеринар

a gardener

 

будівник

a hairdresser

 

кухар

a fireman

 

шахтар

a taxi driver

 

таксист

a miner

 

пожежник

a cook

 

перукар

a builder

 

садівник

a veterinarian

 

програміст

a sailor

 

вчитель

 

Вихованці виконують…

Керівник гуртка - Type the words from the suggested table on your computer. / Слова із запропонованої таблиці набрати на комп’ютері.

  1. Фізкультхвилинка

Керівник гуртка імітує рухи, виражені дієсловами:

To run, to jump, to swim, to dance, to skate, to ski. / Бігати, стрибати, плавати, танцювати, кататися на ковзанах, кататися на лижах.

А зараз перерва - фізкультхвилинка. Я буду давати команди, і ви будите ці команди виконувати.

Run, please. / Біжіть, будь-ласка. Ми зараз хто? – runners. / бігуни.

Jump, please. / Стрибайте, будь-ласка. Ми зараз хто? – jumpers. / стрибуни.

Swim, please. / Плавайте, будь-ласка. Ми зараз хто? – swimmers. / плавці.

Dance, please. / Танець, будь-ласка. Ми зараз хто? – dancers. / танцюристи.

Skate, please. / Скейт, будь-ласка. Ми зараз хто? – skaters. / фігуристів.

Ski, please. / Лижі, будь-ласка. Ми зараз хто? - skiers. / лижники.

Fly, please. / Літайте, будь-ласка. Ми зараз хто? - flyers. / льотчики

Вихованці виконують команди керівника гуртка, відповідають на питання.

 

  1. Практичні завдання

Dear children, you have a sheet of paper on the table. Look at the first task. There are wrong words (anagrams), you have to write them correctly. Please start. / Дорогі діти, у вас на столі аркуші паперу. Подивіться на перше завдання. Там є неправильні слова (анаграми), ви повинні їх правильно написати. Почніть, будь-ласка.

  • corodt – doctor / лікар
  • meprogramr – programmer / програміст        
  • beluidr – builder / будівельник     
  • fimeran – fireman / пожежник
  • liponceman – policeman / поліцейський
  • reirdsserhahairdresser / перукар
  • ocok cook / кухар
  • stmanpopostman / листоноша
  • chteaerteacher / вчитель
  • workshopershopworker / продавець

 

 

  1. Робота в парах. Складання діалогу.

Керівник гуртка - Make up a dialogue with your partner. Look at the board, please. Use this table. / Складіть діалог зі своїм партнером. Подивіться, будь-ласка, на дошку. Скористайтеся цією таблицею.

Керівник гуртка - Тепер розділіться по парам і розпитайте один одного ким ви хочете працювати.

Tell us about your family (names and professions). / Розкажіть про свою сім'ю (імена та професії).

- Hello,

- Здравствуй,

- Hello,

- Здравствуй,

- Have you got a family?

- У тебе є сім'я?

- Yes, I have.

- Так, у мене є.

- My mother’s name is Oksana.

- Мою маму звати Оксана.

- And who she works for?

- А ким вона працює?

- She is a teacher.

- Вона вчителька.

- And where does your dad work?

- А де працює твій тато?

- My father's name is Alex. He is a doctor.

- Мого батька звуть Алекс. Він лікар.

- And who else do you have in your family?

- А хто ще є у тебе в родині?

- My younger sister Ivanna is a schoolgirl.

- Моя молодша сестра Іванна, вона школярка.

- Goodbye

- До побачення

- Goodbye

- До побачення

 

 

  1. Рефлексія.

Керівник гуртка - Сьогодні ми говорила про існуючі професії, ви розповідали один одному ким працюють ваші рідні. А тепер дайте відповідь на питання.

Що я нового дізнався?

Чому я навчився?

Вихованці відповідають…

  1. Домашнє завдання.

Намалювати членів родина на робочому місці. Скласти розповідь про  роботу тата або одного члена родини за вашим бажанням.

 

  1. Підбиття підсумку уроку. Оцінювання.

Керівник гуртка - На уроці ми познайомилися з новими словами, складали речення за темою, працювали в парах, розповідаючи де працюють члени родини, знаходили пари слів тощо.

Thank you for your work. You all worked great. / Дякую за вашу роботу. Ви всі відмінно працювали.

 

 

docx
Додано
5 червня 2020
Переглядів
4512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку