Комунальний позашкільний навчальний заклад
Міський палац дитячої та юнацької творчості «Горицвіт» КМР
Конспект уроку
"Міні - проектна робота
"Створення новорічної листівки в MS PowerPoint"
керівника гуртка
"Цікава інформатика"
Стрельцової Т.А.
Кривий Ріг
2020
Тема. "Міні - проектна робота "Створення новорічної листівки в MS PowerPoint"
Ціль уроку:
1. Закріплення і систематизація знань і вмінь учнів при роботі в програмному середовищі MS PowerPoint.
2. Розвиток самостійності учнів, використовуючи творче завдання, що має практичну спрямованість.
освітні:
розвиваючі:
виховні:
Тип уроку: урок-повторення, узагальнення та систематизації.
Вид: створення проекту.
Обладнання: персональні комп’ютери, програмне середовище MS PowerPoint, проектор, екран, дидактичний матеріал, файли з заготовками для практичної роботи, оціночні листи.
Методи навчання: словесно-наочний, проблемний метод, елемент кейс-методу, ігрова технологія.
Підготовка до уроку:
Керівник гуртка:
Вихованці: за 7 днів до уроку отримують домашнє завдання:
Критерії оцінювання робіт оформлені у вигляді таблиці, в яку керівник гуртка заносить бали, сума яких і визначить підсумкову оцінку (таблицю можна попередньо вивісити на стенді в кабінеті).
Правила проведення захисту проекту:
Вихованці готують основний матеріал вдома. Потрібно придумати зміст новорічної листівки.
Мінімальні вимоги до проекту:
План уроку:
Хід уроку:
Привітання, перевірка присутніх. Пояснення ходу уроку.
Керівник гуртка - Діти, на попередніх уроках ми навчалися створювати презентації у програмі MS PowerPoint. Сьогодні ми узагальнимо отримані знання і вміння, тому урок у нас сьогодні незвичайний.
Скажи мені - і я забуду.
Покажи мені - і я зможу запам'ятати.
Дозволь мені це зробити самому -
І це стане моїм назавжди.
Давня мудрість.
Керівник гуртка - Як ви розумієте зміст цього епіграфа?
(Те, що зроблено самостійно завжди запам'ятовується краще, ніж при поясненні або показі).
Сьогодні ви будете самостійно створювати проект – анімовану листівку в програмі MS PowerPoint. Тема нашого уроку "Створення проектної роботи в MS PowerPoint", а мета нашого уроку створення – анімованої листівки в MS PowerPoint.
Але, перш ніж приступити до виконання роботи, давайте дещо згадаємо по темі «Комп'ютерна презентація в MS PowerPoint».
Анаграми:
ЛДАЙС СЛАЙД
БЛАНОШ ШАБЛОН
МАЯІНІЦА АНІМАЦІЯ
КОЗАП ПОКАЗ
НЕЗРЕПЦАТІЯ ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Керівник гуртка – Що означають слова? (Визначення записати в зошити).
Вихованці: виконують завдання…
Керівник гуртка – а тепер давайте разом розгадаємо кросворд.
Кросворд по темі: Презентація
|
|
|
|
|
1 |
С |
Л |
А |
Й |
Д |
|||||
|
|
2 |
П |
Р |
Е |
З |
Е |
Н |
Т |
А |
Ц |
І |
Я |
||
3 |
P |
O |
W |
E |
R |
P |
O |
I |
N |
T |
|||||
|
|
|
|
4 |
Ф |
О |
Р |
М |
А |
Т |
У |
В |
А |
Т |
И |
|
|
|
|
|
|
5 |
Р |
А |
М |
К |
И |
||||
6 |
І |
Н |
Ф |
О |
Р |
М |
А |
Ц |
І |
Я |
|||||
|
|
|
7 |
Г |
Р |
А |
Д |
І |
Є |
Н |
Т |
Н |
А |
||
|
8 |
П |
Е |
Р |
Е |
Г |
Л |
Я |
Д |
||||||
Вихованці: розв’язують кросворд…
Керівник гуртка – вам було дано домашнє завдання придумати зміст листівки, розділитися на групи та вирішити, хто з вас буде захищати проектну роботу, або визначитися для індивідуальної роботи і захисту свого проекту. Тепер вам просто потрібно сісти за комп'ютер і втілити ваш задум в реальність.
У вас на робочих місцях перебувають оціночні листи, за якими буде оцінюватися ваша робота. Там все написано, за які використані можливості ви зможете отримати додаткові бали, і як, в загальному, буде оцінюватися ваша робота.
Критерії оцінки презентації
Створення проекту - анімованої листівки |
Максимальна кількість балів |
Самооцінка |
Оцінка керівника гуртка |
Використання ефектів анімації PowerPoint |
10 |
|
|
Оформлення презентації |
10 |
|
|
Граматика (відсутність помилок і друкарських помилок) |
10 |
|
|
ЗАГАЛЬНІ БАЛИ |
30 |
|
|
Остаточна оцінка: |
|
|
|
Але перш ніж перейти за комп’ютери, згадаємо техніку безпеки… (Презентація "Правила поведінки і техніки безпеки в комп'ютерному класі")
Раз, два – всі присіли, (присісти)
Потім вгору підлетіли (підстрибнути)
Три, чотири – нахилились,
(нахиляння тулуба вперед)
Із струмочка гарно вмились
(імітація умивання)
П'ять, шість – всі веселі
Крутимось на каруселі, (покрутитися)
Сім, вісім – в поїзд сіли,
Ніжками затупотіли (затупотіти)
Дев'ять, десять – відпочили
І за парти дружно сіли.
Керівник гуртка – сьогодні ми розробили проекти анімованих новорічних листівок за допомогою MS PowerPoint. Разом з вихованцями обговорюємо кожну роботу і всі разом вносимо свої пропозиції щодо її коригування.
Як ви вважаєте, чи впоралась команда чи конкретний вихованець ... .. з поставленим завданням? Як би ви поліпшили роботу?
Керівник гуртка вислуховує їх думки з приводу того, чия ж робота краще. Найкращою, на їхню думку, роботі дається ще десять додаткових балів.
Оцінювання представлених робіт.
Керівник гуртка разом з представником від кожної команди перевіряє оціночний лист і вислуховує заперечення. Потім рахується підсумковий бал кожної команди.
Якщо роботи представлені на захист, виконані індивідуально, то створюється рахувальна комісія (3 чоловіка) із учасників групи, які рахують і перевіряють підраховане, керівник гуртка слідкує за точністю підрахунку.
Керівник гуртка - Сьогодні ми виконали проектні роботи – анімовані новорічні листівки, стало бути, мета нашого уроку досягнута – "Створення проектної роботи – анімованої листівки в MS PowerPoint".
Вихованці відповідають…
Спробувати вдома створити новорічну листівку, використовуючи найкращі ідеї, які були подані на захисті проектів.
Керівник гуртка - На уроці ми познайомилися з вашими проектами вітальних листівок, тож зараз нагородження переможців. (це можуть бути солодощі, призи тощо).