Конспект уроку з баскетболу для учнів 8 класу

Про матеріал
Мета уроку: Навчити основних елементів техніки гри у баскетбол. Тренувати основні фізичні якості школярів Завдання уроку:Повторити передачі на місці; удосконалити ведення, передачі, кидки та підбирання м’яча; розвивати швидкість, координацію, силу, спритність; виховувати дисциплінованість, взаємну допомогу Інвентар: баскетбольні .волейбольні м’ячі, секундомір, свисток.
Перегляд файлу

Урок  баскетболу 8 клас

 

Мета уроку: Навчити основних елементів техніки гри у баскетбол. Тренувати основні фізичні якості школярів

Завдання уроку:Повторити передачі на місці; удосконалити ведення, передачі, кидки та підбирання м’яча; розвивати швидкість, координацію, силу, спритність; виховувати дисциплінованість, взаємну допомогу

Інвентар: баскетбольні .волейбольні м’ячі, секундомір, свисток.

Місце проведення: спортивна зала.

п/п

               Зміст уроку

Дозу-вання

хв

Оранізаційно-методичні вказівки

                                       Підготовча частина (14-15 хв)

1

Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку

До 30с

Звернути увагу на зовнішній стан учнів і стан здоров’я

2

Бесіда з учнями по правилам безпеки на   уроках баскетболу

1-2 хв

Протягом бесіди діти відповідають на запитання вчителя

3

Вимірювання ЧСС

1 хв

За 10 с, результат помножити на 6. У нормі ЧСС — 80-90 уд/хв Звернути увагу на самопочуття учнів

4

Психологічне налаштування — «Підійдіть до мене! Утворимо коло й візьме­мося за руки! Цим ми створюємо на сьогодніш­ньому уроці коло здоров'я, гармонії, взаємної допомоги. Усміхніться одне одному, поділіться гарним настроєм, налаштуйте себе та товаришів на наступну продуктивну роботу»

1 хв

Фронтально, у спокійному темпі

5

Різновиди ходьби:

- звичайним кроком;

- на носках;

- на п’ятках;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній стороні стопи;

- у напівприсіді

- у присіді

1хв

 

У колону по одному, дистанція — 2 кроки

В русі, стежити за поставою

 

6

Різновиди бігу:

  • звичайний;
  • лівим(правим)боком;
  • приставними кроками;
  • спиною вперед;
  • прямо;
  • перехресно;

після повороту на 360*

2хв

 

Зберігати дистанцію. У повільному та середньому темпі. Дистанція 2-3 кроки

 

7

Вправа для відновлення дихання під час ходьби (підвестися на носки, підняти руки через сере­дину — вдих, руки вниз через сторони, стати на п'ятки, нахил тулуба — видих)

 

До 30с

Поступово уповільнювати рухи

8

Загальнорозвивальні вправи у русі:

* нахили голови в сторони;

 

 

* нахили голови вперед і назад;

 

 

 

* повороти голови в сторони;

 

 

 

* колові рухи кистями;

 

 

* колові рухи в ліктях;

 

 

* колові рухи в плечах;

 

 

* ривки руками;

 

* колові рухи руками;

 

 

* різнойменні махи ногами

 

 

6-7хв

 

8-10

Разів

 

8-10

Разів

 

 

8-10

Разів

 

 

8-10

Разів

 

8-10

Разів

8-10

Разів

 

 

8-10

Разів

8-10

Разів

 

8-10

разі

Зберігати дистанцію.

 

Із великою амплітудою.

 

 

Зберігати рівновагу.

 

 

 

Не розгойдуватися під час ходьби.

 

 

Із великою амплітудою.

 

 

У спокійному темпі.

 

 

Узгоджувати з ходьбою

 

 

На кожний крок

змінювати положення рук

Руки в ліктях не згинати.

 

 

Ноги в колінах не згинати.

 

9

Виміррювання ЧСС

До30с

У нормі-130-140уд/хв

                                            Основна частина (24-25 хв)

1

Передачі м'яча:

* обома руками від грудей;

* обома руками з-за голови;

* правою (лівою) рукою від плеча;

 *       котіння із випадом уперед;

*       обома руками з-за спини

5-6 хв

Передача м'яча — головний прийом для взаємодії партнерів. Від надійності та точності передач залежить і успіх дій команди. Найпоширенішими є передачі обома руками від грудей і однією рукою від плеча. В усіх і способах передач ноги у вихідному положенні зігнуті та | розташовані на ширині плечей.

М'яч знаходиться на рівні грудей і вільно утримується і розчепіреними пальцями, що повернені вперед-угору. Лікті опущені вниз. М'яч спрямовується у напрямку партнера, ноги одночасно з рухом рук уперед розгинаються, можливим є виконання з кроком. Після випуску І м'яча руки повинні бути випрямленими та спрямовані І на партнера, який ловить м'яч.

2

Вправи для вдосконалювання ведення м'яча, подвійного кроку й кидків у кошик (із-під щита, із середньої дистанції після двійного кроку, із середньої та далекої станції у стрибку:

 А)Перший гравець із колони веде м'яч, ви­конує подвійний крок із кидком у кошик і біжить до протилежної колони, де стає позаду. У цей час перший гравець другої колони йде підбирати м'яч, після чого передає його гравцеві, який стоїть пер­шим у першій колоні, а сам стає останнім у цю колону;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б)те саме, але кидок виконується у стрибку із середньої або далекої дистанції;

В)учні в парах рухаються приставними кроками , виконуючи передачі м’яча та кидають його у кошик;

Г)одна з колон знаходиться у куті баскетбольного майданчика та виконує передачі партнерові, який рухається

з іншої колони, що знаходиться у центрі майданчика на відстані 8-10 м. Гравець цієї колони виконує подвійний крок із кидком у кошик із ходу (без ведення м'яча, одержавши м'яч від партнера з іншої колони; кидок після ведення м'яча; у стрибку із середньої дистанції;

Д)те саме, але гравець центральної колони рухається у протилежний кут майданчика, отримує передачу та атакує кошик у стрибку із середньої або далекої дистанції збоку

6-8 хв

Під час виконання вправ учні вдосконалюють:

  1. техніку ведення м'яча (під час ведення учень повинен дивитися  на кошик; вести м'яч необхідно подушечками пальців);               І тися на кошик; вести м'яч t-eo:* ;-с пзлушечками пальців);              І

2)техніку кидка м'яча у кошик після noдвійного кроку (після виконання другого кроку учень повинен стрибнути якнайвище, витягнути тулуб разом із руками, виконати кидок кистями рук; рухатися до кошика слід під кутом приблизно 45*);

3)кидок м'яча у кошик у стрибку (стрибати якнайвище, у найвищій точці стрибка за рахунок розгинання руки та кисті випустити  м'яч; ліву руку знімати з м'яча в момент початку руху кисті правої руки; після випускання м'яча приземлятися на обидві ноги). Типові помилки: непогодженість у часі рухів ніг і рук; випускання   м'яча до або після найвищої точки;

не руки ,що кидає, відсутність заключного руху кисті;

4)техніка передач, що виконується після відскоку. У кінцевій стадії передачі звернути увагу на різкий викид кистей рук.

Передача з відском  від підлоги ускладнює перехоплення м’яча суперником.

Для прискорення виконання вправ учням пропонується два

м’ячі. Після вдосконалення всіх передач праворуч і атак ліворуч, колони міняються місцями та виконують усі вправи з

іншої сторони

3

 Зустрічна естафета:

* із передачами обома руками від грудей;

*        із передачами однією рукою від плеча

3-5хв

Гравці команди шикуються у дві колони одна навпроти одної. За сигналом напрямний гравець із м'ячем передає його у визначений спосіб напрямному другої колони та біжить у її кінець. Перемагає команда, напрямний якої швидше повернеться на своє місце

4

Кидки м'яча зверху однією рукою з лінії штрафного кидка

3-5хв

У вихідному положенні ноги дещо зігнуті, м'яч — на пальцях однієї руки. Ця рука зігнута у лікті, що спрямовується у напрямку кидка. Прицілювання відбувається на ближню дугу кошика. Розгинаючи ноги та випрямляючи руку вгору-вперед, гравець спрямовує м'яч у кошик. М'яч повинен летіти по дузі, обертаючись назад

                                         Заключна частина (5-7 хв)

1

Рухлива гра «Рухома ціль»

Підготовка

Учні утворюють велике коло (стоять за два-три кроки одне від одного). Перед носками гравців можна провести лінію. Ведучий виходить у середину кола.

За сигналом керівника діти намагаються влучити у ведучого волейбольним м’ячем. Ведучий, бігаючи всередині кола, ухиляється від нього. Кому це вдасться зробити, стає ведучим. Гру можна проводити в двох-трьох колах. Перемагає гравець, який найдовше пробуй у ролі ведучого

5-6хв

Правила гри:

1. Під час гри гравцеві, який кидає м’яч, заборонено заступати ногою за межу.

2. Не зараховується влучання у гравця після відскоку м’яча від землі.

 3. Якщо ведучому вдалося піймати м’яч, він не залишає гру.

4. Влучення в голову не зараховується

 

2

Підбиття підсумків

1хв

Відмітити кращих учнів .Організований вихід зі спортивного залу

 

docx
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку